Spring naar bijdragen

Woensdag 2 maart 2022


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
En wéér een dag met zon. 
Even een bakje neerzetten hier. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Ik las net even de draad van gisteren. 
Wat jammer dat er weer verwijten over weer moesten worden gemaakt. 
Het is geen zwart wit situatie. 
Hoe kunnen we een ander die voldoende ruimte zou hebben verwijten dat hij/ zij geen vluchtelingen opneemt, we weten niet wat de achterliggende reden is!
Er zijn meer facetten dan alleen 'ruimte' .... En dan nog... wát is voldoende ruimte?? 
En dat geldt voor zoveel dingen. 
Afijn, de sfeer was verre van vriendelijk weer, en dat zet toch wel aan het denken weer. 


 

 

bewerkt door Yvonne
Rare zinsconstructie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  , helaas de vaccinaties  van de kittens deze ochtend afgezegd ivm zieke arts. 

Maar gelukkig kunnen deze nog deze week op vrijdag gegeven worden. 

Kom anders met het verkoop schema  in de war wanneer ze naar een nieuwe huisje mogen. 

Vanmiddag start ik met module 2 van de training in Utrecht zin in .

Lekker @Yvonne  geen  koffie maar cola light voor mij 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Dank voor de koffie @Yvonne,
Smaakt weer lekker.

Jammer dat de vaccinaties niet doorgaan vandaag he @Lieke7777,
Je houdt er dan toch rekening mee he.

Voorlopig even om 7.00 de wekker zetten om het oude bejaarde logeer hondje uit te laten
Even wennen weer :rolleyes:

De eerste week zit er trouwens weer op vandaag (alcoholvrij)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mee met de cola light vandaag @Yvonneen @Lieke7777. Op het aanrecht staat een beker met een halve liter inhoud. Zin in!

mooie start @rapilos
fijn dat de vaccinaties toch deze week kunnen @Lieke7777. Wat zou ik graag weer katten in huis willen. Maar nu gaat het niet. Blijft bij dagdromen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd @rapilos we hadden  idd rekening ermee gehouden , man had  vrij gepland maar ja kan gewoon werken nu op zolder :lol:

En ja bah bah koffie , ik drink helemaal  geen koffie niet te drinken die zooi ..:)

 

Drink smakelijk  @Maja  en idd dagdromen , nu vind ik kittens erg leuk maar 7 is best veel plus de andere 2 . 

Heb er 9 in huis,  eerst lagen de kittens  in de kraam bunker maar al een aantal weken los in de woonkamer. 

Snoertjes gesloopt , en elke dag die vloer  .

Zo douchen en weer stofzuigen en dweilen .

 

Maar ja einde van deze maand heb ik toch een mooi  bedrag  verdiend hiermee .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei jopie:

@bumperjim ik hoop dat je je snel weer bijeen pakt. Deze afschuw en afkeer is uiteraard terecht en begrijpelijk, maar daarmee doe je de zaak en vooral  jezelf geen goed. 

deze spookt in net andere woorden door mijn hoofd sinds ik je las BJ. Het appelleert aan mijn "geweten" waar ik wel vaker mee worstel.
In het filmhuis komt altijd een reclame van een plaatselijke winkel voorbij; Karakter is wat je toont als niemand kijkt. Die komt elke keer
weer binnen en ik loop wekelijks wel langs die winkel. Als we te koop lopen met wat we allemaal wel niet doen voor een ander, is het
dan wel zo nobel? En kan het wel melden misschien anderen stimuleren, en zijn wij dan niet nog nobeler?
Etty heeft er een mooi stukje over geschreven ook, op haar wie is wie. Ik jojo in mijn principes, zoals in alles. Maar het blijft me bezig houden,
vrij actief, nu zeker.  Dus ik klamp me nu maar even vast aan jouw woorden jopie; "Het komt wel langs, en als het langs komt doe ik het goede wel, dat weet ik van mezelf. En met die gedachte kan ik leven en doorgaan".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, dank voor de zon @niks, ik kan het gebruiken. @Maja veel sterkte vandaag. @Lieke7777jammer dat die prik niet doorging voor je. Zal wel een gedoe worden al die kleintjes voor het eerst naar de dierenarts. :face-icon-small-shocked:

Maandag had ik mijn laatste stuk van een hele kip gegeten. Sindsdien ligt het karkas met vel (ik eet geen vel) in de slow cooker om er bouillon van te trekken. Net heb ik de bouillon gezeefd en straks ga ik daar een lekker soepje van maken met soepgroenten en balletjes er in voor vanmiddag of vanavond. :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopieen @lady jane jullie hebben hele nobele en mooie gedachten. Maar de oorlog zou nog lang kunnen duren.  Ook zijn het mensen met een trauma en heel veel verdriet.  Dat wordt heel zwaar om ze continue over de vloer te hebben. 

Wat @jopiezegt: misschien als ze echt aan de deur kloppen. Tot die tijd is doneren ook een mooie optie. Voor donaties (geld/goederen/voedsel) kloppen ze nu echt aan de deur zoals @ikkanhetvertelde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...