rapilos Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Nou Jane, misschien is je buurman gewoon een weekeindje weg ofzo Hoe weet je dat hij definitief weg is dan / Zijn alle meubels en gordijnen dan ook weg ? wat raar he goed, dat je het pakje niet aangenomen hebt Ja balen, als je zolang thuis moet blijven voor je eigen pakket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen, heb ik ook altijd @lady janedat gedoe met die pakjes. @Likanou verklaart veel idd. Zou je niet kunnen overstappen op ander merk of is dat geen optie? Gebruik je toevallig paraxotine? (Als je die vraag te persoonlijk vindt laat maar hoor) 22 januari 2022 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 @Quinndat betekent toch niet dat je gisteren hebt gedronken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Nou normaal neem ik pakjes altijd aan hoor, blij dat ik zo'n bezorger kan ontlasten☺ maar nee de buurmans gordijnen zijn weg en ik keek tegen een hoop beton aan hij woonde in de grootste slaapkamer, sliep in de kleinste en de huiskamer is jaren nooit ingericht geweest, dat was al vreemd. Vaak groette hij ook niet terug, maar eergisteren toevallig weer wel. Ik vond hem vreemd maar best aardig. Nu weet ik niet goed wat ervan te denken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Ik moet ook dringend gaan schoonmaken nu. Al vraag ik me af of het geen verspilde moeite is, want zoon krijgt vanavond vrienden over de vloer. Nou ja, toch maar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Leuke foto @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Misschien was hij dit pakje vergeten? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 41 minuten geleden zei Rosee: Misschien was hij dit pakje vergeten? dat kan. maar vergeet je ook n adres achter te laten voor andere post? Of gewoon even afscheid nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 nou ja ik ga toch maar even wandelen gok dat mijn pakje later komt mooie dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 (bewerkt) Oh @Jannigje wij (ik) heb voor 1 muur behang uitgezocht! Was meteen verliefd op deze. 22 januari 2022 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 3 uur geleden zei Quinn: Hi. Ik zit er nogal doorheen naar aanleiding van alles gisteren. Ook teruggevallen in oud gedrag en verkeerde copingmechanismen. Het zij zo. Proberen daar weer uit te komen. Ik lees je. Ik zit er ook doorheen. Maar niet meer lezen over The Voice Heb je gedronken Quinn? Ik niet in elk geval, dat gun ik de daders niet. Ik drink niet wat er ook gebeurt, ODAAT en I will Not Drink With You Today (dagpact) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 2 uur geleden zei Rosee: @Quinndat betekent toch niet dat je gisteren hebt gedronken he? 57 minuten geleden zei Artemis: Heb je gedronken Quinn? Ik niet in elk geval, dat gun ik de daders niet. Nee, niet gedronken. Wel een paar gram m'n neus in geduwd en één en ander aan vernielingen aangericht. Wat ik zei, oud gedrag dat zomaar weer de overhand neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 @Rosee: ja . Paroxetine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Ach @Quinn hoop zo dat je je beter gaat voelen. Zo'n coke kater voelt zo enorm. klote. voor wat het waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 @Lika Ik slik ook al meer dan 20 jaar paraxotine, 20 mg per dag. En ik herken dat mateloze met eten. Ik ben overdreven aan het doorslaan al een tijd, met sporten/gezond eten. Daarom ben ik nu slank. Maar of dit stand houdt. Ik voel ook die verzadiging niet, tenzij ik echt veel eet. Nu ik dit van jou lees, valt het kwartje. Ik wil eigenlijk al tijden van die AD af, maar durf het niet. Net weer voor 3 maanden gekregen, maar misschien dat ik het zou kunnen verlagen tot 10 mg. Ik weet niet hoeveel jij slikt, maar zou minderen jou kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Alsof je mij bent @Rosee….ik kan afvallen, maar ik wil gewoon eten. Dat gaan we nu proberen. Stoppen durf ik nog niet. Meerdere malen gedaan met funest resultaat. Pas als de kinderen niet meer thuis wonen … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 (bewerkt) Klopt @Bor. Wel dat gewichtstoename een bijwerking is, maar ik heb nooit geweten dat dat hongergevoel ook daardoor kwam. Is me nu uitgelegd. 22 januari 2022 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 @nancy gaat het een beetje goed met je? Ik hoop het! Niet een beetje maar een heleboel! Wat vervelend @Lika. Wel fijn dat je het nu weet. Wij gaan macaroni eten en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 En @Quinn niets in je neus stoppen, gewoon niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Al tijden heb ik er last van, maar sinds ik geen alcohol meer drink valt het mij steeds meer op: jeuk. Na wat gegoogle kom ik tot de volgende zelfdiagnose: Ziekte van Grover (een oude mannenkwaal). Morgen mijn huisarts bellen. Voor hier alvast de vraag: heeft iemand een tip voor een smeerseltje tegen een droge huid en jeuk? Ik heb zonet al hydraterende handcrème van de JMB eigen merk gekocht, verder hadden ze niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 1 minuut geleden zei Roberto: Al tijden heb ik er last van, maar sinds ik geen alcohol meer drink valt het mij steeds meer op: jeuk. Na wat gegoogle kom ik tot de volgende zelfdiagnose: Ziekte van Grover (een oude mannenkwaal). Morgen mijn huisarts bellen. Voor hier alvast de vraag: heeft iemand een tip voor een smeerseltje tegen een droge huid en jeuk? Ik heb zonet al hydraterende handcrème van de JMB eigen merk gekocht, verder hadden ze niets. Waar woon jij ? Ik kan mijn huisarts niet bellen op zondag. Hooguit bij levends bedreigende situaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Senna34: Ik kan mijn huisarts niet bellen op zondag. @Senna34, hoezo? Drogisterijen hier zijn nu dicht. 22 januari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Ik heb daar ook al jaren last van @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Ik heb daar ook al jaren last van @Roberto En? Wat doe jij er tegen? Ik ben gewend om al mijn lichamelijke klachten weg te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Hoi, ben ik weer even. Afgelopen nacht voor het eerst dit jaar weer geprobeerd in m'n eigen bed te slapen maar om 3 uur toch weer naar beneden gegaan en in m'n stoel beetje verder gedut. De gedeeltelijke verlamming van m'n middenrif lijkt aan de beterende hand maar als ik lig heb ik het nog steeds snel benauwd. Nog wat geduld dus. Al met al ben ik wel erg moe door slecht slapen. @Roberto, ik heb al jaren last van een droge en jeukende gezichtshuid en allerlei smeerseltjes brachten niet echt uitkomst. Nu doe ik al sinds een paar jaar elke avond 'rijke babyolie' van zwitsal op m'n gezicht. Dat helpt me. M'n handen zijn daardoor ook veel minder ruw, een toevallige maar welkome bijkomstigheid. Roberto en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden