Rosee Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goedemorgen. Ik wil wel @Lika @jopieeen harmonieuze dag Hier ook koppijn, nooit last van eigenlijk. Zelftest gedaan, gelukkig negatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 1 uur geleden zei Lika: Ik wil het liefst iedereen hier even knuffelen. Bij deze ! Alleen voor wie willen hoor… ja en een knuffel is wederzijds dus ik knuffel jou terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 31 minuten geleden zei Bor: Me gister niet gemeld omdat de onderwerpen kerk en metoo me niet aanstonden en de hele sfeer trouwens ook niet. waarom zeg je dat? je hoeft je toch niet elke dag te melden toch? Nog even "de hele sfeer" omhooghalen vind ik niet ok. Let bygones be bygones, oftewel, laat gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 28 minuten geleden zei Bor: M"n tweeling is jarig. Morgen bij de ene feest, bij de andere nog even niet, die heeft Corona. gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 1 uur geleden zei Lika: Ik wil het liefst iedereen hier even knuffelen. Dat mag hoor. Verder staan mij ook vaak sferen en onderwerpen niet aan. Net als in het echte leven. Gewoon weer een nieuwe dag vandaag. Met veel wind, dus lekker laten waaien. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 ik ga naar het museum straks met een clubje. En daarna naar huis, niet mee naar de borrel. Geen drank en geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Super spirrit! Een echte overwinning dus. ik vind je enorm gegroeid,hou dat vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goed gedaan @spirit , jij bent zelf sterker dan het hele parlement in je hoofd. Mooie overwinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Bah bah bah voor de zekerheid toch een tweede test gedaan en die was positief. Vanavond afspraak bij ggd voor test. Hier in de buurt geen plek dus moet nu 3 kwartier fietsen heen en 3 kwartier terug.Knallende koppijn. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Balen @Rosee. Voorzichtig aan op de fiets en beterschap! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Hé bah @Rosee 45 minuten fietsen omdat er geen plek is , je zal er beroerd van zijn .. Kan niemand je even brengen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 @Lieke7777 nee ik wil liever niemand vragen, straks besmet ik iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Heb ik in ieder geval m'n workout gehad vandaag Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 18 minuten geleden zei Rosee: @Lieke7777 nee ik wil liever niemand vragen, straks besmet ik iemand. Ok begrijp ik , als ik in de buurt had gewoond had ik je gerust gebracht hoor . Succes met fietsen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Beterschap @Rosee Ik moet nog 2 dagen in quarantaine en dan is het weer voorbij. De rest van het gezin moet nog een aantal dagen langer. Ik heb zo'n vermoeden wie volgende week de boodschappen moet doen en de vuilnis moet wegbrengen Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Ik dacht dat iedereen wilde borrelen na het museum, maar dat was helemaal niet zo. Thee en koffie, dat bestaat ook nog gewoon. Nu weer thuis. Ga lekker met een bak nootjes op de bank hangen. Lekker om er even uit te zijn geweest, verder saai weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goedemiddag. Ik zat helemaal klaar voor een zoomlezing. Het duurde en duurde.. Hij is nooit zo laat dacht ik nog. Toch maar even naar de mail met link kijken. Ja, echt om 16.00 uur. Maar eh, de datum? 5-2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 (bewerkt) 4 uur geleden zei Bor: Dat maak ik voor mezelf allemaal wel uit. niet op reageren A. 29 januari 2022 bewerkt door Artemis laat ook maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 patat, bitterballen beide uit de airfryer, verder snacktomaatjes, snackkomkommers, snackpuntpaprika's, perenijsje uit de vriezer toe zaterdag, ik kook niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Lekker @Artemis! Wij aardappelen, gehaktbal en boontjes. Bitterkoekjesvla als toetje. @jopie Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Take care, Joopstra oldfilth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goed dat je deze dag bent doorgekomen en bij het afscheid zowel iedereen op liefdevolle wijze heel hebt gehouden en tegelijkertijd trouw aan jezelf hebt kunnen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden