Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 1 minuut geleden zei niks: Mini kwam met 34 week Nou precies en die is toch ook hartstikke goed gelukt niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik lach niet omdat je geen topdag hebt, maar wel vanwege die schoenen Druifje toch. Kan ik iets voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik ben bijzonder gesteld op druiven vandaar dat ik je met dat nobele fruit vergelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ja @Reacher dans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 8 minuten geleden zei Oskar: Misschien kun je even een leuk dansje doen? Vooruit, maar ik ben een beetje stijf hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik ben die ene. In het wit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Misschien dat ik tikje jok over het zwanenmeer en een pietsje de waarheid spreek over dronken kameel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 1 minuut geleden zei Oskar: Hey maar @Reacher, jij kunt dan soms misschien wel een somber of tobberig tiep zijn, maar je hebt eigenlijk altijd wel een vrolijke uitwerking op mij Nouja, ik kan precies hetzelfde tegen jou zeggen! Behalve dat je geen somber of tobberig tiep bent. Dus dat zou raar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Hoe gaat het met je zoon @Oskar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Dag meneer de ezel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Het was weer genoegelijk, ezeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik ga even filmpjes kijken met Mini, kan papa rustig eten koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Zojuist zei niks: Ik ga even filmpjes kijken met Mini, kan papa rustig eten koken. veel plezier! Ik ga mijn balletschoenen uittrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Kleinzoon (ruim anderhalf) komt eten. Dus poffertjes met veel poedersuiker. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) Wat zijn jullie toch leuk Ik heb eigenlijk een goede dag, weliswaar ben ik kapot moe maar ik voel me ook alsof ik van binnen ben gewassen, heel schoon en stil en leeg. Verder welt er vooral veel dankbaarheid in me op (over teveel om op te noemen). Vanmorgen vroeg dreigde een aantal keer weer zo'n lichamelijke paniekaanval maar die doofden uit toen ik mezelf geruststellend toesprak en ontspannende ademhalingsoefeningen deed. Mijn laatste glas wijn is twee weken geleden @Remi1en voorlopig ga ik zeker niet drinken dus dat zal geen probleem geven met de medicijnen. Tot dusver heb ik geen pilletje nodig gehad, hopelijk blijft dat zo maar wat @Rosee zegt, het is een fijn gevoel dat ik iets heb om me te ondersteunen als het nodig blijkt. 18 maart 2022 bewerkt door Yana bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 @spirit, hopelijk gaat het oké met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Aardappelen, andijvie, biefstuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Broccoli, gehakt, champignons en tomaat met kaassaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 de rest van de bonenschotel, met een flinke portie extra verse groenten en 1/2 bakje bacon reepjes opgeleukt. Gelukkig zelden bij de maaltijd gedronken, dus geen enkele associatie of behoefte zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Macaroni met kaas en veel gewokte groentes en komkommerschijfjes erbij... Maarrrrrrr.... als ik het goed heb is @Bob vandaag jarig, klopt dat Bob? Ik ga er gewoon maar even van uit dat het klopt. Dus: Van harte gefeliciteerd Bob, ik hoop dat je een fijne dag hebt (gehad) en ik wens je een mooi en gezond nieuw levensjaar toe. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 @Bob! Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ja, 71 jaar geworden vandaag. Oud hoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Gefeliciteerd @Bob! Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Mooie leeftijd, hoor. Niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Inderdaad een mooie leeftijd @Bob, dat heb je toch maar mooi bereikt, al die 'jonkies' moet het nog maar zien te halen toch? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden