ikkanhet Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Ja die aanlummel-momenten heb ik ook zelfs heel veel haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 3 uur geleden zei Yvonne: @Lika, je schreef gisteren over jouw dochter die bijna elke maandag hoofdpijn heeft door school... Wat naar, ja, dat snijdt je door de ziel.... Hoeft zij maar 1 dag per week een hele dag naar school? Of is het hoofdpijn omdat er een nieuwe week begonnen is? En 'met 2 haar onbekende meisjes op 1 kamer' ... is dat een schoolreisje? Snijdt door mijn ziel ja…. Ze heeft vaker hoofdpijn na school. Ze gaat gewoon vijf dagen per week. En dat is eigenlijk gewoon te veel…maar ‘ons’ systeem. Zo’n klas. Alles wat moet. Gedoe onderling. Gym. Ze vindt alles eigenlijk super ingewikkeld. en ja. Het is een schoolreis die ze gaan maken. Ze is nu bijna klaar met school. ze vindt het ook leuk hoor. Maar het kost haar gewoon zo veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 @Etty ik voel me al iets losser dan vroeger op dat soort momenten. Maar met alcohol vond ik dat zoveel makkelijker. Maar het verschil is nu wel dat ik mezelf er niet meer om veroordeel. Dan ben ik maar wat minder los, wat kan ik daaraan doen. En hoe erg is dat eigenlijk, denk ik dan. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Lastig @Lika. Je zou dat dan zo graag voor haar op willen lossen, terwijl dat niet kan. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Kun je jezelf herpakken @Remi1? Of het binnen de perken houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Met jou nog 1 Remi1.. Het is flink balen hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Ja klopt! Wat grappig de naam Bor herinner ik mij nog wel ja minder leuke reden idd en we beginnen gewoon weer waar we waren gebleven @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Lang overleg vanmorgen gehad in Ede , heb er beetje hoofdpijn van , maar komt ook een beetje omdat ik mijn zonnebril vergeten was en net een uur tegen zon in auto gereden heb . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Ja echt rotzooi een hele dag weg.. Wat een goed idee van jou@Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Even laten weten dat ik er nog ben. Toos, Reacher en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 @Remi1, jij bent toch nooit helemaal gestopt. Hoe kan je dan een terugval hebben? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Indische broccoli in kokosmelk met paprika en lenteuitjes, basmatierijst, kip en biefstuk in sateetjes van de bbq. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Ik heb gewerkt en ben moe. Geeneens tijd om hier te reageren of om me op het dagpact te zetten. Ik was vanmorgen om half 7 al op mijn werk. Nu weer terug naar de keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 @nancy maar hoe gaat het met je? Durf je al te tellen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 31 minuten geleden zei Remi1: Nooit is een ruim begrip. Voor de rest: Zoals het ik geschreven heb hierboven. Snap je vraag misschien niet goed, het staat er toch uitgelegd? Het zal wel met een interpretatie van de termen te maken hebben. Voor mij is een terugval als je gestopt bent en daarna weer opnieuw beginnen. Binnen de perken houden betekend voor mij nog steeds drinken en zelfs dan is het een ruim begrip. Het is zo wazig. Daarom is het zo lekker duidelijk als iemand stopt en dan ook helemaal niks drinkt, dat snap ik. Al het andere houdt ruimte voor discussie ( met anderen of jezelf). Maar iedereen moet natuurlijk doen waar die zich prettig bij voelt. Ik hoop dat je je weer herpakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Druk druk druk. Helaas ook veel sociale afspraken. Wat dat betreft voelde ik me gelukkiger in de coronatijd, lekker cocoonen. En tellen, nee dat doe ik niet. Het gaat nu enkele dagen goed. Maar dat tellen voelt niet goed. Eén dag is te overzien. Fruitvlieg, Soberbunny3 en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Nee wacht, in coronatijd voelde ik me niet gelukkiger, maar kon wel makkelijker schuilen. Maar al die afspraken in mijn agenda staan me wel erg tegen, ik ga daar paal en perk aan stellen. Dit trek ik niet (meer). Ik ben een oud wijf geworden , met lich. klachten. Ik wil maar één ding, en dat is RUST. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Goedeavond allemaal, Weer een heerlijke dag op de tuin gehad wel een fris windje Hondje was weer mee (die heeft nu ook vakantie ) Auto ondertussen een APK keuring gehad, en een kleine beurt Dus die rijdt en glimt weer als een zonnetje, want ook altijd meteen door de wasstraat en uit laten zuigen @spirit @Remi1 , sterkte maar weer met stoppen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 (bewerkt) Beste mensen, Voor ik het vergeet te melden: vandaag had de buurtplantenboer Vergeet-mij-nietjes en Ranonkel. En naast witlof deze week ook spruitjes. Alles voor een tientje. 8 maart 2022 bewerkt door Roberto Lieke7777, Maja en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 @Soberbunny3 hoop dat het jou ook lukt om te stoppen @nancy, Ook niet lekker in je vel lees ik Maar ja, jij bent ook net gestopt toch ? de eerste week(en) zijn zo wie zo lastig dan en doorspekt met (afkick) verschijnselen Vandaag voor het eerst dat ik echt blij ben dat ik weer gestopt ben De meeste kwaaltjes en somberheidjes zijn weg gelukkig Soberbunny3 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Leuk @Roberto, mooi voor je tuin, en de groenten lekker en gezond Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 @Robertowat ben je goed en leuk bezig. Ik wil ook wel zo'n buurtplantenboer. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 (bewerkt) Ik had vandaag overleg , het was een goed overleg . Ik ga deel uitmaken van een manifest ter uitvoering in een congres . Hierin worden vanuit verschillende perspectieven veranderings processen uitgerold die een verschil gaan uitmaken mbt een uithuisplaatsing van kinderen we zijn aan het onderzoeken hoe we deze woorden in daden kunnen omzetten en hoe je dit kan uitvoeren . Ik moest echt een paar keer goed knijpen dat ik daar als een stem van ouders zit en een rol heb in een kopgroep hier van . Zit daar met verschillende personen vanuit een positie managers , coördinators , directeuren . Het zijn allemaal mensen uiteraard maar wat ben ik trots dat ik daar mocht zijn , dat ik mag meedenken . Gisteren ook al een mooi en goed gesprek gehad bij de project leider fam zorg hoe we mijn inzet gaan introduceren , heb mijn wens gesteld op echt met gezinnen te gaan werken onder begeleiding van fam zorg. Hier gaan we mee aan de slag , ik ga zelf bij een vergadering aanwezig zijn om mijzelf voor te stellen en mee te denken hoe dit vorm kan gaan geven. Wat ben ik blij dat ik niet neer in de ban van de verslaving zit , maar mijn dieptepunt hiervan kan omzetten. Ik mag zijn wie ik ben , wat mij overkomen is , geen schaamte , geen oordelen . Ik vind hier waardering in , en kom met veel mensen in contact die een warm hart uitdragen naar verbetering rondom een UHP. Het is helende voor mij om dit te verwerken. 8 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 lady jane, Descartes33, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Lieke7777, rapilos en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden