Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Yvonne:

Ach Yana toch... 
Kom op lieverd, je bent zo'n echt, zo'n oprecht en intens mens.... leg dit echt naast je neer... 
Trek je loopschoentjes aan en geniet weer... laat 'buiten' jou weer blij maken... 

Dat komt weer maar nu heeft dit ruimte in me nodig anders gaat het aan me vreten. Ik ben deze ochtend al van huilerig naar pisnijdig gegaan, dat voelt al een stuk beter, nog even en ik lach weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er geen probleem mee als je deelt wat je wilt, ook je woede, dat lijkt me gezond. De persoonlijke bedreiging, dát vond ik kut. Neem dan een boksbal ofzo.

Ik heb zelf wel duizend keer een meditatievorm gedaan waarbij je begint met alles wat er in je leeft er ongefilterd uit te gooien. Schreeuwen, vloeken, schoppen, schelden, dansen, zingen, janken, de clown uithangen, brullen, krijsen... het heeft me gered.

Maar @jopie ik accepteer je excuus met liefde. Geen probleem, ik ben er weer klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn  lees dat je het lastig hebt ,  wat een worsteling voor je .

Goed dat je op het dagpact staat .

Het is lastig het is moeilijk  maar het gaat voorbij.  

Focus je daar op ,  toch een kleine AA gedachte , vandaag drink  ik niet morgen is nog  ver.

Sterkte. 

 

@Yana  heb je gelezen , dikke knuffel maar ook voor @jopie begrijp je woede probeer deze woede ergens te relativeren    pak je stappers en ga even lekker wandelen , spring het ijskoude water in .

Maar wees lief en mild voor jezelf en anderen . :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

:blink: Werkt ze met een tondeuse dan? Want daar heb ik wél een wilde hekel aan: tondeuses  -_-

Yep. Dan vraagt ze welke stand deden we ook alweer, dan zeg ik geen idee das 6 weken geleden, dan zegt ze OK ik doe wel wat en dan zeg je t maar als t te lang is, maar als t te kort is kan t er niet meer aan plakken! (Dat leren ze op de allereerste dag op de kappersschool). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yana:

Ik heb daar wel degelijk iets aan om te weten dat anderen het ook precies zo gelezen hebben want jij zet me nu gewoon weg alsof ik je niet goed begrepen zou hebben.

Ja ik las het ook en ik vond het ook helemaal niet kunnen, maar toen dacht ik het zal wel in kennelijke staat geschreven zijn (wat voor n staat dat dan ook is) en in Frankrijk valt een bus met gele platen genoeg op om tijdig opzij te springen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yana:

Ik heb er geen probleem mee als je deelt wat je wilt, ook je woede, dat lijkt me gezond. De persoonlijke bedreiging, dát vond ik kut. Neem dan een boksbal ofzo.

Ik heb zelf wel duizend keer een meditatievorm gedaan waarbij je begint met alles wat er in je leeft er ongefilterd uit te gooien. Schreeuwen, vloeken, schoppen, schelden, dansen, zingen, janken, de clown uithangen, brullen, krijsen... het heeft me gered.

Maar @jopie ik accepteer je excuus met liefde. Geen probleem, ik ben er weer klaar mee.

Ik heb bij gisteren geantwoord....... en alles van vandaag gelezen. Het raakt me diep, diepe zielen worden diep geraakt @Yana :heart: meer woorden heb ik niet..... 

@Quinnblij dat je niet drinkt, ik schrok me te pletter toen ik net de jaardraad las en doe nu een dansje omdat je op het dagpact staat 

En verder heb ik geen reactie, alleen voor iedereen een groot hart, zoooooooooo groot, ik heb een groot hart :heart:

De Dijk, staat volgens mij al op de muziekdraad anders doe ik die nog wel een keertje voor wie het nodig heeft 

Lunchtime 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer. Alles gelezen, beter om het nu te laten rusten, vraag me wel af of je gedronken had @jopie? Als je daar antwoord op wilt geven natuurlijk.   @Yana:heart:  Ik word niet goed van die quarantaine,  weet dat er ergere dingen zijn maar pffff. Gelukkig geen klachten meer alleen nog doodmoe. En onaardig gedaan tegen m'n vriend in de app. Als ik teveel alleen ben ga ik malen en kan niet goed meer relativeren, wil dan meteen allerlei rigoureuze beslissingen nemen zoals relatie uitmaken etc.  @Volik hoop dat het vandaag goed is gegaan met je dochter. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fruitvlieg:

Ik moest vanmorgen vanuit Utrecht naar Groningen en weer terug. Als ik dan door de polder rij tussen Lelystad en ( volgens mij) knooppunt Joure in dit grijze saaie weer ben ik toch wel toe aan emigratie naar een warm land nouja warm maakt niet eens zoveel uit als de lucht maar wat blauwe is.

Kom maar hier, vrijwel geen wolken vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Remi1:

 

Volgende week ga ik misschien naar Utrecht, dat is ver weg voor mij en nog nooit geweest.
Ben benieuwd. (Oh 2 uur en 20 min. met de auto, ben ik in de binnenstad, zie ik nu, dat valt dan nog wel mee)

ik kom nu wekelijks  in Utrecht is ook nog een 45 min  rijden 50 km ongeveer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vooral heel blij dat mijn opleiding zo goed als volledig digitaal is verlopen afgelopen 1,5 jaar, dat heeft me veel reisjes naar Utrecht (200km) gescheeld! 

Vandaag is goed gegaan, ze heeft zich bewust op geklets van een vriendin gefocust en een paar niet echt vervelende opmerkingen “ .. mail .. over haar .. “ kunnen negeren. 
Ze heeft zelfs de hele schooldag gewoon vol kunnen maken, dat was afgelopen twee dagen anders. Wat een bikkel is die meid toch :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...