Spring naar bijdragen

Donderdag Bolletjes dag, 2 september 2021


lady jane

Aanbevolen berichten

Zo, het is nu kwart over drie en ik ben vanmorgen begonnen met het bereiden van drie Indische gerechten en nu pas klaar. Maar tjongejonge, wat ruikt het lekker hier :P. Ziet er toch iets anders uit dan een spinaziesmoothie... Koken blijft leuk, hoewel ikzelf erg moet opletten wát ik eet. Dat wat ik nu gemaakt heb is dus écht niet goed voor mij. Straks maar een ieniemieniebordje ervan nemen en daarnaast sla met tomaten. Komt goed. :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu een film kijken dat zich afspeelt in Australië. Mijn man en ik zouden deze zomer vier weken lang daarheen gaan, om een gedeelte van Australië te zien. Niet doorgegaan vanwege dat coronagedoe. Hopelijk komt het er ooit toch nog van. Ik maak even geen plannen meer en leef bij de dag. We zien wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net terug met de auto
hele onderneming geweest voor bij
Eerst naar naburige plaats om een mevrouw ( 89 ) waar ik werk op te halen
Rollator achterin
Samen op weg naar een oude vriendin ( 90 )  van haar, die sinds kort in een verzorgingshuis zit
Onderweg, wilde ze  ook nog bloemen voor kopen
Rollator weer uitgeladen, samen oude vriendin opgehaald van de gesloten afdeling.

Beneden kon je koffie drinken
heb maar op cappucino en gebak getrakteerd
Uurtje daar gezeten
De mevrouw weer terug gebracht
(Rollator weer in en oud geladen )
Enfin, zal wel een goede daad gedaan hebben, maar daar lig ik dus gewoon een hele nacht van wakker

( Gaat het wel goed, dan moet ik een drukke weg oversteken, als dat maar lukt, als die rollator nou maar in de auto kan, als ze nu maar niet valt enz, enz
Pfff, zat ik toch maar wat relaxter in elkaar :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Father wil ik zeker heen!  Dat gaat misschien wel op zondag gebeuren.

Ik had een jas besteld. Helaas nodig, want dikker geworden. Maar de nieuw bestelde was te klein. Nu heb ik lekker morgen vrij genomen om naar de stad te gaan waar ik hem bestelde en een grotere te kopen . Eerst kijken of die wel past. Ik maak er gewoon een hele dag van. Lekker puh. Super veel zin in.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...