Maja Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goedemorgen allemaal. Het liefste duik ik onder mijn dekbed om de dag, of liever de taken die op mijn bordje liggen, niet aan te gaan. Maar dat heeft geen zin. Ook werk wacht. Dus met spanningen in de buik mijn bed uit. O ja, voor wie vandaag gaat trouwen: fijne dag! dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goedemorgen @Maja en goedemorgen frummers. Och Maja, wat ik kan ik me goed voorstellen dat je dt bord wel eens naar een ander zou willen doorschuiven. Maar in plaats daarvan lijkt er een nieuwe extra zware lading op te komen liggen. Ik hoop van harte dat je echt hulp zult vinden die veel van jou over gaat nemen want dit kán gewoon niet meer zo. Voor nu een extra lekker bakje even en een dikke knuffel. En voor iedereen uiteraard: Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 DAGPACT: Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 En dan lees ik dat @Reacher hier even niet zal zijn.... pfff , Bestaan er ook sabbaticals van een dag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goeie morgen mensen, Heeft Reacher een rede gegeven Von? Hoop wel dat ze terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Geen koffie, maar cola vandaag. Lekker @Yvonne! En goedemorgen @bolletje:) ik mis @Reacherook, ik zet een spoor met kattenbrokjes uit. Kom gauw terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goedemorgen Bol, nee, geen reden.... 'Colaatje speciaal' dan maar @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Klinkt goed @jopie, goedemorgen. En fijn dat het weer vandaag even wat beter lijkt te worden. Ik hoop dat het met accu met een sisser afloopt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goeiemooiemorgen frummers saunadagje hier vandaag Maja, voor naast je bord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Morgen. @nancy DAGPACT: Maja Yvonne Quinn nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goedemorgen allemaal, Straks eens informeren naar nieuwe parkietjes. De twee die ik had zijn inmiddels beide overleden En het voorjaar komt eraan, dus kan ik ze weer lekker op het balkon zetten bij goed weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Ja gezellig Rapilos. 22-2-22 mooie datum vandaag. De wind is gaan liggen, net zag ik ook nog een zonnetje. Fijn dat het vroeger licht is. Laatste week dat de mondkapjes op moeten op het werk. En in de winkel ook, dacht ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Ja, de mondkapjes gaan er vrijdag af @Lonster heerlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Maja Yvonne Quinn Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goedemorgen. Snel naar buiten, vanmiddag gaat het weer regenen. Er komt al veel boven de grond. Maar er valt ook al veel op te ruimen en af te knippen. DAGPACT: Maja Yvonne Quinn Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goedemorgen. Paar dagen vrij, was van plan om eens lekker uit te slapen maar al vanaf 6 uur op. Halve nacht liggen piekeren over grote en kleine dingen, bahhh. Dat is voor mij het enige nadeel aan niet drinken: het lijkt alsof ik meer pieker. Ben best een piekeraar en onder invloed leek dat allemaal minder. Straks maar even lekker sporten en na afloop sauna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 @Maja zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 En lees ik nou dat @Reacherforumpauze heeft, nee toch? Waar staat dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Goedemorgen. Sterkte @Maja , ook vandaag gaat voorbij. Het lijkt erop dat de ergste moeiheid weg ebt. Wederom een rustige dag in het verschiet. Gaat ook even niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Fijn @Lika. En is de regen inmiddels weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Ja, volop zon. We gaan in een kayak zitten vandaag. Spannend, maar uit het hoofd en in het lichaam. Ik ben vooral zo dankbaar voor de ervaring hier met mijn gezin. Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 DAGPACT Maja Yvonne Quinn Roberto Toos Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 (bewerkt) Gezwommen. Tussen palmen in de zon. Langzaam mijn energie weer opbouwen. Ik heb al te lang niet meer gezwommen, te veel gegeten, te weinig bewogen, te hard gewerkt. Langzaam weer ombuigen. ‘Ik doe het nog’ , dat is stap 1 weer. En ik dronk niet, ik rookte niet. Nu weer minder suiker. Energie halen uit voeding ipv vulling. Amai. Tis allemaal hetzelfde. Coping die uiteindelijk niet helpt…. 22 februari 2022 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 wat heerlijk; zwemmen tussen de palmen in de zon. Ik krijg net foto's van een collega die aan het flaneren is in Spanje. Volop zon en 24 graden. Hier miezerig en 9 graden. Maar dat zal toch ook niet lang meer duren. Het is bijna maart. Ik ga maar eens even een rondje lopen en boodschappen doen. Gado gado maken vandaag dus nog wat groente kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Heerlijk hoor @Lika in de zon , ik ben dit prut weer ook meer dan zat . Gelukkig kan ik uitkijken straks naar 3 weken Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden