nancy Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ik vind het ook het allerfijnste seizoen! Heerlijke temperatuur en zó mooi! Hier schijnt inmiddels al het zonnetje. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 (bewerkt) Gisteren was het waterkoud. Maar verder weer boven de 10 graden, lekker. Het weerbericht belooft een zonnetje later op de dag inderdaad, te beginnen vanuit het noorden. Wat knakker betreft: verwondering. Ik hoop maar dat hij zich binnenkort meldt als Knakker2 of onder een andere naam. En dat wij dan controlevragen kunnen stellen om te verifiëren of hij werkelijk is wie hij beweert te zijn. Bumper weer op de 0. Iedereen aan boord Verder klein houden en bij jezelf, zoals Jopie ook stelt. Waarom zo geobsedeerd zijn over de handelswijzen van de ander op een forum, en daar een mening over moeten hebben? En overtuigd blijven van je eigen gelijk, jouw waarheid. Hm meer thuiswerken betekent weer meer lummelen. Hup. Aan de slag maar weer. Ik heb geen ijspegel om me in de gaten te houden. 17 november 2021 bewerkt door Lonster Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goedemorgen allemaal. Ik hou helemaal niet van dit weer, vind het echt niet leuk dat sombere. Ter compensatie heb ik de vogeltjes maar verwend met pinda's. Hebben die tenminste nog lol. Bah! En tegelijk baal ik ook dat ik door dit weer beïnvloed wordt. Misschien is een winterslaap een optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Gisteren een mail van mijn energiebedrijf. Ik heb een variabel contract, dus dat wordt leuk. Met andere woorden: maak de borst maar nat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Gefeliciteerd Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Gefeliciteerd @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 9 minuten geleden zei Delarope: Jammer dat het maar blijft doorgaan Ja stom hè, die onterechte kritiek. Niet lang geleden had iemand hier een ban gekregen, en die bleef ook maar doorgaan. Zo bleef hij bijvoorbeeld emoji's plaatsen bij berichten van mensen die daar totaal niet van gediend waren. Hij opende op een ander apparaat gewoon een nieuw account, met een andere naam. Zodat hij door kon blijven posten. Over een sfeer van onbehagen gesproken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Hier schijnt inmiddels ook de zon. Blauwe luchten. Dus hup, nu huppel ik ook even naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Zo, gisteren de Sinterklaascadeautjes ingepakt en nu ga ik de kerstboom neerzetten. Gewoon, omdat ik er zin in heb. En de tijd. Verdere kleine kerstversieringen doe ik pas vlak vóór kerst, maar die boom komt nú. Rosee en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 6 minuten geleden zei Delarope: en niet als iemand anders zijnde, gewoon als mezelf. ....en dat wordt mij maar niet duidelijk. Wie ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Jammer BumperJim, maar ik snap je wel. Eerlijk gezegd ben ik het ook spuugzat. Zolang mensen blijven reageren, blijft zo'n gast aandacht krijgen. En daar gaat het hem om. Verder wil ik er geen enkele gedachte aan wijden, ik richt me op andere zaken. En andere mensen. En op mezelf. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ik zou eigenlijk heel graag weten waarom jij @Delaropesteeds zo in verdediging neemt @Bor. Ken jij hem beter dan wij? In RL soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Zojuist zei Bor: Wat zou dat uitmaken om dat te weten? Veel! Natuurlijk maakt dat uit! Iemand in de ogen kunnen kijken soms? Wat hier niet kan dus. Voor mij maakt dat héél veel uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Zojuist zei Delarope: Nee, maar zij leest beter en onthoudt ook dingen. Wellicht slikt de rest te veel medicijnen om dat geheugen scherp te houden. Lulkoek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ach, wat maak ik me druk! Verder is hier een bepaalde persoon lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ik ben geen nieuw slachtoffer....maar inderdaad....wil er wel graag bij horen. Tot op zekere hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 o ja....ik laat mij zeker niet wegpesten! Door niemand! Reacher en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Hi. Ben even snel door de dag heen gescrolld, dus ik mis van alles. Maar toch. @Jannigje van harte @niks veel plezier in de Zoo @Reacher geef m'n reep terug @Toos top om te zien hoe je meedraait. @allemaal ik mis jullie, al probeer ik het lijntje vast te houden. Vandaag de tweede zware dag en daarna wordt het gemakkelijker. Het echt zware werk zit er dan op. Nog één dag afzien. Goed. Duty calls. Bye for now. lady jane, niks, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Hier is een nieuwe voor je @Quinn Sterkte vandaag! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 @Quinn Sterkte daar in de verte in je eentje. Top!! Quinn, Tatum en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ik zat me te bedenken dat we.nog niet zo lang werken met online identiteiten. Ik vergeet nog wel eens dat ik nog best veel levensjaren heb gehad voordat internet er was. Het is ook zoeken hoe je je tot elkaar kunt verhouden in de digitale vriendschapswereld. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Jij ook, @Toos! Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 (bewerkt) Vecht jezelf terug tot jouw eigenwaarde. Heb ik pas geleden ook gedaan. 17 november 2021 bewerkt door Tatum Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ik moest even mijn hoofd opnieuw opschroeven maar ik zie het- nu -zo: We hebben als forummers elkaar allemaal uit ikweetniethoeveel toevalligheden gevonden. Daar is wat mij betreft een mooie en indrukwekkende minimaatschappij uit gegroeid. Want er is een grote club vreemden om elkaar gaan geven. Mensen die stuk voor stuk interessant zijn, een tikkie gek en wijs en vaak sociaal onhandig maar we rooien het. Dat het digitaal is, is even wennen. Veel reden om elkaar te vertrouwen (of ons zelf) hebben we niet, en daar is geduld voor nodig. En moed. nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 En daar is @Tatum weer Fijn! Ik moet weer verder. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden