ikkanhet Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goedemorgen voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goedemorgen @ikkanhet, @niksen wie later aansluit! dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goeie morgen dames, Beetje kunnen slapen Maja? Ik laat geen booster meer zetten nu ben ik weer niet lekker. Bah. Maar ik ga gewoon naar de dagbesteding en de fysio. Ik las van de week dat er verschillende mensen gestorven zijn van die booster maar daar hoor je verder helemaal niets van de media en politiek. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Wat rot @bolletjedat je weer zo beroerd bent van de boosterprik. Beterschap! Hier met duf hoofd de zin aan het vinden om de dag te starten. Nog 3 minuten dan moet ik er echt uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goedemorgen frummers, Even snel een bakje neerzetten hier, kom later op de dag nog wel even terug. Nou, ik laat de volgende booster ook weer zetten áls hij komt @bolletje. En mensen overleden aan de booster???? Is dat echt zo, of zijn ze overleden aan onderliggende kwalen, of zijn het weer van die fake berichten???? Wees maar een beetje zuinig op jezelf lieve Bol... bolletje en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goedemorgen. Teamdag vandaag. Vanavond theater. Ben al geen tijden zo op pad geweest. En @bumperjimwat @Reacherzegt hoor! Alle ervaring die ze nu opdoet maken haar en brengen haar verder. Ze weet wat ze wil en waar ze zin in heeft. Hoe fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goedemorgen allemaal dagpact Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Geniet van de gouden momenten @Cleo66en koester ze’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 @Remi1: weer een beetje tot rust kunnen kunnen komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goedemorgen, ik mocht later beginnen vandaag, dus daar heb ik me aan gehouden Hoe is het @jopie? En @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Ik droomde vannacht van jou @bolletje, ik mocht bij je logeren, je hebt een papegaai die goed kan praten en in mijn vinger bijt, je hebt een herdershond die in een film speelt en een heel cool vw-busje waar je mee door Amsterdam scheurt. Artemis en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Dagpact Maja Artemis Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Dagpact Maja Artemis Robert ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Hier schijnt al anderhalve maand iedere dag de zon, de amandelbomen bloeien, er groeien volop wilde bloemen en sappige sinaasappels en mandarijntjes. Leuke camperplekjes lijken speciaal voor ons overal op te duiken, we staan nu in een veldje vol met een heerlijk geurend kruid, een tijmsoort denk ik. We wandelen uren per dag en verder vermaak ik me met acrylverf, meditatie, lezen, lekker koken en af en toe een beetje werken. Ik hou van het leven en ben ontroerd als een oude man enthousiast twee duimen naar me opsteekt of als de opkomende zon de lucht en de bergen in de verte kleurt. Eens even kijken of ik ook nog iets kan verzinnen voor aan de andere kant van de weegschaal... Oh ja, we hadden autopech en ik heb steeds last van blaasontsteking maar dat komt van veel de liefde bedrijven, dus nou ja... Artemis, rapilos en bumperjim reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Nou als dat de prijs is voor t geluk das niet te duur betaald toch?? Hier is het een soort van lente sinds gisteren. Dwz ik reed met de raampjes een beetje open. Winterslaap voorbij. Als het nou maar niet weer gaat vriezen straks in maart of zo dan hebben we deze zomer voor de verandering fatsoenlijke perziken en alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Goedemorgen allemaal, Hele ochtend al miezer regen Dochter komt zo, zouden gaan wandelen en lunchen vandaag.. En @Yana, woont in het paradijs lees ik wat heerlijk voor je (tikje jaloers hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 @jopie, sterkte, en maar even pas op de plaats dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Hallo Hat paradijs, inderdaad, ongelofelijk @Yana. Je weet (dat hoop ik tenminste wel) dat ik het je van harte gun, maar ik vind het vandaag weer moeilijk om het te lezen. Het staat zover af van mijn eigen beleving. Ik merk dat ik gemengde gevoelens heb terwijl ik je lees. Aan één kant wil ik het niet weten, veel te mooi, veel te positief, veel te onbereikbaar voor mij, veel te confronterend. Maar het is ook mooi om te lezen. ”Ik hou van het leven” is voor mij nog steeds een verbijsterde uitspraak, ik kan er echt werkelijk niet bij. Ik zwoeg me zo goed mogelijk door de dagen heen, probeer actief te blijven maar oh wat gaat het moeizaam. Leven? Nee, overleven. Ik durf het weer niet te plaatsen, te negatief, te somber. Maar ik voel me zo langzamerhand een snelkookpan die de stoom niet kwijt kan. Hard duwen om het eronder te houden. Het lukt niet, een poosje misschien, maar niet echt. Ik drink niet, maar ik ben totaal de kluts kwijt met eten. Zorgelijk, hellend vlak. Daarom plaats ik het maar wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 3 uur geleden zei ikkanhet: Dagpact Maja Artemis Robert ikkanhet Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Sterkte @Remi1 (ik moet nog erg wennen aan je nieuwe naam) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Wat bedoel je met de kluts kwijt met eten @Jannigje? Dat je niet eet, of alleen maar ongezonde dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 Een kennis zei jaren geleden ook zoiets tegen mij "ik vind het leven zó mooi". Daar kon ik me ook niet zoveel bij voorstellen. Vroeg me af of 1. zij overdreef of 2. ik daar ook naar zou moeten streven. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 26 minuten geleden zei Lonster: Een kennis zei jaren geleden ook zoiets tegen mij "ik vind het leven zó mooi". Daar kon ik me ook niet zoveel bij voorstellen. Vroeg me af of 1. zij overdreef of 2. ik daar ook naar zou moeten streven. Zo mooi vergeleken met wat? Het wil niks zeggen denk ik. Tis maar net wat je er zelf in ziet/van maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei bumperjim: ik. Tis maar net wat je er zelf in ziet/van maakt. Dat gaat maar deels op volgens mij. De maakbaarheid van het leven , je eigen interpretatie maakt een groot verschil, maar ik kan van zwart proberen grijs te maken, maar daar houdt het dan wel op. Ik kan alles proberen positief te labelen, maar dat maakt het leven nog niet mooi voor mij. Maar goed, die discussie is hier wel eerder gevoerd. 45 minuten geleden zei Lonster: Wat bedoel je met de kluts kwijt met eten @Jannigje? Dat je niet eet, of alleen maar ongezonde dingen? Zonder rem @Lonster en dan inderdaad ongezond. Gelukkig heb ik de alcohol kunnen laten staan, maar het patroon is precies hetzelfde. De rode vlaggen ook. 3 februari 2022 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden