ikkanhet Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goedemorgen. Veel te vroeg wakker geen rust om te blijven liggen. Nog een paar drukke werkdagen voor de kerst. Ik merk dat dat thuiswerken niet goed is voor mijn lijf, teveel achter de laptop aan een gewone tafel en stoel. Als ik wil kan ik een beeldscherm en bureaustoel bestellen maar ik heb geen werkkamer. Ga geen bureaustoel in mijn huiskamer zetten. Dan woon ik in een kantoor. Ach ja, luxeproblemen. Goed in beweging blijven maar, rusttijden aanhouden die het apparaat aangeeft. Lekker gaan wandelen weer straks. Eerst koffie. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goedemorgen Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Ik zit op zolder bij de bange poezen te werken die verwilderd kijken naar mijn professionele werkoutfit. Ik heb een hoodie op met oren. Het ziet er niet naar uit dat ze erin trappen en denken dat ik ook een kat ben. Na oud en nieuw mogen ze naar buiten. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Onze grote stoere Valco is ook super bang voor al dat geknal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goedemorgen. Herkenbaar @Lonsterik werk ook gewoon aan m'n eettafel. Zo'n bureaustoel vind ik niet mooi staan in m'n woonkamer dus doe ik dat niet. Eigen schuld dus van me. Hier ook nog 4 dagen werken, moet het echt uit m'n tenen halen, geen zin meer. De knop omzetten maar. En niet teveel op het forum koekeloeren anders schiet het niet op natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Dagpact Reacher ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Dus ga vandaag eens bij de buren aan de deur. Dat zoontje is elke dag met knallers bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goedemorgen, Zijn er geen bureaustoelen die er wel leuk uitzien? Ik heb pas een nieuwe gekocht, de oude zakte steeds naar beneden, en kon niet meer worden versteld. Veel te lang op blijven zitten, met rugpijn tot gevolg. Die is nog niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Dagpact Reacher ikkanhet Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goedemorgen, heerlijk geslapen en fijn dat ik hier een beetje de namen leer kennen. Niet te vaak de avatars veranderen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goedemorgen Dagpact Reacher ikkanhet Artemis Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 1 minuut geleden zei Roberto: Goedemorgen Dagpact Reacher ikkanhet Artemis Roberto Maja Goedemorgen, ook hier komt de energie en de zin om te werken uit de tenen. Aftellen tot vrijdagmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Goedemorgen frummers. Het is al lekker licht, én koud, brrrr. Eerst maar een bakje. Ik heb zondag de boosterprik gekregen. En bén er toch beroerd van geweest zondagnacht en gisteren... Gewoon pittige griep. De eerste twee keer had nergens last van Afijn, ik ben blij dat ik um heb. de kans op covid is weer een heel stuk kleiner. Moet er niet aan denken dát te krijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Een hele goede morgen allemaal, Het is niet te geloven, maar ik zie een blauwe lucht buiten joeghei , wel koud, maar dat mag de pret niet drukken straks bloemetje brengen bij zusje die een behoorlijk eind uit de buurt woont ze zou afgelopen zondag een brunch geven voor de hele familie vanwege haar verjaardag Helaas...ging weer eens niet door dus nou ja, dan maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Sterkte @Yvonne Wat vervelend dat je er ook zo ziek van bent geworden Was de tussenpose tussen de laatste prik, en deze prik misschien kort ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 10 uur geleden zei Bor: Lees net; Reinier Paping is niet meer. Tsja..schaatslegende. Hou jij van schaatsen Bor? Het is zowat het mooiste dat ik ken, lange tochten door de polders over ijs dat misschien nog net niet betrouwbaar was en zo prachtig zong als het nog zwart was, de scheuren die erin knalden, berijpte rietkragen, bevroren weilanden en het ritme van je slagen. En dat je dan een andere schaatser maar aan hoefde te kijken om te weten dat je hetzelfde geluk deelde. Het is de enige lichamelijke activiteit die ik ken waarbij ik altijd maar door ging, hoe moe ik ook was, lekker zwoegend tegen de oostenwind in of moeiteloos met de wind in de rug. Ik schrijf in de verleden tijd zie ik nu, misschien komt het nooit meer met die zachte winters, mijn gare knieën en bovendien zit ik in het zuiden. Maar ik pak het vliegtuig hoor als het goed gaat vriezen, corona-volente. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Oh wat balen @Yvonne bah. Gelukkig dat je je nu weer beter voelt. Ik heb ook nergens last van gehad na de vaccinaties. Ben bang dat dat met de booster wel zo is, weet niet waarom. Ik hoop m in de vakantie te kunnen nemen dan kan ik in iedergeval ziek worden Jammer van de brunch @rapilos. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Beter ziekmelden op je werk toch @Rosee, ipv je vrije dagen op te offeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Kun je niet een mooie doek over je comfortabele bureaustoel hangen @Lonster? Of heb je een designinrichting waarmee je niet wegkomt met een leuk lappie hier en daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 18 minuten geleden zei rapilos: Sterkte @Yvonne Wat vervelend dat je er ook zo ziek van bent geworden Was de tussenpose tussen de laatste prik, en deze prik misschien kort ? Nee, er zat 6,5 maand tussen... dus dat kan het ook niet zijn... Nou ja, mijn afweersysteem werkt dus nog altijd optimaal moet ik maar denken 20 minuten geleden zei Rosee: Oh wat balen @Yvonne bah. Gelukkig dat je je nu weer beter voelt. Ik heb ook nergens last van gehad na de vaccinaties. Ben bang dat dat met de booster wel zo is...... Ach Rosee, voor hetzelfde geld heb je weer nergens last van hoor. Ik heb de prikken gelijk met Kees gekregen en hij had weer nergens last van, de bofkont (het is soms toch zó oneerlijk verdeeld ....) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 goeiemooiemorgen frummers hier ook goed wandelweer. mijn bezoek aan jarige zus (70) ging ook niet door, NS reed deels niet. Morgen op de koffie maar dan zie ik weer broer niet. Al 2 jaar geleden en we zouden elkaar aflossen en even kletsen. Het is niet anders. Ik kan steeds makkelijker met wijzigingen omgaan merk ik nu. Zo lang iedereen maar gezond blijft, de rest komt wel, of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 28 minuten geleden zei Rosee: Oh wat balen @Yvonne bah. Gelukkig dat je je nu weer beter voelt. Ik heb ook nergens last van gehad na de vaccinaties. Ben bang dat dat met de booster wel zo is, weet niet waarom. Ik hoop m in de vakantie te kunnen nemen dan kan ik in iedergeval ziek worden Jammer van de brunch @rapilos. het kan ook gewoon goed gaan Rosee dat verdien je♥ Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden