Spring naar bijdragen

Maandag 7-3-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei rapilos:

Frisse ochtend inderdaad,

Ja, echt brrrrr Rapi. 
Maar goed, de loge's zijn weer huiswaarts, de was hangt al te wapperen, we gaan weer terug naar normaal. 
Niet helemaal, want dit weekend heb ik mijn oudste kattekopje moeten laten inslapen. 
Nog maar 12... zo verdrietig. Maar zo blij dat we voor haar hebben mogen zorgen, en ik denk dat zij het fijn heeft gehad bij ons, van zwervertje met een nest naar een warm thuis... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge.

Getsie, sterkte @Yvonne. Hoeveel kattekopjes heb jij in huis? Ik ben de tel kwijt, zoveel katten/poezen hier meewonen op het forum. (Trouwens, ook de tel kwijt wat honden betreft). Nu tegen het voorjaar steken ook de grote hoeveelheden planten en bloemen de kop op, hiero, maar je vraagt eigenlijk nooit hoeveel planten en/of bloemen iemand verzorgt. Terwijl daar ook een hoop liefde in gaat zitten.

@jopie, heb je nog wel gewoon je smaak en reuk. Ik las dat ook de omikronvariant smaak en reuk kan aantasten en welke nare consequenties dat heeft.

M'n vrouw heeft vanmorgen nog weer even een zelftest gedaan omdat ze naar haar officiële werkplek wilde gaan maar een app kreeg van een collega waar ze afgelopen donderdag mee had samengewerkt, die nu corona bleek te hebben. Ze bleek gelukkig negatief dus toch naar werk gegaan. Komt ze een half uur later terug want ze zat daar alleen. Dus toch maar weer hier op haar zolderwerkplek geïnstalleerd. "Ik zit liever thuis alleen dan op m'n werk alleen". Gelijk heeft ze. Nu mag ik haar af en toe even koffie brengen.. ^_^

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Yvonne:

[...] Ik zou er nog wel een hond en een paar katten bij willen hebben,
maar daar steekt Kees een stokje voor :(.
 

Ooww... tja.. hier ben ik degene die een stokje steekt voor uitbreiding. En soms denk ik dat ik daar niet goed aan doe, maar als ik niet goed in m'n vel zit, en dat is best vaak, dan ben ik blij dat ik niet gezwicht ben voor de emotionele druk die m'n vrouw me soms oplegt. Ik snap haar heel goed, maar zij mij gelukkig ook. Ondertussen zijn we gek met ons ene hondje. (en de bloemetjes en plantjes, die overigens geheel voor háár rekening komen want bloemen en planten vergeet ik m'n leven lang al te verzorgen... niet uit onwil, maar gewoon uit vergeetachtigheid. Ze (de planten) zeggen ook nooit wat als ze nodig iets moeten... ) :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Kohtje:

Nu tegen het voorjaar steken ook de grote hoeveelheden planten en bloemen de kop op, hiero, maar je vraagt eigenlijk nooit hoeveel planten en/of bloemen iemand verzorgt. Terwijl daar ook een hoop liefde in gaat zitten.

Eergisteren had ik een kennismakingsgesprek met een oudere vrouw die een wijk verder woont.
Zij, chronisch ziek en alleenstaand, vraagt om hulp bij tuinieren. Zij heeft een vrij grote tuin.
Naast wat opruimwerk ga ik bezig met haar collectie zaadjes van Plant World Seeds.
Het lukt haar niet om de zaadjes te laten ontkiemen, misschien lukt het mij wel.

Zaadjes-Ineke-Excel.jpg

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was net met je bezig spirit, toen ik in het zonnetje
stenen ging neerleggen. Veel met Oekraine bezig ook,
vergeleken bij hen zijn wij hier betrekkelijk snel af
van ongemakken moet je maar denken. Niet dat dit jouw leed
kleiner maakt, maar toch, ook jij bent er volgende week weer
doorheen gekomen hopelijk. sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...