Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

In de krant las ik laatst dat er op Vlieland een kaasmaker met een paar honderd kilo kaas was blijven zitten, door corona. Dat kan natuurlijk niet. Dus, net als vele anderen vloog ik hun website op. En bestelde een shitload aan vacuüm verpakte kazen.

Die zijn vanmiddag bezorgd. 

Ik ben alleen.

Met heel veel kaas.

Ha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ook nog mensen hier tijdens de jaarwisseling ,ik waarschijnlijk wel ook al ben ik niet alleen, ik ben met vrouw en dochter maar die doen hun eigen ding, werkt een beetje vreemd hier allemaal zeker op dit soort dagen, zit achter de laptop te klooien en een paar spellen te spelen,maar dit is geen oudejaarsavond die ik ken, maar sinds wij een gezin zijn is het helaas zo sinds vele jaren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jannigje:

Ha @herman0167, je klinkt een beetje verloren, maar dat is waarschijnlijk mijn interpretatie.
Ik snap je laatste zin niet zo goed: sinds jullie een gezin zijn? 
Wil je er iets over zeggen of liever niet?

we zijn 15 jaar getrouwd en onze dochter is 14 en die beide houden totaal niet van feestdagen en zo terwijl ik het geweldig vind, tot 15 jaar geleden dus uitbundige kerst en nieuwjaarsvieringen en sindsdien niets meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier is het doodstil nu ,om 12 uur een paar knallen, 1 van de honden blaffen maar dat is normaal die is vanuit nederland meegekomen en kent de oorlog van oude jaarsdag en zo ,die tweede is in sophienhof geboren en kent geen vuurwerk dus kent het helemaal niet en reageerde helemaal niet, ze slapen beiden al weer lang, net als de hele avond dus voor de hondjes paradijs hier, en voor mijzelf ook , ik las vanmiddag dat er een jongen van 12 jaar dood was gekomen door vuurwerk dat een man op straat had aangestoken,dat was om de hoek van waar wij twaalf jaar hebben gewoond,dan komt het toch weer heel dicht bij, we zeiden tegen elkaar ,onze dochter had daar kunnen lopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei herman0167:

we zijn 15 jaar getrouwd en onze dochter is 14 en die beide houden totaal niet van feestdagen en zo terwijl ik het geweldig vind, tot 15 jaar geleden dus uitbundige kerst en nieuwjaarsvieringen en sindsdien niets meer

Het is blijkbaar tot op heden niet gelukt om een middenweg te vinden, alle drie een beetje naar elkaar toe bewegen? Jammer. 
Jij klinkt alleen in jouw gezin, ik ben alleen en voel me alleen. Maar Ik ken ook het gevoel van me alleen voelen temidden van andere, dat is soms nog moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Ben misschien een zeurkous maar mis 4 vriendinnen om een gelukkig nieuwjaar te wensen. 3 overleden en de 4e ???

Waarom zou je dan een zeurkous zijn? Het is toch ook heel verdrietig “! En dan ook nog in zo’n kort tijdsbestek. Lijkt me heel moeilijk.
Dus NEE, war mij betreft ben je geen zeurkous :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Bor:

Prachtig schitterend siervuurwerkshow vanachter het raam mogen aanschouwen. Ik had er tranen van en Bowie stond naast mij te grrrrr. Die is er dus niet bang voor maar vloog er liever op af. 

Hier ook práchtig siervuurwerk en ook ik had tranen in mijn ogen. Dit had ik echt even nodig. 

Allen een heel fijn 2022 gewenst, zoals je dat zelf wenst. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig 2022 allemaal! Ben waarschijnlijk de hekkensluiter hier. Gezellige avond gehad maar ook blij dat t achter de rug is. Bordspelletjes gedaan, Peter Pannekoek gekeken, gedanst en nog ff buiten vuurwerk gekeken en met buren gekletst. Heerlijk morgen niks. Geen kerst/oud en nieuw maar alles weer gewoon!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jannigje:

Waarom zou je dan een zeurkous zijn? Het is toch ook heel verdrietig “! En dan ook nog in zo’n kort tijdsbestek. Lijkt me heel moeilijk.
Dus NEE, war mij betreft ben je geen zeurkous :rose:

Dank je wel :rose: Doet ook echt pijn, normaal had ik afgelopen nacht uren met een van hun gebeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...