lady jane Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Op 27-11-2021 om 23:40 zei niks: Ik ben nog wat knakworstjes aan het opwarmen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Mini wil niet slapen, wie voelt zich geroepen? Ga ik even douchen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 16 minuten geleden zei lady jane: Lady Jane dat is 5 dagen terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 ik bedoel dat je haar pan wel mag lenen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forza Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 1 uur geleden zei Artax: Artemis en Forza moeten afwassen. Zo, wat een bende! @Artemis we moeten aan de bak. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 10 uur geleden zei Artax: Artemis en Forza moeten afwassen. Iedereen weet dat oma Artemis na acht uur s avonds in het hooi ligt karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Goedemorgen, ik heb mijn paard gezadeld en ik kom eraan !!!! ik haal jullie vandaag wel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 (bewerkt) Zo, zijn we uitgerust? Dan gaan we vandaag de bergen van de Oeral over richting de Mongoliè Dit is een plaatje uit Duitsland maar ik had effe niks anders. . ` 2 december 2021 bewerkt door bolletje karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 @bolletje mag ik in het intro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 7 uur geleden zei Artemis: @bolletje mag ik in het intro Ha Artemis! Fijn dat je er weer bent. Bolletje kan je in de intro zetten, maar het is met het arreslee pact zo dat de lijst gaandeweg langer wordt. Dus op de intro staan de helft van de deelnemers nog niet. Dus ik neem even de vrijheid (zoals ik Artax en Sprit er ook op heb gezet). ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza Jane Jannigje Quinn Tatum IJsvogel Artax Reacher Spirit Artemis . Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Op weg, over de Oeral vliegend. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Wordt dit ons onderdak vannacht? Lijkt me mooi, en zo te zien is er een kabelaansluiiting ook nog. Tatum en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Of deze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 4 minuten geleden zei Bob: Of deze? Ik zie mij daar wel zitten, kampvuurtje erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 ik heb in zo'n yurt geslapen ooit, erg fijne ruimte en groot van binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Het is al weer donker, vuurtje gemaakt karin123, Reacher en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Pizza erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 11 minuten geleden zei Bob: Wordt dit ons onderdak vannacht? Lijkt me mooi, en zo te zien is er een kabelaansluiiting ook nog. Bob, laat je me niet vallen als ik zeg dat ik hhhhhhoogtevrees heb??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Ik ga er spontaan van stotteren! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Het water is diep hoor, dus is er helemaal niets mis mee om van grote hoogte te vallen. Het is alleen wel heel koud water, dus moet je snel naar de kant zwemmen. Je kunt toch wel zwemmen, @Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Bob: Het water is diep hoor, dus is er helemaal niets mis mee om van grote hoogte te vallen. Het is alleen wel heel koud water, dus moet je snel naar de kant zwemmen. Je kunt toch wel zwemmen, @Tatum? Jazeker kan ik zwemmen! Maar ik ben nog nooit van de hoge duikplank afgevallen. 2 december 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2021 Rapport Share Geplaatst 2 december 2021 Zullen we dan ook maar naar die tent gaan? Wel gezellig ook, met de anderen samen. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Wat een prachtige foto's Bob. Ik heb me verslapen dus moet vlug vlug doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Voor iedereen die wel tijd heeft: een ontbijt. Het gezegde zegt: ontbijt als een koning. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Oe lekker @Tatumik schuif aan Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden