Waldorff Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Goedemorgen allemaal. Allereerst iedereen de beste wensen! Gisteren om 21.45 mijn oordoppen ingedaan, telefoon op vliegtuig stand gezet, in bed een paar bladzijden gelezen in 'Tonic' en daarna in diepe slaap gevallen. Het is mij prima bevallen. Niks mee gekregen van alles. Op Twitter zie ik nu alleen maar selfies van dronken mensen die straks wakker gaan worden met een fikse kater. Dat laatste vind ik zelf altijd 1 van de grootste winsten van het niet drinken. Geen katers meer hebben Oh en 60 euro in de Staatsloterij gewonnen Lieke7777, rapilos, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Goedemorgen, zo werken . Of ik fris fruitig ben ? Weet ik niet maar wel nuchter . Allemaal de beste wensen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Goeiemorgen allemaal Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Valco had zich vannacht achter de bank gepropt tot wij naar bed gingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Goedemorgen, De beste wensen voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Hier ook voor iedereen den beste wensen mensen. Hier begint het jaar gewoon slecht. Mijn poes is aan het sterven. Ze is 18 jaar. Mijn hondjes, die normaal altijd ruzie met haar hadden snappen hier niets van en gaan vlak bij haar zitten. Ik laat het maar gebeuren. Ikzelf heb er vrede mee, ze heeft een goed leven gehad en is altijd erg lief geweest. CarpeDiem, Claudius, Rosee en 3 anderen reageerden hierop 1 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 13 minuten geleden zei bolletje: Hier ook voor iedereen den beste wensen mensen. Hier begint het jaar gewoon slecht. Mijn poes is aan het sterven. Ze is 18 jaar. Mijn hondjes, die normaal altijd ruzie met haar hadden snappen hier niets van en gaan vlak bij haar zitten. Ik laat het maar gebeuren. Ikzelf heb er vrede mee, ze heeft een goed leven gehad en is altijd erg lief geweest. Sterkte @bolletjemijne mocht ook 18 jaar worden maar het is intens verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Goedemorgen frummers. En niet alleen een goede morgen, maar ook een goed nieuw jaar wens ik jullie allemaal. Ach @bolletje, ja, 18 jaar is een mooie leeftijd, maar het blijft een verdrietig iets dat afscheid nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Goede droge morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Sterkte @bolletje. Ik weet het nog van mijn hond die 15 werd. Op een gegeven moment is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 (bewerkt) 38 minuten geleden zei Yvonne: Yvonne Artemis Goedemorgen en Gelukkig Nieuwjaar, ik ga even taart bakken momentje 1 januari 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Taart voor bij de koffie, ik ben 1 jaar nuchter rapilos, CarpeDiem, Waldorff en 5 anderen reageerden hierop 7 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 (bewerkt) Ja maar met haar is het anders Kaat want ze reageert weer en loopt wat rond. Net de dierenarts gebeld en ik kan komen. Kosten e150,-- en dan nog de behandeling. Nou dus eerst maar even zelf een laxeermdl. halen voor haar. 1 januari 2022 bewerkt door bolletje CarpeDiem reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Top Artemis, dat is een felicitatie waard!!! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Yvonne Artemis Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 17 minuten geleden zei Claudius: Yvonne Artemis Claudius CarpeDiem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Wil dat zeggen dat het toch nog goed komt met haar @bolletje? Ik duim voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Hier ook gefelicitaard @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Wie doet mee met het dagpact ‘vandaag rook ik niet’ op Roken de Baas, draadje van Artax? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 1 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Sterkte @bolletjemijne mocht ook 18 jaar worden maar het is intens verdrietig. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden