Spring naar bijdragen

donderdag 20 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen  , drukke dag hier .

11.00 EMDR  , daarna wil ik als ik mij goed voel langs de action .

Ook boodschappen  doen , heb kattengrid  nodig ben ik gisteren vergeten. 

Om 14.00 heb in een inspriratie  sessie via zoom , gepresenteerd door de CHE .

En ik moet hoog nodig de woonkamer doen die is ontploft. 

Eerst maar kijken wat de EMDR doet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg, ik vind het maar saai de laatste tijd op het forum. Ik heb zelf ook weinig te vertellen. Ik vond de pubquiz leuk maar daar voel ik ook nog maar weinig voor, hoewel ik natuurlijk het geinen met o.a. @Hadocque, -om maar iemand te noemen die ik anders niet spreek- wel mis. 
Iemand ideeen om het leuker te maken hier? 
Of het zijn beloop laten en loslaten? 
Of eh… heeft iemand het nog moeilijk met het stoppen met alcohol? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher voor mezelf sprekend, ik ben hier minder omdat alles me veel moeite kost en ik er een gruwelijke hekel aan heb dingen half te doen. Als ik hier ben, wil ik alles lezen, op iedereen reageren, iets zinnigs bijdragen en zelf nog wat leuks toevoegen. Dat lukt nu slecht, ik klik zelfs soms op alles gelezen. Daar baal ik van. Want ik mis het.

En ja, stoppen met alcohol is moeilijk, dat gestopt blijven dan dus. Er zijn best redenen om weer te gaan drinken. Niet omdat ik denk dat ik een glaasje kan drinken of sociaal kan drinken of in het weekend ofzo, maar omdat ik naar de klote wil.

Stom hè?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, ik vind het ook beetje saai hier, en weet ook niet zoveel te vertellen.

@Quinn,

Dat klinkt niet zo goed, dat je naar de klote wil.

Beetje depressief ?, Wat rot voor je dan, meen ik echt, maar ja van drinken wordt je nog depressiever , weet je zelf natuurlijk ook wel.

Hoe lang ben je nu gestopt dan ?, Want als dat nog geen jaar is, kan het best dat je af en toe nog depri bent.

Hoop niet dat ik teveel aan het invullen ben hoor.

Sterkte !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vanmiddag weer goed gemasseerd door de fysio,

Last van nek en schouders, daar doe ik elke dag al veel oefeningen voor en dan een keer per week een soort massage dus. Best pijnlijk overigens., Maar voor het goede doel zullen we maar denken dan.

Ga er altijd naar toe lopen ( 25 min.)

Alles voor een gezond lijf hè :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Quinn:

Dank je @spirit

@rapilos klopt, tien maanden. En ik ben inderdaad depressief. Gisteren had ik een gesprek omdat ik van de pillen af wil, maar helaas ben ik de enige die dat een goed idee vind.

Ha, 10 maanden !

Raar genoeg een gevaarlijke periode, want ben in die periode ook een keer voor gaas gegaan.

Nee, dan zou ik ook zeker nog niet van de pillen afgaan. Wordt eerst maar eens goed stabiel zou ik zeggen !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...