Lieke7777 Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grunn Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Grunn doet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Lieke Grunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Lieke Grunn Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Lieke Grunn Tatum Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 8 minuten geleden zei denise2: Lieke Grunn Tatum Artemis denise2 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 15 minuten geleden zei spirit: Nieuwe maand, nieuwe kansen. Ik doe mee. Lieke Grunn Tatum Artemis Denise2 Jane Spirit Maja September sober, remember! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Moet het zo heten @Maja ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 Nee zeg @Lieke7777. Ik vind jouw titel juist zo mooi filosofisch en inspirerend! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) Nieuwe maand, nieuwe kansen. Ik doe mee. Lieke Grunn Tatum Artemis Denise2 Jane Spirit Maja Ikkanhet 28 augustus 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 9 minuten geleden zei ikkanhet: Lieke Grunn Tatum Artemis Denise2 Jane Spirit Maja Ikkanhet Musashi Om het derde kwartaal av vol te maken! In september begint ook de herfst dus daarmee ook het vierde seizoen av beleven. Ook verjaardag vd dochter eerste keer av…tuurlijk hoor ik in het septemberpact! Maja en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) Wordt alweer een leuk lijstje. Hebben jullie buiten het niet drinken ook andere doelen voor jezelf ? Of dingen waar je aan wilt werken ? Ik hoop echt in september een goede start met schema therapie te maken. De klik aangaan met mijn nieuwe behandelaar. Tevens staat stap 4 van het AA programma met mijn sponsor aan het begin , hier zullen we in september een start mee maken . Ook heb ik in september meerdere afspraken staan mbt ervaringsdeskundigheid ontwikkelen en uitdragen , hoe dat helemaal vorm gaat geven hoop ik deze maand meer duidelijkheid om te gaan krijgen. Dus druk met alles . 29 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 7 uur geleden zei Angelheart: Top! Groot kinderfeest? Hihi dat durf ik (nog) niet zo goed. Ik denk dat ik een soort regel ga aanhouden. 4jaar=4 kindjes en elk jaar eentje meer of zo? Zo blijft het voor mama wat overzichtelijker :-). Ze is zelf al 1x op een feestje geweest bij een klasgenootje. Dan hadden ze al een reuze springkasteel maar het regende die dag…ik vind dat voor die leeftijd nog wat te veel van het goede en dan zeker zo zonde als het weer dan tegenslaat…je moet ze dan nog allemaal binnen krijgen ook…nee nee word al gek bij het idee…keep it small mamie Ps goeie narcisme boeken mag je altijd tippen hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 Lieke Grunn Tatum Artemis Denise2 Jane Spirit Maja Ikkanhet Musashi Angelheart Johan Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 Lieke Grunn Tatum Artemis Denise2 Jane Spirit Maja Ikkanhet Musashi Angelheart Johan Loetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Ik doe mee, maak vandaag een nieuwe start! wil iemand mij op de lijst zetten? bedankt! Puck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) Op 30-8-2021 om 19:16 zei Loetje: Lieke Grunn Tatum Artemis Denise2 Jane Spirit Maja Ikkanhet Musashi Angelheart Johan Loetje Puck 1982 Nou hier gaat iets fout. Wil Puck erbij zetten maar krijg de helft van de lijst. Sorry Puck. 1 september 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 O de lijst hier op mijn monitor gaat maar tot Artemis. Oké nou bedankt dan Denise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Om de hele lijst te zien moet je op "expand" drukken, @bolletje. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Ha @Puck1982 fijn dat je ook meedoet. En yes september ben blij , vond augustus zo verschrikkelijk lang duren .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) Een mooie lijst weer en we gaan er voor ik mag weer een coin op mijn draad plaatsen en ben daar heel trots op. maand 9 is voor mij begonnen, het lijkt wel een zwangerschap. De afgelopen week was goed, augustus was nogal chaos in mijn privé leven en dat is opgelost. Ik drum elke dag een uur, goed voor mijn hersens, ik maak vorderingen. Om deze mijlpaal te vieren heb ik mezelf een cadeau gegeven. welverdiend, op naar coin nummer 9 fijne dag allemaal 1 september 2021 bewerkt door Artemis rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 ook hier een sad reactie op mijn post, waarom word je zo droevig beste vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Op 29-8-2021 om 10:46 zei Lieke7777: Hebben jullie buiten het niet drinken ook andere doelen voor jezelf ? Of dingen waar je aan wilt werken ? Bijna elke dag een uur drummen en elke dag zwemmen in open water , elke dag is: 5-6 x in de week, practise practise, practise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 1 uur geleden zei denise2: Ze lagen er al in de supermarkt.. op 1 september.. Kruidnoten..en ik heb ze mee genomen dan kom ik niet meer in de supermarkt , wil nog 2 kg afvallen (kwam er toch al niet, te veel mensen daar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 vanmiddag bij de reumatoloog , mw drinkt u alcohol ? Ik kon volmondig nee zeggen Heb wel eens vaker er over niets gezegt bij artsen , met name bij de laatse operatie toen bij de anesthesie .. toen antwoordde ik ook nee , maar tegen beter weten in .. Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden