Spring naar bijdragen

Zo 29 aug 2021


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,  deze stond  op mijn fb als herrinnering  .

Vind het wel een mooie .

Inzicht
Op een dag gingen vader en zoon met een ezel op pad. Vader wilde lopen en zette zijn zoon op de rug van de ezel. Zo gingen zij op weg tot zij mensen tegenkwamen die zeiden: ‘Zie daar de wereld op zijn kop. Die gezonde jongen zit rustig op de ezel, terwijl zijn arme, vermoeide vader nauwelijks vooruit komt.’

De jongen hoorde dit, schaamde zich en stapte af. Hij wilde dat zijn vader verder op de ezel zou rijden. Zo liepen ze voort. Even later hoorden ze: ‘Moet je dat zien. Wat een ontaarde vader, die zelf lekker op de ezel zit en zijn kind laat lopen.’

Na dit verwijt zei de zoon: ‘Kom, laten we samen op de ezel rijden.’ Zo vervolgden ze hun weg tot zij mensen tegenkwamen die zeiden: ‘Kijk, dat arme beest. Zijn rug zakt door onder het gewicht van hen beiden, wat een dierenbeulen.’

Daarop zei de jongen: ‘Laten we allebei te voet gaan, dan kan niemand ons nog verwijten maken.’ Zo liepen ze verder achter hun ezel. Tot voorbijgangers commentaar leverden: ‘Zie deze dwazen. Ze lopen in de brandende zon en geen van beiden denkt eraan op de ezel te gaan zitten.’

Vader richtte zicht tot zijn zoon en zei: ‘Tja, mijn zoon, hoe je je ook gedraagt, op- en aanmerkingen zullen er altijd in overvloed zijn. Volg daarom altijd wat je eigen hart je ingeeft.’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Ik ga vandaag al wandelend bramen plukken, om er daarna bramensap van te maken. Voor over vanille ijs.  Zo lekker.  Het is ook iets wat ik elk jaar doe om aan mijn moeder te denken. We deden het vaak samen, met later mijn dochter erbij,  die heel erg dol was op haar oma. Op dit soort momenten kon ik intens van het gezelschap van mijn moeder genieten, dan was ze in haar element.  Er was niks anders dan wij, keuvelend,  en het plezier van de volgende  overvolle struik.

 

Niet de onderste bramen plukken e

want daar kan tegenaan geplast zijn -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, nu op deze draad. Vorige week van het jaarpact afgedonderd na bijna 10 maanden. Daarna aangemeld op dagpact. Maar vergeten droog af te melden. Voor mij een reden om weer opnieuw te starten op het jaarpact. Is wat makkelijker.
 

Verder heb ik mijn wasmachine ook getrakteerd op een azijn beurt. Daar binnen in zullen ook mensen wonen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gisteren met azijn in kokend water een horde
rioolvliegjes naar de andere wereld geholpen.
Het werden er steeds meer en ik moest elke dag
op jacht. Dit ging snel en hopelijk pijnloos.
De fruitvliegjes zijn ook eindelijk op hun retour, dus
komende winter zal ik weer alleen met mijn zilvervisjes zijn.
Of heeft iemand nog tips, voor makkelijke huisdiertjes?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je plannen in duigen vallen,  maar dan maak je er een binnen activiteit  van .

rust voor jezelf creëren  

wij moeten de poes vandaag  weer ophalen kost ook ruim 2 .5 uur maar eerst  wil de man de race zien .

Ik moet nog wat administratie  dingen doen,  en dan maar weer wat stenen doen.

Gisteren uitgebreid de boven  verdieping  gedaan dus de rest laat ik lekker .

Nu eerst douchen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...