rapilos Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 DAGPACT; Claudius zbb Yvonne Maja Spirit Reacher Quinn Jannigje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Was me vergeten op het dagpact te zetten, dus bij deze. Zo, weer uitgewerkt Dus nu hoef ik niets meer van mezelf Net lekker een gebakken eitje gegeten, met tomaatjes, gesmolten kaas, peterselie en 2 bruine boterhammen Tot zover de huishoudelijke mededelingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 @Bor bedoel je echt fysieke training als in allerlei oefeningen doen? Fitness ed? Heb je wel kunnen genieten van de jullie etentje gisteren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Heè wat jammer voor je, dat is niet leuk op zo’n manier. Je lichaam reageert wel heftig zeg, alles lijkt wel in rep en roer. En dan dat hele programma. Moet dat binnen een aantal weken of kun je eea doorschuiven in de tijd? Pittig allemaal joh, ik hoop dat je het vol kunt houden, dat gun ik je zo! Ik duim in ieder geval voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 3 uur geleden zei Aboutaleb: @Reacher Het blijft zielig! Man man wat heb jij een zieke geest zeg, ik kan me niet voorstellen dat dit alleen van de drank komt hoor. Ik zal blij zijn als het forum gewoon weer met normale mensen is en niet met zo'n gestoorde ziel er tussen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 (bewerkt) 27 minuten geleden zei spirit: Hoe werkt de negeerstand ook weer. Helaas lukt het mij niet. Vanaf computer: klik op je naam, genegeerde gebruikers, naam invullen in het lege veld bovenin. Naam invullen, vergeet niet 3 vinkjes in de lege vakjes te zetten en sluit af met "gebruiker toevoegen". 27 september 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 (bewerkt) 26 minuten geleden zei spirit: Hoe werkt de negeerstand ook weer. Helaas lukt het mij niet. Vanaf telefoon: klikken op 3 horizontale strepen naast de woorden "forum verslavingdebaas". Daarna op "account" en "genegeerde gebruikers". Naam invullen, vergeet niet 3 vinkjes in de lege vakjes te zetten en sluit af met "gebruiker toevoegen". 27 september 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Zojuist zei spirit: Werkt dat ook zo via telefoon? Nee, dat staat er onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Zojuist zei spirit: Ja, snap hem al. Moet via mijn eigen account. Bedankt @Tatum. Juist. Het werkt ook alleen als je ingelogd bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Ha, ik kom net thuis bij D, was het weekend bij c, was ze aan het bakken geweest. Cakevorm met inhoud in de container. Sommige mensen leren het nooit, om het on topic te houden. Nu maar aan het koken. Puur Nederlands vanavond; aardappelen, rode kool en gehaktballen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 29 minuten geleden zei Quinn: Ha, ik kom net thuis bij D, was het weekend bij c, was ze aan het bakken geweest. Cakevorm met inhoud in de container. Sommige mensen leren het nooit, om het on topic te houden. Nu maar aan het koken. Puur Nederlands vanavond; aardappelen, rode kool en gehaktballen. Heerlijk, Ik kom eraan! Of ben jij al onderweg @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 7 minuten geleden zei Jannigje: Heerlijk, Ik kom eraan! Of ben jij al onderweg @Reacher? We gingen vanavond samen bij Q eten @Jannigje, weet je nog? Jij mag mijn gehaktbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Wel jammer dat D. niet voor ons kookt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Verse rode kool of uit een potje, @Quinn?? En @Aboutaleb, nogal dom van je, ingeneukt is met een 't !!! Er valt voor jou nog heel wat te leren hier. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Sorry, ik kon het niet laten! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Na mijn mislukte detox opname voel ik mij alleen maar depri en moe. Ik heb daarna twee gesprekken gehad met mijn contactpersoon bij VNN. Omdat ik iedere keer in cirkels rond blijf draaien is nu het advies om o.a. CGT te gaan doen. Volgens mij zij zijn hier meerdere forumleden die dit dit ook doen of gedaan hebben. Mijn vraag is: heeft dit jullie geholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 14 minuten geleden zei Reacher: We gingen vanavond samen bij Q eten @Jannigje, weet je nog? Jij mag mijn gehaktbal Aah, was dat vanavond? Mijn geheugen Maar gezellig hoor, en een extra gehaktbal? Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Ha @Roberto, ik heb CGT gehad. Het heeft mij zeker geholpen, ik heb een aantal handvatten gekregen waar ik echt iets mee kon en kan doen. Het bleek voor mij niet genoeg te zijn, maar ik heb er nog steeds iets aan omdat ik een aantal dingen écht anders heb leren doen en dat vormde/vormt voor mij wel een goede basis. Je schrijft “o.a.CGT”, hebben ze nog aanvullende behandeling in gedachten? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Wat rot trouwens dat je opname is mislukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Zojuist zei spirit: Leg neer die bal Zo'n kant en klaar maaltijd is altijd net iets te weinig. Heb nog wel een plekje over voor eem gehaktbal Komt niks van in hoor Spirit! Ik sta hem echt niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Sla uit de tuin, spruitjes met stukjes paprika, vis cuisine van de bekende diepvries fabrikant Ben laat met eten, maar net een fikse wandeling achter de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 8 minuten geleden zei Roberto: Na mijn mislukte detox opname voel ik mij alleen maar depri en moe. Ik heb daarna twee gesprekken gehad met mijn contactpersoon bij VNN. Omdat ik iedere keer in cirkels rond blijf draaien is nu het advies om o.a. CGT te gaan doen. Volgens mij zij zijn hier meerdere forumleden die dit dit ook doen of gedaan hebben. Mijn vraag is: heeft dit jullie geholpen? Ik doe individueel,dus een op een en niet in groepsverband cognitieve gedragstherapie voor alcohol en gokken(gokken doe ik niet maar dat is nou eenmaal samengevoegd). eigenlijk weet ik alles inmiddels wel al wat er aan bod komt met de CGT. ik loop dan inmiddels ook al een tijdje mee in de verslavingszorg. dus kortom, voor mij persoonlijk voegd het echt heel weinig toe. wat voor mij relevanter is,is om actief de handvaten die ik geleerd heb toe te passen. soms verdwijnen ze een beetje naar de achtergrond en ligt het gevaar weer op de loer. het is wel fijn om er actief mee bezig te zijn zodat ze niet zo snel naar de achtergrond verdwijnen,denk dat dat het enige is wat het voor mij toevoegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 8 minuten geleden zei Zbb: wat voor mij relevanter is,is om actief de handvaten die ik geleerd heb toe te passen. soms verdwijnen ze een beetje naar de achtergrond en ligt het gevaar weer op de loer. het is wel fijn om er actief mee bezig te zijn zodat ze niet zo snel naar de achtergrond verdwijnen,denk dat dat het enige is wat het voor mij toevoegt. Dit vind ik herkenbaar Zbb, ik moet ook alert blijven, want zeker als het om nieuw gedrag gaat, om dingen anders doen dan ik deed blijft het opletten geblazen. Dus door er inderdaad weer mee bezig te zijn geeft het weer een impuls, een zetje om in beweging te komen of te blijven. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Heerlijk gewerkt vandaag. Morgen weer fysiek op het werk aanwezig zijn na anderhalf jaar. Heel vreemd denk ik. Oudste is aan het oppassen. Wordt groot. Leuk. Ik moet eigenlijk nog huiswerk doen, maar ik ben moe. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 (bewerkt) 21 minuten geleden zei knakker: Is er ook een knop om die raketjes die tegenwoordig onder onze avatars hangen ook daadwerkelijk af te vuren? Dan niet die van jou afvuren @knakker Als ik kijk naar jouw avatar dan eindigt de raket op een delicate plek van de ezelbips 27 september 2021 bewerkt door Maverick Woordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden