Maja Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 39 minuten geleden zei nancy: Goedemorgen Dagpact: . Roberto . Rapilos . Toos . nancy . Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Goedemorgen Dagpact: . Roberto . Rapilos . Toos . nancy . Maja . Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 (bewerkt) Zo. Dat was dat. 5 maart 2022 bewerkt door Kohtje nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Pff dat lijkt me ook niet makkelijk @Lieke7777. Jongste ook adhd hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Het zijn ook kl*te tijden @Remi1. Ik doe precies hetzelfde. De omstandigheden direct om je heen zijn al moeilijk zat. Take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Werk af, huis aan kant. Straks boodschappen doen en soep maken voor vanavond. Ik ga met vriend naar klassiek concert, zin in. Sterkte iedereen die het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Balen Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Zo, heerlijk dagje tuin achter de rug. Veel zon, zorgen in de wereld lijken dan ver weg. Gewied, gesnoeid en vriend heeft nieuw glas in de kas gezet. Oud logeer hondje ook mee. Hij vond het prachtig en kwam weer helemaal tot leven. Balen @spirit, dat zal je klachten verklaren dan Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Wat een mooi idee @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Verdorie @spirit, beterschap en laat je niet uit veld slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Beterschap, Spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 3 uur geleden zei spirit: Dagpact: . Roberto . Rapilos . Toos . nancy . Maja . Jane Spirit Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Aaah nee, sterkte @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 6 uur geleden zei Kohtje: Gewéldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 9 uur geleden zei Rosee: @niks wat maakte gisteren zo lastig voor je? Dat ik de hele dag maar een beetje lig, niet de mama voor Mini kan zijn, die ik wil zijn. Ook dat het allemaal nog wel even duurt. Maar goed, het is zoals het is. Jij beetje rustiger dag vandaag? Beterschap @spirit, ja geen anderhalf meter meer en mondkapje, hutje mutje op elkaar, dat doen de mensen nu, jij ook. Hopelijk knap je snel weer op. Maja en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Rare dag vandaag die fijn is geëindigd. Ik heb een ijsje gegeten (aan Lars gedacht) en een zonnebril op sterkte uitgezocht. Een lang gekoesterde wens…. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 1 uur geleden zei niks: Dat ik de hele dag maar een beetje lig, niet de mama voor Mini kan zijn, die ik wil zijn. Ook dat het allemaal nog wel even duurt. Maar goed, het is zoals het is. Jij beetje rustiger dag vandaag? Beterschap @spirit, ja geen anderhalf meter meer en mondkapje, hutje mutje op elkaar, dat doen de mensen nu, jij ook. Hopelijk knap je snel weer op. Je mag er best van balen Niks, ook al doe je het voor een goed doel. Het is moeilijk genoeg om de hele dag niets te doen. Beterschap @spirit niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 7 minuten geleden zei Lika: (aan Lars gedacht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Mijn katten zijn inmiddels verslaafd aan een YouTube filmpje van muizen die hun holletje verlaten voor zonnebloempitten. Het filmpje duurt maar liefst 8 uur! Bloedsaai filmpje overigens, maar fijn dat de meisjes iets te doen hebben. nancy, Lika en niks reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Bar slechte acteurs overigens, muizen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Wat geweldig @Reacher! Ik zie het voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Plaats hem maar! Kijk ik wel mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 14 minuten geleden zei Reacher: Bar slechte acteurs overigens, muizen. Volgens mij vloeken ze heel veel worden alles wordt weg gepiept. Reacher en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Ik ben net gaan kijken bij ouwe mannen voetbal. Op een half veldje 40 plussers met net iets te dikke buikjes die achter een bal aan rennen. Ziet er niet uit. Ik heb mij aangemeld en volgende week doe ik mee. Maja, Lika, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden