niks Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Goedemorgen, nog geen dagdraad? Bij deze en hup weg om te werken. Fijne en een goede dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Goedemorgen frummers, wat een oorverdovende stilte hier vanmorgen. Het is inmiddels helemaal licht en wat ik buiten zie: water water en nog eens water.... En dan moet de storm nog komen. Mooi, een bakje maar even en dan moet ik ook gelijk weer weg jammergenoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Morninkjes. Thuiswerken, nog even zin maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Ik zat gisteravond uit verveling wat exen te googelen van lang geleden en nu heb ik over 1 van hen gedroomd. Dat hoeft nou ook weer niet. nancy en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Goedemorgen. Wat een kleddernatte boel buiten. De krokussen in de tuin zijn van ellende weer dicht gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Waar is onze vroege vogel @ikkanhetgebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Moghu mensen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Slaap ineens langer @Tooswel blij mee. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 DAGPACT Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 3 minuten geleden zei Toos: DAGPACT Toos Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Goedemorgen allemaal, Tja, regen en wind buiten inderdaad Straks lopen naar vriend vanavond uit eten (nog tegoed van Valentijn) Best wel zin in, al is het dan een eindje rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT Toos Rapilos Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 (bewerkt) x 20 februari 2022 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 3 minuten geleden zei Amalia: ... dan heeft al dat vaxineren dus inderdaad totaal geen nut gehad. Goedemorgen @Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 56 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT Toos Rapilos Roberto Maja Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 (bewerkt) Goedemorgen, ook hier in het zuiden wind en regen. Heerlijk om uurtje kranten door te nemen nadat ik oudste naar school had gebracht. Verder blijf ik lekker binnen, de hond verkiest ook de mand voorlopig zie ik. Ik blijf zeker nu met de versoepeling voorlopig liefst binnen, minstens tot ik naar het vliegtuig naar Porugal ga! Ik ben er van overtuig dat vaccineren wel erg veel nut heeft (en heeft gehad), maar omdat niet iedereen dat doet of een goede respons heeft, waan ik me in groepen niet veilig genoeg. 16 februari 2022 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Ik hoor dat ongevaccineerden toch wel een paar weken uit de running zijn, terwijl ik alleen 2 dagen een beetje gehoest heb. Pfizer bedankt Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 51 minuten geleden zei Amalia: Ik lees hier wel steeds van gevaxineerden die corona krijgen en die er weinig last van hebben maar ik zou nu ook wel eens willen weten wat corona doet met ongevaxineerden als bor, spirit en donder. Als die dan ook weinig ziek worden dan heeft al dat vaxineren dus inderdaad totaal geen nut gehad. Een groot wetenschappelijk talent is hier verloren gegaan! De Omikron is heel wat milder dan de eerdere varianten. Roberto en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Vriendin van mij, ongevaccineerd, heeft twee weken met flinke koorts en doodziek op bed gelegen en ondervindt nu, na 2 maanden nog ongemakken ervan. (Maar ze heeft iig niet die rotzooi in haar lijf gespoten gekregen zegt ze) Partner van vriendin, wél gevaccineerd maar met nogal wat lichamelijke klachten, vorige week aan Corona overleden. Waren net terug uit zuid Europa. De wat jongere mensen om me heen die positief getest zijn en gevaccineerd ondervinden weinig klachten. Wat hoofdpijn en verkouden, zoals je wel meer hebt in deze tijd van het jaar. Dus ja....zeg het maar. Zo kan ik er legio opnoemen, het is gewoon niet te voorspellen wie het wel of niet krijgt en hoe erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 10 minuten geleden zei Toos: ... vorige week aan Corona overleden. Waren net terug uit zuid Europa. Terug uit Portugal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 37 minuten geleden zei Roberto: Terug uit Portugal? Toevallig wel ja. Wil nog niet zeggen dat hij het daar heeft opgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 emdr gehad , best wel weer confronterend, volgens behandelaar staan mijn kanalen meer open waardoor ik gevoeliger reageer. Immers heb ik alles weggedronken wat maar met emotie te maken gehad heeft. Door de emdr stel ik mij onbewust meer open dus het is niet vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2022 Beterschap voor jou en je gezin @Cleo66. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden