Spring naar bijdragen

Maandag 13 september 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Thee heeft hetzelfde effect als koffie, of het moet kruidenthee zijn, of rooibosthee (maar dan niet degene van Picknick). Theïne en cafeïne.  

Vanavond b, b en b eten: biefstuk, bietjes en balletjes (gebakken krieltjes). 

Wat ook helpt: niet focussen op de slaap zelf, eerder bedenken : al slaap je niet, dan rust je toch. Dit helpt echt. Echt! :lips:  Ennuhhhhh.....ook ik heb ervaring hoor, met slecht slapen ( dus ik weet wel een beetje waarover ik spreek). ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei jopie:

poeh....druk dagje... indrukwekkend open gesprekje met moeder over dementie, de gevolgen daarvan voor haar nu,  en euthanasie..... maar waarschijnlijk vind ik het indrukwekkender dan zij, want ineens was het 'weg' en ging het weer over kaas, de pastoor en de paus :)

Ik ben moe. Ik ben er moe van.

 

 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou maar thee heeft toch niet het effect van koffie @nancy

Ja, oké, een beetje teinne, dat wel.

ja, heftig wel zulke gesprekken @jopie

maar ja, je ziet, moeder is snel afgeleid en alweer met wat anders bezig, terwijl jij er nog een beetje mee zit.

en verder...hier ongezond eten, restje gebakken aardappelen en loempia van de slager die over was.

gaat allemaal in de air fryer.

weinig groentes vandaag dus, beetje schuldig gevoel wel, morgen ( veel) beter doen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei nancy:

Jawel, zeker weten. Maar dit geldt dus niet voor alle soorten thee (de meeste wel!). 

Huhhhhh......ik had hier een heel bericht achteraan geschreven,  Rapilos,  maar het is blijkbaar verdwenen :face-icon-small-shocked:  aaaaaarrrgggg, zó geen zin in om het opnieuw in te tikken  pfff....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei nancy:

Huhhhhh......ik had hier een heel bericht achteraan geschreven,  Rapilos,  maar het is blijkbaar verdwenen :face-icon-small-shocked:  aaaaaarrrgggg, zó geen zin in om het opnieuw in te tikken  pfff....

Oh balen @nancy :),

Maar ik denk dat je de gewone theesoorten bedoelt en ook wel groene thee enzo denk ik.

maar bij mijn weten is teinne in mindere mate aanwezig dan coffeïne in koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel gedaan vandaag. Man heeft last van zijn voet, dus ik doe meer. Dat voel ik. Maar ik ben zeer tevreden. 
 

Balkon netjes en gezellig gemaakt. Oude uitgebloeide bloemen weg. Hop!

En zowel gisteren als vandaag een bijzondere ontmoeting gehad. Mooie ontmoetingen. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Zbb:

Ik meld me ook droog af van het dagpact. 
 

weltrusten. 

Trusten @Zbb. Heb je al gedacht over een maatje naast Spirit? Één die je soms wat vaderlijk advies geeft en je gerust kan stellen dat het duistere en depri gevoel dat te maken heeft met ontwenning heus een keer overgaat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, ik geniet mee van je verhalen.. Zoals jij je bootervaringen beschrijft zo voel ik het als ik met mijn auto op weg ben. Heerlijk gevoel van vrijheid en intussen genieten van het landschap. Het zou me niks verbazen als mede daardoor inderdaad je bloeddruk zo mooi omlaag is gegaan.

Maan niet gezien vanavond, helaas. Ik was alweer binnen met de gordijnen dicht, na een mooie autorit tot in Duitsland vandaag,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...