Spring naar bijdragen

22-2-2022, dinsdag


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. Het liefste duik ik onder mijn dekbed om de dag, of liever de taken die op mijn bordje liggen, niet aan te gaan. Maar dat heeft geen zin. Ook werk wacht. Dus met spanningen in de buik mijn bed uit. O ja, voor wie vandaag gaat trouwen: fijne dag!:P

dagpact

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Maja en goedemorgen frummers. 
Och Maja, wat ik kan ik me goed voorstellen dat je dt bord wel eens naar een ander zou willen doorschuiven. 
Maar in plaats daarvan lijkt er een nieuwe extra zware lading op te komen liggen. 
Ik hoop van harte dat je echt hulp zult vinden die veel van jou over gaat nemen want dit kán gewoon niet meer zo. 
Voor nu een extra lekker bakje even image.jpeg.d744350b3caba40e1cba4dfe22fe3de4.jpeg en een dikke knuffel. liefrose - Bloemen bezorgen Den Haag, Bloemen bezorgen Amsterdam. Blossom  bloemmisterij

En voor iedereen uiteraard: 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Paar dagen vrij, was van plan om eens lekker uit te slapen maar al vanaf 6 uur op. Halve nacht liggen piekeren over grote en kleine dingen, bahhh. Dat is voor mij het enige nadeel aan niet drinken: het lijkt alsof ik meer pieker. Ben best een piekeraar en onder invloed leek dat allemaal minder. Straks maar even lekker sporten en na afloop sauna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezwommen. Tussen palmen in de zon. Langzaam mijn energie weer opbouwen. Ik heb al te lang niet meer gezwommen, te veel gegeten, te weinig bewogen, te hard gewerkt. Langzaam weer ombuigen. ‘Ik doe het nog’ , dat is stap 1 weer. 

En ik dronk niet, ik rookte niet. Nu weer minder suiker. Energie halen uit voeding ipv vulling. Amai. Tis allemaal hetzelfde. Coping die uiteindelijk niet helpt….

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat heerlijk; zwemmen tussen de palmen in de zon. B)

Ik krijg net foto's van een collega die aan het flaneren is in Spanje. Volop zon en 24 graden. Hier miezerig en 9 graden. Maar dat zal toch ook niet lang meer duren. Het is bijna maart. Ik ga maar eens even een rondje lopen en boodschappen doen. Gado gado maken vandaag dus nog wat groente kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...