ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Thnx @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 55 minuten geleden zei ikkanhet: Omdat ik dat misschien ook zo had gepland. En het ook goed ging. Goedbedoelde tip: als je nou een volgende keer van te voren verteld wat je plan is dan kunnen we je feliciteren dat het goed ging in plaats van dat we schrikken als je meldt dat je aan het drinken bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 18 minuten geleden zei Kohtje: Goedbedoelde tip: als je nou een volgende keer van te voren verteld wat je plan is dan kunnen we je feliciteren dat het goed ging in plaats van dat we schrikken als je meldt dat je aan het drinken bent. Zal ik doen de volgende keer. Zo Valco weer gezond verklaard maar iets te zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 (bewerkt) verse spinaziesoep, tortellini met kaassaus en een friszoete salade van 1 geraspte rauwe biet en 1 ger. appel, beetje dressing erdoor, meer is niet nodig. 21 maart 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Nee, nog steeds niet. Dat klinkt heel minimalistisch @lady jane Hier uit eten met c, omdat het maandag is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 DAGPACT: Yvonne Roberto zbb ikkanhet Toos Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 less is more soms @Quinn ik kreeg de tip van volleymaatje met volkstuin zij maakt die salade bijna dagelijks zomers ik af en toe, maar elke keer weer verbaas ik me erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 1 uur geleden zei lady jane: verse spinaziesoep, tortellini met kaassaus en een friszoete salade van 1 geraspte rauwe biet en 1 ger. appel, beetje dressing erdoor, meer is niet nodig. Ik tel sowieso al vier ingrediënten en dan nog de spinaziesoep waar naast spinazie ook nog wel wat anders in zal zitten.. Is dat minimalistisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 1 uur geleden zei Quinn: Hier uit eten met c, omdat het maandag is. Dat klinkt wel chique, zeker voor de maandag. Smakelijk en geniet van de entourage. Ik neem, jou een heel klein beetje kennende, aan dat je niet als D.Duck met je geliefde naar de eerste de beste snackbar gaat om 'uit eten' te gaan. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 5 minuten geleden zei Kohtje: Is dat minimalistisch? de salade Koh, biet, en appel is al smeuiig. een beetje dressing is extra, en voor de smaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 O, dat ging alleen over de salade? Ja, salades kunnen met weinig toe, idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Hoi lieve mensen . Ik wilde graag weer terugkomen met de naam waarmee ik hier in 2017 op het forum kwam . Ik heb veel meegelezen met jullie. Dat beviel best goed . Ook las ik dat ik ook best wel gemist werd . Dat voelde erg fijn en heeft me ook doen besluiten om toch weer actief deel te nemen aan het forum. Ik mis wel @bumperjim , dus ik hoop dat ook hij nu weer de stap zet om actief mee te schrijven. Inmiddels ben ik geopereerd en zit ik met voet in het gips . Nog 5 weken te gaan . Geen pijn gelukkig, wel last . Ben afhankelijk van iedereen, moeilijk voor zo'n controlfreak als ik . Fijn om weer terug te zijn . En voor diegenen die me niet kennen als Francoise. Ik was Cleo . Ik heb jullie gemist rapilos, IJsvogel, Kohtje en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 welkom terug weer C/F, en beterschap met het pootje hopelijk is de operatie geslaagd en kun je weer volop je ding doen straks Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Daar ben ik oprecht blij om, @Francoise, dat je weer terug bent. Ik wist niet meer dat je eerst Francoise heette, maar dat went wel weer. Sterkte met je gipspootje. Hopelijk heeft de operatie je geholpen. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Hallo @Francoise welkom terug. Even voor de zekerheid: met Cleo bedoel je Cleo66 die als volgt op het jaarpact staat? 03 jaar 08 mnd - 05-07-2018 Cleo66 Laat even weten of dat klopt, dan pas ik het daar aan. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Joepieieie daar is ze weer! Mijn boze bui zou er bijna van overwaaien Fijn! Sterkte met je voet. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Ik zit te lezen, te mopperen, iedereen kent haar en ik niet.... Maar ik ken je wel! Toch? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Waarom ben je boos @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Welkom terug @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 8 minuten geleden zei niks: Ik zit te lezen, te mopperen, iedereen kent haar en ik niet.... Maar ik ken je wel! Toch? Tuurlijk ken je Cleo Francoise en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 1 minuut geleden zei niks: Waarom ben je boos @Reacher? Ik vind het hier steeds hetzelfde: boze en opstandige mevrouwen en meneren die te weinig zelfreflectie hebben om ooit werkelijk te stoppen met drinken. Liever (zelf) destructie en angst en bezorgdheid op het forum aanrichten. Dat maakt me boos. Maar dan realiseer ik me dat daar het forum juist voor is. Verslaving. Eigenlijk niet meer voor mij. En dat maakt me verdrietig. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Hmm ik begrijp het wel. Heb vanochtend ook uitgelogd, Het gemak waar mee alles wordt goed gepraat, partners eigenlijk dwingen je haalt voor mij, anders ben je nog meer geld kwijt. Ik weet ook niet wat ik daar op moet zeggen. En als er tips worden gegeven, dan wordt het weg gewuifd, ik doe het toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Maar ik vind het dan wel weer fijn om de ervaringen te lezen, tips van @Lieke7777 bijvoorbeeld. Ik kan dat niet zo goed. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Of @Kohtje vind ik ook altijd zo wijs, meestal dan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 2 minuten geleden zei niks: Maar ik vind het dan wel weer fijn om de ervaringen te lezen, tips van @Lieke7777 bijvoorbeeld. Ik kan dat niet zo goed. Ja ik moet ook de knop omzetten en weer naar het positieve gaan kijken. Komt goed. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden