Roberto Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Claudius Quinn Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goedemorgen, wat een gezelligheid hier al! De jarige van gisteren was zo tevreden gisteren. Helemaal blij. Met bijna niets. Lekker breien. Top vrouw!! niks en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goedemorgen. Lekker, een bakje koffie @Yvonne. Wat lief dat je dat elke dag klaarzet. DAGPACT: Yvonne Claudius Quinn Roberto Toos niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Wat een fijne dagdraad, hopelijk dat Reachers humeur bij trekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goeie morgen! Hier (smeltend) sneeuwt het, en ik ben er blij mee! Want hoewel ik het zonnige weer van de afgelopen tijd absoluut kon appreciëren, verwachtte ik nl nog wel een winterprik. Maar ik werd dan weer heel onzeker toen ik al het gezaai en geplant om me heen zag, en begon net te denken dat ik het wel weer mis zou hebben. Nou niet dus, ik ben dus vooral blij dat ik op mezelf ben blijven vertrouwen, ondanks de onrust en de twijfels. Geduld en innerlijke wijsheid dus, bewijst toch weeral een steengoede basis te zijn. Happy sunday! Weer of geen weer want er is altijd toch weer weer. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Sneeuwen? Brrrrr. Toen ik gisteren terug het huis inliep van de ene zonnestraal in mijn tuin nam ik een plak kattenpoep mee die ik voordat ik dat doorhad natuurlijk al door het huis had gelopen. Vanmorgen gooide ik een volle kop koffie leeg over mijn hoofdkussen. Het houdt me lekker bezig, die wattenbrij in mijn hoofd. Het voordeel ervan is wel dat ik heerlijk weg kan dromen. Einaudi op de koptelefoon. Ik hoef vandaag verder niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Nee ik hoef gelukkig ook helemaal niets vandaag. Was heel erg moe, waarschijnlijk van de stress volle dagen. Heel rustig dagje maken vandaag. Bewolkt hier trouwens, geen greintje zon, maar dat komt wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 1 uur geleden zei Musashi: Goeie morgen! Hier (smeltend) sneeuwt het, en ik ben er blij mee! Want hoewel ik het zonnige weer van de afgelopen tijd absoluut kon appreciëren, verwachtte ik nl nog wel een winterprik. Maar ik werd dan weer heel onzeker toen ik al het gezaai en geplant om me heen zag, en begon net te denken dat ik het wel weer mis zou hebben. Nou niet dus, ik ben dus vooral blij dat ik op mezelf ben blijven vertrouwen, ondanks de onrust en de twijfels. Geduld en innerlijke wijsheid dus, bewijst toch weeral een steengoede basis te zijn. Happy sunday! Weer of geen weer want er is altijd toch weer weer. Ik zat me eigenlijk net heel hard en pijnlijk te proberen te herinneren in welk buitenland jij nou toch ook weer woonde toen ik op de radio hoorde dat er in Limburg natte sneeuw voorkwam.. Waarin een klein land toch groots kan zijn.. Hier zonnig maar wel fris. Vanmiddag 16.33 uur begint de echte (astronomische) lente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 goeiemooiemorgen frummers ik overwoog al om een uitje naar Groningen te maken om de zon op te zoeken. Maar ja, dan had ik beter wat vroeger er een besluit van kunnen maken. We krijgen gelukkig nog hele mooie dagen, dus ik zal maar van de nood een deugd gaan maken en wat verplichte acties ondernemen. De band loopt nog steeds leeg, dus tijd om buurman weer een kans op zijn goede daad voor vandaag te gunnen☺ en de sportschool op te zoeken, en de bieb, en en ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Hier ook bewolkt en koud. Geen tuinweer. Zit ik ter compensatie, tenslotte is het zondag , oude afleveringen te kijken van Golden Girls op Disney+. Wat een heerlijke droge humor is dat toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Zo, ik heb het bezoek gedag gezegd en ben mooi zelf vertrokken. 't Is mooi weer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 53 minuten geleden zei Kohtje: Ik zat me eigenlijk net heel hard en pijnlijk te proberen te herinneren in welk buitenland jij nou toch ook weer woonde toen ik op de radio hoorde dat er in Limburg natte sneeuw voorkwam.. Waarin een klein land toch groots kan zijn.. Hier zonnig maar wel fris. Vanmiddag 16.33 uur begint de echte (astronomische) lente. Hier niets gezien is wel bewolkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Beste mensen, Gisteren had ik geen tijd, ik moest namelijk naar Meerstad. In de zon, tegen de wind in, dat was een uur heen fietsen, terug drie kwartier. In Meerstad kon ik 100 gratis plantenpotjes ophalen. Voor mijn plantenkwekerij aan huis. Voilà. rapilos, karin123 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 @Kohtje ja het verre nog veel kleinere zuidelijke buurland Ondertussen schijnt hier de zon weer terug maar straks zou nog een winterse bui volgen. Duveltjes kermis. Net zoals ik. Ik geraak er ook niet uit of ik nu wel binnen dan wel buiten wat ga doen. Dat is ook wel wat eigen aan deze heel vroege lente ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Balen is nog zacht uitgedrukt denk ik @spirit, dit is goed ruk voor je. Ben je al gestopt of aan het minderen, of iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Ik weet niet wat te zeggen . Zo rot voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Geen bericht meer van Spirit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Hier Ajax gekeken en nu de F1 via Viaplay: Thaise kippensoep met worstenbroodjes van de Hema. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) Nee. Ik zat ook te wachten maar helaas.. Hier ook Aja- Fey gezien. Vanmiddag kippensoep, gebakken aardappeltjes met rauwkost en kippenvleugeltjes. Zondagavonds is het hier altijd overgebleven restjes van het weekend. Dus gewoon zelf pakken wanneer en wat je maar tegenkomt en zin in hebt. Magnetron. 20 maart 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Ik heb geen ervaring met binge- drinken. Geen idéé hoe ze hier uit moet komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) Met binge drinken heb ik ook geen ervaring. Wel dat ik me bewust out dronk, comazuipen, maar dat was dan een cocktail van drank en pillen. Weet eigenlijk niet eens of dat wel vergelijkbaar is. Maar wat ik zonet dacht; Als binge drinken impulsief gebeurt(?) is dan Anta wel zo verstandig? Maar nogmaals ik heb er geen ervaring mee dus ik weet het niet, ik denk gewoon hardop een beetje mee.. 20 maart 2022 bewerkt door Remi1 woordje teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Heb er veel ervaring mee jammer genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) Ja? @ikkanhetMag ik vragen hoe dat dan bij jou begint? Begint dat zonder dat je aan ziet komen? En hoe stop je dan weer? Abrupt van het ene moment op de andere? 20 maart 2022 bewerkt door Remi1 naam toegevoegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 1 minuut geleden zei Remi1: Ja? @ikkanhetMag ik vragen hoe dat dan bij jou begint? Begint dat zonder dat je aan ziet komen? En hoe stop je dan weer? Abrupt van het ene moment op de andere? Als ik eenmaal begin is het een lange tijd niet te stoppen. En nee ik zie het niet aankomen. Het overvalt me gewoon. Zo'n binge duurt altijd zo'n 10 dagen. Het stoppen plan ik echt samen met mijn man. Hij helpt me er dan zoveel mogelijk doorheen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2022 Door de antabus zal je echt niet zomaar impulsief gaan drinken,dat gaat gewoonweg niet. drink je een paar slokken word je ziek,doordrinken is zowat onmogelijk. en probeer je het wel dan weet je zeker dat je het niet snel een tweede keer zal doen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden