Jannigje Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei knakker: Maar natuurlijk @Jannigje. Een ezel zonder thee is als een varken zonder tang. Omdat het zondag is krijg je lekkere Japanse groene thee. Lust je die? Is die erg bitter? ik hou niet zo ban bitter. 10 oktober 2021 bewerkt door Jannigje Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Heb je ook een kruidenthee aan te bevelen als theïne-vrije optie voor het slapengaan @knakker? Dan zorg ik voor de honing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Daar heb ik nog n cassettebandje van. Een concert door t koor waar mn ouders bij zongen. Mijn moeder was zo trots als n pauw. En ik bovenin de kerk met n draagbaar deckje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Ik heb ook niet jaren lang een verslaving gehad mbt drank . Ik dronk wel vanaf medio 2016 maar mijn leven leed er niet onder omdat ik toch mijn grenzen er in kon bepalen . Ik denk dat ik echt destructief 2 jaar gedronken waar echt alles om het drinken draaide . Waarin ik foute keuzes maakte en mijzelf afzonderde van een sociaal leven. Thuis was thuis en was lekker drinken en dat was lange tijd alleen in de avond. Daarna begon ik overdag te drinken en te sjoemelen met drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 (bewerkt) Hier zeker geen spijt, wel inderdaad n beetje wroeging over sommige ietwat vergaande strapatsen, zoal jij het zo mooi zegt. Heb door de vaak bandeloze gekte toch lekker ‘uit de rij gedanst’, zoals ik ooit op n muur zag staan. En het hoeft nergens toe te leiden, sterker nog, da’s ijdelheid ten top. Of is dit dat? 10 oktober 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Ben geraakt doordat @spirithet op een drinken heeft gezet. Maak me zorgen. En vind het heel erg rot voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Yana: Iemand podium Witteman gezien? Dat koor op het einde, wat was dat onvoorstelbaar mooi. Ik heb het nu net uitgesteld gezien, want ik was pas later thuis. Ja prachtig, Dekoor heten ze, Urechtse studenten die close harmony zingen op wereldtop niveau (blijkens een aantal reeds verkregen prijzen). Je kunt er als je wilt ook wat van op youtube vinden (maar niet wat ze vanavond bij Podium Witteman brachten). 10 oktober 2021 bewerkt door Bob Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Ik meld me droog af heb jij contact met spirit @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 3 minuten geleden zei Zbb: Ik meld me droog af heb jij contact met spirit @Lika? Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Door wat ze gisteren meldde en dat ze zich nu niet meldt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Heb @spiritook aangetypt maar geen antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Misschien slaapt ze wel gewoon en maak ik het groter in mijn hoofd… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Ohh oke ik kan haar ook niet bereiken. nou goed ze zal wel weer boven water komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Vanmorgen heeft ze even antwoord gegeven toen ik vroeg hoe het ging en zei ze dat ze gestopt was . Daarna niets meer vernomen. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Lekker genoten van het mooie herfst weer. Een nachtje met de tent weg heeft me goed gedaan. Niksen bij de tent zonder alcohol bevalt me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Blijkbaar was het niet te koud @Nun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Nee hoor voor mij niet ben wel wat gewend. Kampeer het hele jaar door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 Ah, dat scheelt, je bent geroutineerd . Wel fijn, zoveel kamperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2021 En, Bor, deze verzamelde rotzooi gaat het veld ruimen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden