Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 maart 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

@Lika, je schreef gisteren over jouw dochter die bijna elke maandag hoofdpijn heeft door school... 
Wat naar, ja, dat snijdt je door de ziel.... 
Hoeft zij maar 1 dag per week een hele dag naar school? Of is het hoofdpijn omdat er een nieuwe week begonnen is? 
En 'met 2 haar onbekende meisjes op 1 kamer' ... is dat een schoolreisje? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja wat moet ik zeggen Von. Na de boosterprik en corona ben ik incontinent geworden. Dit volgens de h. arts. Nou moest ik gisteren naar het UMC omdat ik proefpersoon ben. God wat een ellende zeg. Maar alles is toch goed gegaan, ik was er op voorbereid. Verder heb ik zin in de dag, ga weer naar de dagbesteding. Nu met goeie kleren. Wil  eens kijken of het me lukt niet onder de verf te komen. En hoe is het met jou wijfie?

Ow en mag ik een bakkie leut.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Wat vervelend  @bolletje,  wist niet dat dat door corona en de booster kan komen.:blush:  Hoop dat t niet blijvend is.

Gisteravond  verjaardag in café. Had me voorgenomen om het bij koffie en cola light te houden, ook gedaan. Kostte me gelukkig weinig moeite. Zag wel iedereen om me heen langzaam ontspannen/losser worden. Apart toch dat ik daar nog steeds op blijf letten altijd. Toch nog steeds met alcohol bezig dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik had jullie al verteld over al die goedkope witlof die ik gekocht had.
Daar maak ik salade van met hard gekookte eieren en avocado.
De pitten laat ik 48 uur weken in een glas met water.
Vervolgens pulk ik het bruine velletje er af.
Rol de pit in een vochtig velletje keukenpapier en stop het in een plastic zakje.
Na een week, voilà:

Avocadopit.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen.  Wat vervelend  @bolletje,  wist niet dat dat door corona en de booster kan komen.:blush:  Hoop dat t niet blijvend is.

Gisteravond  verjaardag in café. Had me voorgenomen om het bij koffie en cola light te houden, ook gedaan. Kostte me gelukkig weinig moeite. Zag wel iedereen om me heen langzaam ontspannen/losser worden. Apart toch dat ik daar nog steeds op blijf letten altijd. Toch nog steeds met alcohol bezig dus...

Werd jij ook losser @Rosee

Ik merk dat ik er altijd even in moet komen.  Maar dat ik ook zonder alcohol losser word.  Als ik met mensen ben die de overtuiging hebben dat de ontspanning en de losheid in de fles zit, dan ben ik altijd blij als ze de eerste achter de kiezen hebben: nu wordt het gezellig.  Soms willen ze met me meedoen dan, en vaak blijft het dan wat tam.  Er mist iets. 

bewerkt door Etty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Claudius gefeliciteerd, ik lees dat je al zes maanden niet drinkt. Bevalt dat goed?

Bij drinkers de avond doorbrengen vind ik ook wel gezellig, tot een bepaald moment dan. Je kunt soms een beetje meeliften op die gezellige sfeer inderdaad. Als het punt komt waarop de verhalen zich herhalen of niet meer te volgen zijn, of iemand gaat melodramatisch doen, is het tijd om op te stappen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mezelf vind ik het vaak nog wel een prestatie om het weekend door te komen zonder alcohol. Ik probeer er steeds goed bij stil te staan hoe fijn het is om me helder en fit te voelen. En te beseffen hoe lang de naweeën kunnen duren van een avond wel drinken.

Wat ik wel jammer vind is dat ik nog steeds zo moeilijk op gang kom. Maar ja, ik heb ook mijn aanlummel-momenten nodig, bedenk ik dan maar.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...