Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Hoe gaat het @ikkanhet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Niet zo goed, hele nacht liggen woelen en steeds maar beelden voor ogen zien. En de vraag hoe is ze gestorven en heeft ze pijn gehad. Heeft ze lang gelegen misschien voor ze dood was. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Kun je sommige dingen niet navragen? @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Kun je sommige dingen niet navragen? @ikkanhet Dat ga ik proberen maar zal niet makkelijk zijn omdat ze er al zoveel dagen lag. En ik weet wel bijna zeker dat het geen zelfmoord was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Kon gisteren niet eens huilen maar nu komt het er allemaal uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Nee @Ettyben er blij mee dat ik huilen kan want kan dat zelden of nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Mijn achtste week in de kliniek, 7 weken was al een record voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 3 minuten geleden zei Claudius: Mijn achtste week in de kliniek, 7 weken was al een record voor mij. Je gaat super...... topper, ga zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Je gaat super...... topper, ga zo door. Hoelang moet ik hier dan nog blijven? Ik ga nog proberen testen laten te doen voor die ASS en mijn geheugen, dan maar proberen af te ronden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 8 minuten geleden zei Claudius: Hoelang moet ik hier dan nog blijven? Ik ga nog proberen testen laten te doen voor die ASS en mijn geheugen, dan maar proberen af te ronden. Tot je 100% zeker bent thuis echt zo goed verder te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Hoi @Boekanier, is het gelukt om Windows 11 te doorgronden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goedemorgen frummers, Het is al licht en ik geloof dat ik een heel verlegen stiekem zonnetje achter de wolken zie.... Bakje eerst maar even. Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @ikkanhet, wat verschrikkelijk verdrietig allemaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat het maar door jouw hoofd blijft spoken. Maar heel goed dat je de drank links laat liggen. Wel drinken lost niets op, maakt het niet minder triest, doet jou alleen maar kwaad... Wat is het doel van jouw opname dit keer @Claudius? Ik neem aan dat dat in de afgelopen tijd wel met jou besproken is? En zou het kunnen zijn dat 'men' jou daar graag wil laten blijven tot dat doel bereikt is? ikkanhet en Claudius reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Claudius Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 goeiemorgen frummers komt de onderhoudsploeg van de CV en zet mijn ketel op de bespaarstand. (ik geef 33,00 per maand uit aan gas/el.) Als straks de overheid die 400 gaat verrekenen aan teruggave van belastingen hierop, krijg ik geld toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Claudius Yvonne ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 33 minuten geleden zei ikkanhet: Tot je 100% zeker bent thuis echt zo goed verder te gaan. dat is het grote probleem, dat ik nooit daar zeker van ga zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goedemorgen. Sterkte @ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goedemorgen. Hou vol @ikkanhet zonder jezelf te verdoven met alcohol. Het is een impuls om jezelf te beschermen maar doet het tegenovergestelde. Maar goed dat weet je zelf ook allemaal wel. Straks een paar muren van de woonkamer in een andere kleur schilderen. Vind dat verven wel leuk, alleen dat afplakken enzo niet. Meteen allemaal nieuwe ideeen voor de inrichting. Dat moet natuurlijk allemaal meteen en wel nu nancy en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goedemorgen Lika en Rosee... @Rosee veel plezier met schilderen... @Lika, je was zo moe gisteren, te moe.... heb je een beetje 'bij' kunnen slapen? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden