Spring naar bijdragen

Maandag 21 februari 2022


Maja

Aanbevolen berichten

Ze zijn lekker even allemaal weg. Gek voor het gezin dat ik hier maar wat lig. Man heeft nu door dat zijn hyper-zijn mij ook echt iets doet.  Geen oordeel. Ik ben gewoon al weken in de hoogste staat van paraatheid. Dat is nogal vermoeiend. En als hij zo is, uit hij zich sneller geïrriteerd, huilt hij, is hij ontroerd, blij en druk. Geen oordeel. Ik vind het uitputtend. Denk dat het zoiets is…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat prijs ik mij ongelofelijk rijk dat ik van zoveel frummers steun en warmte heb gekregen. Het heeft mij door deze enorm moeilijke en confronterende dag heen geholpen. Er gaan vast nog veel moeilijke dagen volgen, maar het gaat mij lukken. Ook door hier over mijn worsteling en twijfels te blijven schrijven. Ook dat is nieuw voor mij. Ik ben geen prater. Dat openheid ook adviezen en steun kan opleveren, dat is het positieve leermoment van vandaag. Wat ben ik blij dat ik hier heb durven aankloppen. Enorm bedankt!

Nu met een grote kop avondthee op de bank. Morgen staan pittige klussen klaar. Maar nu even niet, nu alleen gesteund voelen en trots dat mijn besluit niet te drinken fier overeind staat én blijft. Ik weet wat mij te doen staat bij momenten van willen verdoven. Een ezel enz (sorry @Oskar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...