ikkanhet Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Goedemorgen! We gaan toch nog voor een ledikantje. Gaan vandaag kijken bij 1 via marktplaats. Behang uitzoeken en verf. Dan kan papa aan de slag. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Goeie morgen dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Dagpact Claudius Jessje Goeiemorgen.fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Dagpact Claudius Jessje ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Goedemorgen! 32 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact Claudius Jessje ikkanhet Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Goedemorgen frummers, Het heeft hier heel hard gehageld eerder op de ochtend, nu sneeuwt het... Ik verlang naar het voorjaar.... Eerst maar een bakje dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Ben niet voorruit te branden vandaag. Maar ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Dagpact Claudius Jessje ikkanhet Maja Roberto 20 januari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Dagpact Claudius Jessje ikkanhet Maja Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Goedemorgen , drukke dag hier . 11.00 EMDR , daarna wil ik als ik mij goed voel langs de action . Ook boodschappen doen , heb kattengrid nodig ben ik gisteren vergeten. Om 14.00 heb in een inspriratie sessie via zoom , gepresenteerd door de CHE . En ik moet hoog nodig de woonkamer doen die is ontploft. Eerst maar kijken wat de EMDR doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Hi. Wakker en uit bed, want moet naar de kapper. Mijn haar is sinds mijn twintigste niet meer zo lang geweest :O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Zeg, ik vind het maar saai de laatste tijd op het forum. Ik heb zelf ook weinig te vertellen. Ik vond de pubquiz leuk maar daar voel ik ook nog maar weinig voor, hoewel ik natuurlijk het geinen met o.a. @Hadocque, -om maar iemand te noemen die ik anders niet spreek- wel mis. Iemand ideeen om het leuker te maken hier? Of het zijn beloop laten en loslaten? Of eh… heeft iemand het nog moeilijk met het stoppen met alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Daar kunnen we het natuurlijk ook over hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 @Reacher voor mezelf sprekend, ik ben hier minder omdat alles me veel moeite kost en ik er een gruwelijke hekel aan heb dingen half te doen. Als ik hier ben, wil ik alles lezen, op iedereen reageren, iets zinnigs bijdragen en zelf nog wat leuks toevoegen. Dat lukt nu slecht, ik klik zelfs soms op alles gelezen. Daar baal ik van. Want ik mis het. En ja, stoppen met alcohol is moeilijk, dat gestopt blijven dan dus. Er zijn best redenen om weer te gaan drinken. Niet omdat ik denk dat ik een glaasje kan drinken of sociaal kan drinken of in het weekend ofzo, maar omdat ik naar de klote wil. Stom hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Nou ja, ik vind het ook beetje saai hier, en weet ook niet zoveel te vertellen. @Quinn, Dat klinkt niet zo goed, dat je naar de klote wil. Beetje depressief ?, Wat rot voor je dan, meen ik echt, maar ja van drinken wordt je nog depressiever , weet je zelf natuurlijk ook wel. Hoe lang ben je nu gestopt dan ?, Want als dat nog geen jaar is, kan het best dat je af en toe nog depri bent. Hoop niet dat ik teveel aan het invullen ben hoor. Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Vanavond bloemkool, geroerbakte tofu ( moet op) en nog een paar worteltjes, . Denk dat ik er lekker wat kaas over laat smelten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Dank je @spirit @rapilos klopt, tien maanden. En ik ben inderdaad depressief. Gisteren had ik een gesprek omdat ik van de pillen af wil, maar helaas ben ik de enige die dat een goed idee vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 En vanmiddag weer goed gemasseerd door de fysio, Last van nek en schouders, daar doe ik elke dag al veel oefeningen voor en dan een keer per week een soort massage dus. Best pijnlijk overigens., Maar voor het goede doel zullen we maar denken dan. Ga er altijd naar toe lopen ( 25 min.) Alles voor een gezond lijf hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Zojuist zei Quinn: Dank je @spirit @rapilos klopt, tien maanden. En ik ben inderdaad depressief. Gisteren had ik een gesprek omdat ik van de pillen af wil, maar helaas ben ik de enige die dat een goed idee vind. Ha, 10 maanden ! Raar genoeg een gevaarlijke periode, want ben in die periode ook een keer voor gaas gegaan. Nee, dan zou ik ook zeker nog niet van de pillen afgaan. Wordt eerst maar eens goed stabiel zou ik zeggen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Misschien ook naar de fysio dan @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 Goed idee @Quinn dat nieuwe spelletje. Dat kan zich uitbreiden van citaten tot aan kunst etc. Echt gaaf! Jezelf naar de klote drinken is toch een alias voor je van de wereld drinken? Je daartegen verzetten zal veel energie kosten… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2022 AP @spirit Thanks @Reacher @rapilos gedachten sturen zich slecht soms. Vaak. En ja, het verzetten kost bakken energie. Ook omdat het toch al een verrotte wereld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden