niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Dat begrijp ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 41 minuten geleden zei Bor: Nou ik wil niet over de regels zeiken of zo hoor maar ik kan hier waar ik woon gerust naar de kroeg of uit eten gaan zonder QR code te laten zien. Omdat de eigenaren niet als politieagent willen optreden en nemen elke boete voor lief. En ik heb het ook op tv gezien; Friesland is geen uitzondering hierin. Ik vind het asociaal dat wanneer je welbewust geen QR code wilt/kunt laten zien, je alsnog overal naar toe gaat en daarmee een ander belast met een eventuele boete. Omdat jij vast wilt houden aan jouw principes, breng je een ander in een vervelende positie. Principes zijn prachtig en je hebt er recht op. Aanvaard ook de consequenties die daar bij horen. Claudius, karin123, Yvonne en 6 anderen reageerden hierop 7 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 1 uur geleden zei Bor: Ho, ho even! @Quinn Ik had het niet over mij persoonlijk, ik schreef alleen dat dat in sommige gevallen dus wel kan zonder code te laten zien. Ik bedoelde ook niet jou persoonlijk @Bor, maar het gedrag. Van de men die niet mee wil helpen aan een oplossing en ook niet bij wil dragen aan het verminderen van het probleem. De mensen met alleen maar rechten en geen plichten. En ja @spirit als dit jouw gedrag beschrijft, is dit hoe ik over jouw gedrag denk. Niet over jou, maar over jouw gedrag in deze omstandigheden. Toos, lady jane, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 6 minuten geleden zei spirit: Boeiend @Quinn Zoet maar @spirit. Ik weet allang dat jij totaal niet geïnteresseerd bent in anderen, noch in hun mening. Sowhat en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Nou nee @spirit, zo zat het niet. Jouw reactie op mijn zo neutraal mogelijk geformuleerde mening was letterlijk boeiend. Oftewel, jij mag je mening droppen, maar als een ander het niet met die mening eens is, vind je dat het niet meer besproken mag worden. Tja. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) @Quinnhet was Bor die beweerde dat ze ongevaccineert naar de kroeg en uit eten kan gaan. En dar ze de consequenties bij de kroeg of het restaurant neerlegt (boete). Spirit en ZBB hebben nog nooit zoiets beweert. Die accepteren de consequentie dat ze even niets kunnen doen. 1 december 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Hallo @Artemis, gefeliciteerd, heel goed gedaan. Niet cynisch bedoeld, maar hoe moet je in vredesnaam bijvoorbeeld klaverjassen in een buurthuis en tegelijkertijd 1,5 m afstand houden? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik heb nu blijkbaar 7000 kilo aan berichten geplaatst. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Zojuist zei Oskar: Boerenkool trouwens hier. Met pepernoten. Door elkaar heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 prei, kipburger en aard.partjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 4 uur geleden zei Lonster: Jammer dat de taart al op is. Nou ja, geeft ook niet. Laat ik wat gezonders zoeken. allemaal heel hartelijk dank voor alle felicitaties en welkom terug berichten een fijne avond, heb voor de gelegenheid wat hapjes gemaakt Tatum en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 hhhmmm en wat gezonds erbij karin123, Tatum en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) Ja @Oskar die laatste maand is nu appeltje /eitje, het zal de eerste keer worden dat ik december droog doorkom. 1 december 2021 bewerkt door Artemis typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) nee, @Oskarik heb niets met feestdagen. Onze trouwdag al zonder drank gevierd. December is klassiek een heel moeilijke maand voor mij. Dan graaf ik mij het liefste in, Zoop me van de wereld. Dit jaar dus niet. Kerst vieren we altijd met boerenkool, samen, daar hoeft geen drank meer bij. Mijn verjaardag wordt wel een ding, voor het eerst zonder drank.... Onze kinderen wonen ver weg en ik verwacht niet dat wij of zij gaan reizen ik sta op one day at a time... als moeilijk wordt kom ik wel hier 1 december 2021 bewerkt door Artemis oskar gequote voor alle duidelijkheid Tatum en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 36 minuten geleden zei Bor: Nou nee het ging niet over vaccineren of niet, enkel de vraag was of je overal QR code moet laten zien of niet. Je zou beter moeten lezen voor je wat zegt. Het was en is Bor die geen discussie aangaat over Covid en ook niet over pieten. Dus je weet niks van mij. Ik lach me helemaal dood! Ik weet ook niets over jou en wil nog minder van jou weten. Jij hebt mij niet om de tuin geleid, wel @Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Dames, begint u toch n viskraam samen! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Niet nodig @Hadocque, ik heb wat beters te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 20 minuten geleden zei Bor: Ze smaken weer goed of niet Taat..komt geen zinnig woord uit. Weer je Bor, als Quinn niets benoemd had, dan had jij mij ookl niet gezien. Ik was hier afgelopen weekend niet. Had het te druk met andere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 3 minuten geleden zei jopie: liever een moddergevecht. naakt graag. Nope.. geen kans Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik haak af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 @Artemiswat heerlijk 11 maanden! Gefeliciteerd! @jopie En ik…. Ik ben geloof ik weer een grens over gegaan. Ontspannen lukt moeilijk. Ach, ach, ach …. Hoe oud moet ik worden? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden