ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goeiemorgen @Yvonne en @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 goeiemorgen frummers gisteren zonder jas vandaag ingepakt in regenkleding de deur uit zo Musashi; alvast gefeliciteerd; en heb een prachtige dag Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goedemorgen allemaal @Musashieen heel mooie trouwdag gewenst! Wij zijn in november getrouwd onder het mom, dan weet je bijna zeker dat het slecht weer is en WTF zo is het leven. je hebt geen invloed op het weer, wel op je stemming en je gaat trouwen en dat is een mooie dag. Weer of geen weer Heel veel plezier gewenst en stoer dat je nuchter blijft. Een dag om nooit te vergeten Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Dagpact Artemis (of heb ik iets gemist, ben ik de eerste?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 13 minuten geleden zei Artemis: Dagpact Artemis zbb (of heb ik iets gemist, ben ik de eerste?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Musashi veel genieten hé? Ikzelf heb er gruwelijk de pest in, zal even vertellen waarom. Vannacht gedroomd dat ik aan het helpen was op een feest. Ik had een heeeeel kort heel strak spijkerbroekje aan. Ik liep met een schaal net gewassen koteletten aan zag ik Jeroen v.d. Boom. Ik besloot zogenaamd flauw te vallen in m'n korte broekje, in de hoopte dat hij me op zou rapen. En ja hoor hij droeg me naar buiten (hé ik weeg wel ff 94 kg.) Toen besloten we elkaar uit de strot te voeren (kussen dus) Komt er een heel klein ventje aan. "mevrouw", schreeuwde hij. "joh pleurt op zie je niet dat ik bezig ben". Toen ik weer verder ging en ook al het besloten om, heu nou ja...... om de dingen wat dieper te gaan onderzoeken kwam dat ventje weer aan "Mevrouw kom de dagbesteding is al begonnen". %^^&**(*^%$$. Daarom heb ik er de pest in en wens jullie ook geen goeie morgen. Hadocque, karin123, Musashi en 8 anderen reageerden hierop 1 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 3 minuten geleden zei bolletje: Daarom heb ik er de pest in en wens jullie ook geen goeie morgen. Goedemorgen @bolletje wat wil deze droom jou vertellen, ik de amateurpsychologe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik wens jou wel goedemorgen @bolletje! En iedereen natuurlijk, maar vooral @Musashi. Fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hé Zbb hoe is ie kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Dagpact Artemis zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 2 minuten geleden zei bolletje: Hé Zbb hoe is ie kerel? Heb het moeilijk voel me nog steeds niet goed en heb veel last van spanningen. en sinds een paar dagen ook veel trek. gisteren bijna voor de bijl gegaan,maar nu zo blij dat ik had droog gehouden heb. het had het allemaal nog beroerder en onoverzichtelijker gemaakt. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Dagpact Artemis zbb Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Zojuist zei Zbb: Heb het moeilijk voel me nog steeds niet goed en heb veel last van spanningen. en sinds een paar dagen ook veel trek. gisteren bijna voor de bijl gegaan,maar nu zo blij dat ik het droog gehouden heb. het had het allemaal nog beroerder en onoverzichtelijker gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Heb het er sinds gisteren ook ineens meer moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 3 minuten geleden zei Cleo66: Gisteren gedronken begrijp ik dus ? Maar nu weer op het dagpact , dat doe je goed ZBB . Jezelf snel herpakt Nee nee heb het gelukkig droog gehouden,maar het scheelde niet heel veel. karin123 en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 5 minuten geleden zei Cleo66: Gisteren gedronken begrijp ik dus ? Maar nu weer op het dagpact , dat doe je goed ZBB . Jezelf snel herpakt nee niet gedronken typt @Zbb Zbb en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 2 minuten geleden zei Zbb: Nee nee heb het gelukkig droog gehouden,maar het scheelde niet heel veel. complimenten Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 15 minuten geleden zei Artemis: Goedemorgen @bolletje wat wil deze droom jou vertellen, ik de amateurpsychologe Ik zou het niet weten ik heb helemaal niets met die v.d.Boom. Artemis en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Zbb heeft het nog te maken met al de spanningen rondom Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 8 minuten geleden zei bolletje: Ik zou het niet weten ik heb helemaal niets met die v.d.Boom. ik ook niet, toch een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @Musashi you go girl ! en denk eraan: "something old, something new, something borrowed something blue !!" voor een heleboel geluk op je trouwdag Musashi en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 (bewerkt) en ik ga wat doen. Grijze dag, dus naar buiten, naar zee maar weer een goede zaterdag gewenst, allemaal! 30 oktober 2021 bewerkt door Artemis karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 6 minuten geleden zei bolletje: Zbb heeft het nog te maken met al de spanningen rondom Spirit? Ja onderbewust waarschijnlijk ook wel. het is alles bij elkaar. na me laatste binge zit ik met een burn-out thuis in de ziektewet. maar daarvoor ging het ook al een hele tijd niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goedemorgen @Musashi een hele mooie trouwdag toegewenst. Al regent het in jou binnenste schijnt de zon Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden