Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Hier frietjes gebakken , kipfilet gebakken met champignons en doperwten erbij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Excusez moi, maar vanwege de stress vanmiddag was ik een belangrijk ingrediënt vergeten voor mijn Poire belle Hélène a la Roberto. Dus zonet nog even snel heen en weer gefietst naar de buurtsuper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 @haddock, als ik vragen mag, wat is dat voor rare klodder op jouw bord? Een mislukte gehaktbal? En die eettafel, heb je die bij het grofvuil gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 2 minuten geleden zei Roberto: @haddock, als ik vragen mag, wat is dat voor rare klodder op jouw bord? Een mislukte gehaktbal? En die eettafel, heb je die bij het grofvuil gevonden? Nee joh, dat is piccalilly! En zilveruitjes met een rookworst met boerenkool. En die tafel? Niks mis mee, toch?? Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 10 minuten geleden zei Roberto: @haddock, als ik vragen mag, wat is dat voor rare klodder op jouw bord? Een mislukte gehaktbal? En die eettafel, heb je die bij het grofvuil gevonden? Hahaha, Nance weett, piccalilly! En t is niet de eetafel, we hebben twee oude kleine tafeltjes bij twee banken staan, lekker lui. degemakzuchtige nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 (bewerkt) Ik had er nog nooit van gehoord, maar die online training over 'emotie eten', die ik in januari als goede start van het jaar gevolgd heb, komt mij nu goed van pas. Nog even doorzetten en ik ben weer helemaal stress vrij. 8 maart 2022 bewerkt door Roberto nancy en Soberbunny3 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei nancy: Nee wacht, in coronatijd voelde ik me niet gelukkiger, maar kon wel makkelijker schuilen. Maar al die afspraken in mijn agenda staan me wel erg tegen, ik ga daar paal en perk aan stellen. Dit trek ik niet (meer). Ik ben een oud wijf geworden , met lich. klachten. Ik wil maar één ding, en dat is RUST. Oh @nancywat herken ik dit! Vergeet niet dat jouw werk en ook het mijne een zware wissel trekt. Ik ben in mijn werk vaak constant in gesprek met mensen en moet dingen onder tijdsdruk voor elkaar krijgen. Dan boodschappen, koken. Aan het eind van de dag ben ik compleet klaar met praten. Vandaag had ik een hele stille werkdag en eindigde ik met een wandeling. Ik kon opeens kletsen vanavond… 8 maart 2022 bewerkt door Lika nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden