Spring naar bijdragen

Maandag 21 februari 2022


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Wat een wind nog steeds. Mag van mij wat minder. Werkdag vandaag, einde middag met mijn moeder naar instrumentmaker voor aanpassing nekorthese. Geen zin in de dag. Komt later vast wel goed. 
Op radiozender deze week alleen muziek uit de jaren 70. Daar word ik al vrolijk van. Fijne en productieve dag allemaal! :)

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Maja changed the title to Maandag 21 februari 2022

Zojuist een afspraak gemaakte bij de geheugenpoli voor mijn moeder. Zonder overleg en met een beetje vaag doen wat de afspraak inhoudt. Zij wilde al meteen afzeggen. Heb wel direct gezegd dat dat niet gaat gebeuren. Ik heb er buikpijn van. Maar ze holt ineens achteruit. Klokkijken, afstandsbediening tv of sta-op stoel gebruiken, lukt niet meer. Zinnen geregeld niet logisch en verkeerde woorden, oefeningen die ze altijd uit haar hoofd deed, herinnert zij zich niet meer. Met instructie nog steeds vaak vergissingen. En ga zo maar door. Ik heb geen idee welke hulp ik moet aanvragen bij de thuiszorg. Daarbij ook nog dat zij al meer dan een jaar niemand in huis heeft gehad op advies cardioloog en longarts en dit nu nog niet wil, uit angst alsnog corona te krijgen. (Waar in dan wel weer begrip voor heb, hoe lastig ook). En ik maak maar en maal maar. Maar ik ga wel binnenkort wel weer op kantoor werken. En dat wil ik ook. Even de boel ontvluchten, als ik eerlijk ben. Paniek en tranen hoog. Maar ik drink niet en dat blijft zo. Hoe dit allemaal ook verder gaat. Afspraak ‘pas’ over 3,5 weken. Was het maar eerder. Ik moest dit even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Veronica luisteraars en overige mensen. Koffie en krant, zonder brinta, want de melk is op.

@Maja ik kan me eerlijk gezegd niet eens voorstellen hoe je het allemaal voor elkaar krijgt, heel veel respect voor je.

Hier gaat het niet geweldig en helaas nog steeds niet vanzelf. 

DAGPACT:

  • Yvonne
  • Toos
  • Jessje
  • Roberto
  • Maja
  • Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...