niks Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goedemorgen, gelukkig voel ik mij wat beter. Heb mij wel ziek gemeld, hoe vervelend ik het ook vind. Vandaag alweer 19 weken zwanger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen @niks en goedemorgen frummers. Is het gewoon een griep Niks? Maar fijn dat je al wat opknapt, heel verstandig dat je je ziek hebt gemeld, rustig aan maar. Het is hartstikke donker nog buiten en ik heb geen idee wat voor weer het is. Koud zal het niet zijn, want binnen is de temperatuur nauwelijks gezakt vannacht. Eerst maar een bakje. 3 januari 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goedemorgen @niks en @Yvonne lekker bakje koffie, niks 19 weken alweer, leuk dat je dat vertelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 DAGPACT Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Fors verkouden denk ik @Yvonne, oftewel grieperig ja Ja gaat snel @Artemis. Als ze zo eigenwijs is als haar zus, zijn we over de helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Wat is ongeveer uitgerekende datum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goeie morgen allemaal, Ben je naar de dokter geweest Niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goedemorgen @bolletje en @Artemis. Bol, hoe is het met jou ogen inmiddels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) Hier is het ook bout. Ben ineens heel erg verliefd geworden op Tandruil de elfenkoning van Lord of de ring. Helemaal tot in m'n tenen. IS IE HOMO ZEG. Gosnondeju. Nou m'n broek is er van afgezakt. Gelijk m'n bureaublad veranderd. Wat baal ik zeg. Dadelijk lekker werken, dat wel. Goed lieve Yvon. In de ochtend nog wel wat last maar na het douchen is het weg. 3 januari 2022 bewerkt door bolletje Roberto, Artemis, Waldorff en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goedemorgen! Dat is toch helemaal jouw type niet @bolletje. Geen baardharen te bekennen! Beterschap @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Tempo loopje gedaan, nu ontbijten en over een uurtje mijn Antabus halen. Fijne dag allemaal en beterschap @niks 3 januari 2022 bewerkt door Waldorff correctie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Jaha maar kijk nou eens zelf Reacher. Die blik in z'n ogen, die mond (kreun) dat is toch om je lippen bij af te likken. Ben zo verdrietig. Wacht ff even m'n neus snuiten. Artemis en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Ik heb er helemaal niets mee. Maar ik zie nu dat zijn wenkbrauwen vrij harig zijn dus dan klopt het weer. Hier meisje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goeiemorgen DAGPACT Artemis Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 DAGPACT Artemis ClaudiuS Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Fijn dat het weer de goede kant op gaat @Waldorff Fijne dag allemaal! Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, Ik ben 1 januari de mist ingegaan ik trok het ff niet meer. Jullie kennen het wel je zelf steeds zieliger vinden. Dus begin vandaag maar opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 DAGPACT: Artemis Claudius Reacher Yvonne Fijn dat het weer beter met jouw ogen gaat Bollewol. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik daar mijn twijfels bij als ik naar die foto kijk Toch nog maar een beetje voorzichtig doen hoor. Goedemorgen Ikkanhet.... Vandaag dag 1, dus ook 2 januari was je nog zielig??? Jezelf even flinke trap onder de kont geven dus en er weer voor gaan.... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Ja twee dagen inderdaad @Yvonnemaar ga nu met frisse moed verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 8 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Ik ben 1 januari de mist ingegaan ik trok het ff niet meer. Jullie kennen het wel je zelf steeds zieliger vinden. Dus begin vandaag maar opnieuw. Zet jezelf op het dagpact? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 DAGPACT: Artemis Claudius Reacher Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goedemorgen. Inpakken en wegwezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 15 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Ik ben 1 januari de mist ingegaan ik trok het ff niet meer. Jullie kennen het wel je zelf steeds zieliger vinden. Dus begin vandaag maar opnieuw. Een terugval betekent niet dat je opnieuw moet beginnen. Je gaat verder waar je gebleven was succes met je herstel! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 ja klopt @Cleo66maar de emmer liep echt over dit keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goedemorgen allemaal, Ja ik ken het, de gemoedstoestand waarin je gaat denken dat je zielig bent. En dan, met de kater, jezelf ook zielig vinden, maar dan op een andere manier. Gauw er weer uit @ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden