Claudius Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Hi. Dagpact Claudius Quinn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Hi @Maja2 ik ga ook nog proberen de slaap te vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 O ja de koning komt op bezoek. Niet voor mij, maar naar de afdeling met eetproblemen. Dat is hier actueel , zeer lange wachttijden, vooral door Corona. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 @nikshartelijk gefeliciteerd met en voor mini niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 42 minuten geleden zei Maja2: Komt de koning vandaag langs @Claudius? Het is in België, nee op Woensdag. Vandaag heeft hij andere taken. Het is herdenking van de wapenstilstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Gefeliciteerd @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Wat is het toch heerlijk om smorgens fris en fruitig op te staan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 p.s. als er iemand de digitale bestekzegels van de Appie niet spaart hou ik me aanbevolen. Spaar voor mijn dochter omdat ze nog niet alles bij elkaar heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 34 minuten geleden zei Claudius: Het is in België, nee op Woensdag. Vandaag heeft hij andere taken. Het is herdenking van de wapenstilstand. Wil ook wel langs komen en weet er meer vanaf dan de koning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 22 minuten geleden zei ikkanhet: Wil ook wel langs komen en weet er meer vanaf dan de koning Van het waarom van de lange wachttijden voor een opname? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Zojuist zei Claudius: Van het waarom van de lange wachttijden voor een opname? Nee wel van de eetproblemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Zojuist zei ikkanhet: Nee wel van de eetproblemen. Ja dat snap ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Minimeisje Goeie morgen allemaal. Ik heb weer zin in de dag. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Ben jij dat @bumperjim? @Pulluptomybumper? Wat leuk! Ik miste je. Reis jij alweer voor je werk of ligt dat allemaal nog stil? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Goedemorgen allen. @niks gefeliciteerd met mini! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 goeiemooiemorgen frummers en @niks en iniminie gefeliciteerd met de eerste jaardag niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: p.s. als er iemand de digitale bestekzegels van de Appie niet spaart hou ik me aanbevolen. Spaar voor mijn dochter omdat ze nog niet alles bij elkaar heeft. Ik spaar ze zelf, het is mooi bestek wellicht later heb ik er vast wel wat over . Heb nu 4, bijna 5 volle spaarkaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Goedemorgen frummers, Wat een grauwe wereld, geen blauw te zien, geen wolk te zien, alleen maar grijs... Geeft niet, want het is feest vandaag. Niks, van harte gefeliciteerd met Mini, heeel veel plezier vandaag..... Ik zie dag Jane al taart heeft neergezet, zet ik er een bakje bij. lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Ik spaar ze zelf, het is mooi bestek wellicht later heb ik er vast wel wat over . Heb nu 4, bijna 5 volle spaarkaarten. Ja is echt een super mooi bestek. De vergulde zijn niet vaatwasmachine bestendig dat is wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 (bewerkt) Hieperdepiep hoera met mini @niks 11 november 2021 bewerkt door Lieke7777 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Zojuist zei ikkanhet: Ja is echt een super mooi bestek. De vergulde zijn niet vaatwasmachine bestendig dat is wel jammer. Die vind ik juist niet mooi, ga voor de normale kleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Zojuist zei Lieke7777: Die vind ik juist niet mooi, ga voor de normale kleur Ja wij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ja wij ook. Ik heb mazzel gehad , kreeg gisteren 92 zegels van iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden