Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 @niks soms is negeren beter, gewoon voor jezelf en je eigen rust. Als redeneren duidelijk niet helpt. Reacher en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 37 minuten geleden zei niks: Dus alles maar laten zeggen @Reacher? Als iemand er plezier in heeft om je te kwetsen en te merken dat hij je daarmee boos krijgt, dan gun je hem dat plezier toch niet? Je geeft hem als het ware een extra cadeautje. Dat bedoel ik eigenlijk. In de eerste instantie zegt hij iets overigens bizar #%%$- tegen je en vervolgens ‘trakteer’ je hem of haar op aandacht. En het houdt de situatie in stand. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 When you're right, you're right. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Zojuist zei Quinn: When you're right, you're right. Unless you are left Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 And now …for something completely different: mijn hond heeft een nieuw speeltje. Een groen dinosaurusje . Je weet niet wat je ziet. De hele dag heeft ie hem bij zich. Tijdens mijn week ligt de hond altijd naast mij in zijn mand. Tegenwoordig dus met groene dino. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Twee sneden roggebrood met roomkaas en zalm. Dat was het vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 4 dubbele rijstwafels met pindakaas vanmiddag in de sauna friet/kroketten/sla op en een heerlijke dag gehad, tot kwart voor 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 @Lika en @lady jane jullie zitten op de verkeerde dag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden