Toos Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Om op te vreten @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Helaas ben ik zwaar allergisch voor katten. Ze zien er schattig uit, maar kan ze écht niet hebben. Daarom heb ik ook minder met katten dan met honden: Ik blijf vér weg uit de buurten van katten! Maar schattig zijn ze . Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Soort van totale instorting hier. Op vakantie komt het eruit? Lig op de bank onder dekens naar palmen te kijken. Ik laat het over me heen komen. Prima. Het regent toch vandaag… nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 @Majaik weet werkelijk niet hoe je het opbrengt. Wat doe je veel en wat zwaar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 13 minuten geleden zei Lika: Soort van totale instorting hier. Op vakantie komt het eruit? Lig op de bank onder dekens naar palmen te kijken. Ik laat het over me heen komen. Prima. Het regent toch vandaag… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Hier neemt de wind eindelijk af en het word zelfs nog even mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 (bewerkt) vroeg eten slavinken,aardappelen en witte binnen in tomaten saus. Niet heel culinaire maar wel lekker makkelijk. 21 februari 2022 bewerkt door Zbb . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 aardappelen, gehaktballetjes, puntpaprika, prei en witlof allemaal in dezelfde wokpan, ook niks culinairs, maar het wordt vast lekker. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Dat denk ik ook wel eens met mijn neven en nichten @jopie… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Ze zijn lekker even allemaal weg. Gek voor het gezin dat ik hier maar wat lig. Man heeft nu door dat zijn hyper-zijn mij ook echt iets doet. Geen oordeel. Ik ben gewoon al weken in de hoogste staat van paraatheid. Dat is nogal vermoeiend. En als hij zo is, uit hij zich sneller geïrriteerd, huilt hij, is hij ontroerd, blij en druk. Geen oordeel. Ik vind het uitputtend. Denk dat het zoiets is… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Daar is toch ook vakantie voor @Lika uitrusten even bijkomen om je weer op te laden . Morgen vast weer een zonnetje, weet niet waar je zit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 @Maja wat ongelofelijk moeilijk en veel allemaal. En dat allemaal in je eentje op moeten vangen. Ik sluit me bij de anderen aan: ik heb heel veel respect voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Twee cliënten vandaag vlak achter elkaar overleden. Bij 1 aanwezig geweest en wat een verdriet bij de familie. Overgewerkt, wat is het dan fijn thuis komen en je niet meer druk hoeft te maken om het eten. Papa doet Mini in bad. Zo even voorlezen en knuffelen. lady jane, rapilos en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 1 uur geleden zei Remi1: Ah @Lieke7777 Je gaat ze vast missen dan straks zeker? Ja vast en zeker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Wat prijs ik mij ongelofelijk rijk dat ik van zoveel frummers steun en warmte heb gekregen. Het heeft mij door deze enorm moeilijke en confronterende dag heen geholpen. Er gaan vast nog veel moeilijke dagen volgen, maar het gaat mij lukken. Ook door hier over mijn worsteling en twijfels te blijven schrijven. Ook dat is nieuw voor mij. Ik ben geen prater. Dat openheid ook adviezen en steun kan opleveren, dat is het positieve leermoment van vandaag. Wat ben ik blij dat ik hier heb durven aankloppen. Enorm bedankt! Nu met een grote kop avondthee op de bank. Morgen staan pittige klussen klaar. Maar nu even niet, nu alleen gesteund voelen en trots dat mijn besluit niet te drinken fier overeind staat én blijft. Ik weet wat mij te doen staat bij momenten van willen verdoven. Een ezel enz (sorry @Oskar) lady jane, rapilos en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 O ja en vandaag weer atjar van komkommer, met verbrande kippenbouten uit de oven. Vanochtend uit het oog verloren, maar zonder geblakerd vel nog best te doen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Als alles zo simpel was he Maja een geblakerd velletje van je kip te trekken en toch nog wat eetbaars/lekkers over te houden. Wat jij op je bordje hebt is too much, maar helaas bijna niets valt eerlijk te verdelen in het leven. Maja en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 @Maja heeft vast dezelfde radio zender op staan als ik altijd (Inderdaad, de hele week lekker jaren 70 muziek ) Dat denk ik ook @rapilos:lang leve Radio West! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2022 Precies @Maja Radio West Staat altijd aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden