Kohtje Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Gelukkig maar, Boekanier. Gewoon dus een lekker pittig ontbijtje. Ik ben ook niet zo'n geweldige ontbijter. Vroeger wel, maar de laatste 25 jaar niet meer. Een beetje cruesli met melk is het wel, maar beslist niet teveel smaakervaring liever, zo 's morgens.. En een mayonaiseverslaving herken ik wel. Een tijd lang ook overal op, bij of door. Niet i.c.m. zoetigheid, dat niet, maar verder wel. En nog kan ik wel eens (heel af en toe nog) zomaar een lepeltje mayonaise nemen, dat komt dan zomaar opzetten, als ik de pot mayonaise in de koelkast zie staan... zomaar ineens, vanuit het niets, onweerstaanbaar, herkenbaar uit m'n drankverleden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 1 uur geleden zei Kohtje: Huh, de -20 aangetikt? Hoe bedoel je? 20 kilo er af? Zekers! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 2 minuten geleden zei Boekanier: Mannen leren het vanzelf om selectief te luisteren. Gelijk hebben ze, ik moet er ook niet aan denken om continu naar gezeik en gezeur te moeten luisteren Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) Zo ik wacht op mijn lunch , worden op het werk verwend , manager staat in de keuken alles klaar te maken voor ons .. Wordt een broodje gehakt of kipfilet hoorde ik .. Oja ik lust overal curry op 4 november 2021 bewerkt door Lieke7777 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Even tussendoor sterkte @lady jane. Niet leuk dat je nu het volleyen en sauna moet missen. Hoop dat het snel weer voor je kan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Ik heb een boeking voor zaterdag staan nog, samen met een volleyvriendin dus dat is nu mijn streven. Het is mooi weer, dus zo mijn 2e wandeling buiten. @Rosee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Verstandig @Maja2. En goed gedaan weer. Jouw moeder mag blij zijn met jou als mantelzorger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Doen ezeltjes en bijen ook wel eens aan gezellig opkrullen onder een dekentje met wat stro of honing en een goed boek? Nu leven jullie mee met de herfst en straks leven jullie op met de lente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Ik houd er ook niet echt van , vond het koud vanmorgen maar met de auto verwarming op 24 en de stoel verwarming maakte het weer goed .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Jeetje @Maja2, wat een klus weer. Maar wat fijn dat één en ander naar tevredenheid wordt geregeld nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Ezeltjes kunnen opkrullen hoor, ik heb het zelf gezien bij Shrek. Dus doe maar gewoon. Zijn er nog specifieke weemoedige gedachten of zijn het gewoon allemaal herfstblaadjes in je hoofd? @Maja2volgt gewoon gedwee mijn advies op zoals het hoort. Ik heb zelf altijd het meest moeite met de zomer. Dat is zo’n extravert seizoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Zo ingeschreven voor de training , komt nog wel een selectie procedure . Ik ben benieuwd. Vandaag gewerkt, morgen nog een dagje en dan weekend vrij . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Nun bezig @Lieke7777 Nun is Duits voor goed. Dus die hou ik erin. Lieke7777 en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Haha txs @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Keihard maar prettig gewerkt vandaag. Zieke collega en één die een andere baan heeft. Genoeg te doen. Heel lekker gekookt. Morgen weer een dag. De hond slaapt al. Nu ik nog. Sowhat en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 37 minuten geleden zei Boekanier: Raar woordenboek heb jij. Eigenlijk is mijn woordenboek google Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Hè get! Zelfs Google kun je niet meer vertrouwen Nou bezig klinkt toch minder. Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 8 uur geleden zei Bor: Waar slaat dat nou weer op. Ik heb het niet over me hond ofzo. Het is mijn hond. Niet me hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 15 uur geleden zei Pinkman: Von nun an muss das anders werden! Da’s ist ein nun Idee karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden