Artemis Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Mogguh @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen, Goede film en fijne actrice inderdaad @Artemis. Ben ook een filmfan, heb een Cineville pasje en ga elke week. Het verveelt me nooit. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 1 minuut geleden zei Oskar: Familie hier nog op bed. Papa alweer voor de Spelen met een kop Griekse bergthee. Mooie momenten. Mooie momenten, ik kon er ook zo van genieten, even alleen met mezelf. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Zojuist zei Etty: Goedemorgen, Goede film en fijne actrice inderdaad @Artemis. Ben ook een filmfan, heb een Cineville pasje en ga elke week. Het verveelt me nooit. deze gezien? indrukwekkend Tatum en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Ik ga douchen, ben al vanaf 6.00 uur wakker, mooiste moment van de dag, kan zo genieten van die vroege uurtjes zonder kater Tatum en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 goeiemooiemorgen frummers uit mn bed gevallen en al voor het schaatsen voor de TV dat heb ik nog nooit gedaan t mot niet gekker worden maar ja t kan nog ff Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Ik zit ook te kijken. Geweldig, dat schaatsen! Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 19 minuten geleden zei Artemis: Ik ben Frances McDormand fan ze speelt ook in The tragedy of MacBeth, Artemis @Etty geef je even je bevindingen? Hier draait hij maar 1 x, net als ik niet kan weet niet of ik er voor wil reizen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen! Ik voel me door al die berichten hier al een luilak .. maar ik geniet van koffie en iPad in bed, uitkijkend op wat witte velden nog. Jongste is turnen, oudste is met mijn man en oma naar de markt. Deze week ging redelijk voor haar, ze slaapt nu de hele week in haar eigen bed. Nog twee schoolweken, en dan weekje vakantie in de zon! Fijne zaterdag! niks, lady jane, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Nou @lady jane, het was geen film voor mij. Ik verveelde me. Viel in slaap. Maar dat zegt iets over mij natuurlijk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT Artemis Maja Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 ik denk voor mij hetzelfde @Etty thnx de trailer maakt weinig los maar de 2 hoofdrolspelers heb ik hoog vandaar nog mijn twijfels Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 12 minuten geleden zei jopie: mezelf toesta soms ook dom en primair te reageren (en de consequenties daarvan aanvaard) ik sta mezelf toe om me stil te houden, teveel soortgelijks meegemaakt met smaragd hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 (bewerkt) Fijn vooruitzicht @Vol! Even letterlijk afstand nemen en laten verwarmen door de zon. 12 februari 2022 bewerkt door Maja Taalfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT Artemis Maja Yvonne Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Nomadland heb ik gezien. Bedankt voor de tip Three Billboards. Geweldige actrice inderdaad. Koud buiten, bed was warm. Herhaling van Het geheim van de meester liggen kijken. Indrukwekkend en leerzaam. Ik pak een tubetje verf uit een rek, alle kleuren zijn beschikbaar. Dat was toen wel even anders.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Goedemorgen allemaal, Heb beide films gezien, weet dat bijna zeker. Maar het gekke is, weet van beide absoluut niet meer waar het over ging, zelfs niet na het kijken van de trailers Hmmm...bedenkelijk ik zal toch niet dement worden zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 2 uur geleden zei jopie: @Quinn "wat iemand óver jou zegt, zegt niets over jou Weet ik jopie. Maar tegelijkertijd is het wellicht wel degelijk iets waar je wat moet/kunt. Dus dat probeer ik nu. Morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 @Tooshet is inderdaad gelukt om favoriete films via mobiel toe te voegen aan mijn lijst en op tv te kijken. Dank je wel. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 4 uur geleden zei bolletje: Moghu mensen, BJ aqua training is erg goed na zo'n operatie. Wat voor 'n soort hond heb je? en heb je een bad? Tis een duitse herder x golden Ja er is een balneotherapie centrum hier in de stad, ga ik over een paar weken proberen. En zwemmen in de rivier. Bedankt allemaal voor de leuke woorden. Doet echt goed idd dat ze langzaam weer haar zellefie wordt. karin123, bolletje, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Naar de markt gewandeld, en zelfs op een terras wat gedronken en gegeten. Wat een rijkdom! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 @bumperjim wat fijn dat zo'n operatie kan en ook helpt! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 @Maja hoe gaat het met jou? En @nancy? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Het moet maar. DAGPACT Artemis Maja Yvonne Roberto Toos Spirit Quinn Lieke7777 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2022 Fijn dat het weer goed gaat met de hond @bumperjim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden