Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 december 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei bolletje:

Is het een Eng. Stafford  ikkanhet? die zijn van nature al erg fors. Hij is niets te dik hoor. En beter wat te dik dan te mager. Ze hebben het nodig. Wat een scheetje zeg.

Ja het is inderdaad een engelse stafford en ik kan niet wachten tot hij vanmiddag hier is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei niks:

Ja leuk hé? Best wel veel kleuren ook. We wilden eerst het hoortoestel roze, maar mini is geen roze meisje. 

mijn man kreeg als kind ook al een hoortoestel na jaren bijna niets horen. Hij ging toen het bos in en rende er angstig uit omdat hij ineens niet meer wist wat hij allemaal hoorde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Maja:

Succes vandaag @ikkanhet en vaar op je kompas. Kijk goed naar zijn gedrag, zowel in huis als buiten. Omgang met andere honden, luisteren naar/ uitvoeren van commando’s, enz. Vraag ook aan de kinderen. Zij geven eerlijke(r) antwoorden over de hond. 
Nou ja, voelsprieten uit dus. 

de kinderen zijn nog te klein 2 jaar en een van een paar maanden. Maar meestal laat mijn gevoel me niet in de steek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Is dit het hondenforum?:P @ikkanhet spannend hoor straks, hoop dat hij zich snel thuis zal voelen, maar aan jullie zal het niet liggen:) @niks vind dat gehoorapparaatje er superhip uitzien. Net een soort coole telefoonoortjes. Leuk dat ze ze zo maken. Hoop dat mini er snel aan went. :rose:

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rosee:

Goedemorgen. Is dit het hondenforum?:P @ikkanhet spannend hoor straks, hoop dat hij zich snel thuis zal voelen, maar aan jullie zal het niet liggen:) @niks vind dat gehoorapparaatje er superhit uitzien. Net een soort coole telefoonoortjes. Leuk dat ze ze zo maken. Hoop dat mini er snel aan went. :rose:

Ff wel @Roseewaar het hart vol van is loopt de mond van over :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Cleo66:

Goedemorgen frummers 

Aahhh @ikkanhet, ik geniet ook mee . Denk nu ook idd dat met de komst van de Kids,  Valco er bij in is geschoten.  Ocharme . Veel bewegen en Sperziebonen eten , dan is hij zo weer op gezond gewicht .

@niks, succes met gehoorapparaat . Weet nog dat jongste aan de bril moest . Hij vond het maar niks , zo'n fiets op zijn neus .  Achter op de fiets ook een keer van zijn hoofd af gesmeten, auto was er overheen gereden . En ook wel eens geluk.  Dus daarna niet meer opgedaan bij dergelijke uitjes.  Totdat hij gewend was en het profijt ervan zag .  

Die sperziebonen kreeg onze Rakker ook door zijn brokken met als resultaat dat de hele keuken vol bonen lag want die lustte meneer niet :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...