Maja Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Goedemorgen! Gaaaap… eerst koffie, veel koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Goedemorgen , fijne vakantie @Cleo66. Hier een werkdag nog niet veel zin. Even rustig wakker worden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen @Lieke7777. Ik heb een groot glas cola light met ijsblokjes op het aanrecht staan. Proost op een fijne dag ! 24 augustus 2021 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Lekker @Maja ik heb ook al een glas op , de nodige cafeïne shot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Goeiemorgen @Maja en @Lieke7777 Fijne vakantie @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) hier ook eerst heel veel koffie 24 augustus 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen @Maja en @Lieke7777, ik wens jullie een fijne werkdag en goedemorgen frummers. Ik zal gelijk maar de koffie neerzetten , met een extra fles cola @Cleo66, fijne vakantie, lekker van genieten hoor. En ook een goedemorgen voor Ikkanhet uiteraard. 24 augustus 2021 bewerkt door Yvonne nagekomen berichtje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) DAGPACT ikkanhet Yvonne 24 augustus 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 @Bor, wat heerlijk dat het zo klikt tussen jou/jullile en de boot. En wat fijn dat jullie er gewoon toch weer lekker tussenuit kunnen, ook al is het vlakbij huis... Nog gefeliciteerd met jouw zoon @Rosee, fijn dat de boottocht zo geslaagd was... @Lieke7777 een nieuwe therapie in het vooruitzicht, mooi. En @Lika zomaar onverwacht een fijne werkdag en weer beginnen met zwemmen, top. En dan die courgettes van @rapilos, nou inderdaad, wat een ellende ... ze hebben heel mooi gebloeid, ook bij mij, maar dan was het over.... en dat leuke begin gold voor meer moestuindingetjes bij mij. Ik ben er wel klaar mee: in het vervolg geef ik de moestuintjes die ongetwijfeld volgend jaar weer komen wel aan een instelling die er goed werk mee doet en mijn groente koop ik wel gewoon ..... rapilos en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 12 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT ikkanhet Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Nog ff heerlijk een paar vakantiedagen thuis. En dan zeg ik altijd tegen mezelf kon je nou tijdens een gewone werkweek ook maar zo relaxed zijn. Want dit is hoe ik wil leven, niet dat eeuwige ikmoetditnog en ikmoetdatnog en ikbennooitklaar. Het gebeurt allemaal in je hoofd. Natuurlijk is mn werk vermoeiend (alleen geestelijk, voof de rest zit ik gewoon de hele dag op mn krent) maar als ik nou wat meer pauzes nam en het verder iets minder serieus opvatte? Als ik weer ga werken dan lukt het soms een dag of twee en dan is het vakantie effekt weer weg Iemand tips of op zn minst herkenning? 24 augustus 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Herkenning @bumperjim! Ik dacht gisteren, er is niets veranderd, helemaal niets, alleen in de manier van omgaan met. Hoe ik ernaar kijk. De omgeving was zelfs mooier, mijn huis weer zooooooo fijn en het werk ook prima. Ik wou dat ik tips had. Nope. Minder leven alsof je leven ervan afhangt? Maar doe dat maar even…. 24 augustus 2021 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zet ‘m op @jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Monitor nu mijn slaap maar dat is toch een stuk minder dan ik dacht. Niet verwonderlijk dat ik in de middag in slaap val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 KMW @jopie♥ goeiemorgen frummers en maar weer genieten van het mooie nazomerweer, allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steph001 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Dag 2 zonder alcohol. Moet aan de werkdag beginnen en heb geen fut… mijn hoof zit vol muizenissen… maar vandaag drink ik niet! karin123 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 2 minuten geleden zei Steph001: Dag 2 zonder alcohol. Moet aan de werkdag beginnen en heb geen fut… mijn hoof zit vol muizenissen… maar vandaag drink ik niet! Welkom en succes @Steph001je kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steph001 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 3 uur geleden zei ikkanhet: Welkom en succes @Steph001je kan het Dank je! Voel mij zo*! Zo schuldig en beschaamd over alles. Maar ik wil en zal er mee kappen! T is echt genoeg geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 1 uur geleden zei bumperjim: Iemand tips of op zn minst herkenning? Oh helemaal, het is een ellende. Ik ben al weken tussendoor werk aan het mediteren, afspraken met mezelf aan het maken etc. Maar het zit in je systeem, het is oefenen, oefenen, en nog eens door. Ik heb ook nog eens het gevoel alsof het allemaal niet beter gaat maar juist slechter, alsof ik eerst een stap terug moet zetten. Maar we houden vol. Met drank is hetzelfde, je kunt jezelf maar heel langzaam aan een andere houding laten wennen. Goedemorgen trouwens. Welkom @Steph001. Eerste dagen zijn het moeilijkst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Goedemorgen. @bumperjim een en al herkenning hier. Altijd maar die werkstress. Maar als ik die stress niet heb, presteer ik minder, dat is het vervelende. Lijkt me soms heerlijk om werk te hebben waarbij ik niet hoef na te denken, lekker op de automatische piloot, maar ja dat betaalt de vaste lasten niet. Zonnig weer hier, zou best zin hebben om te spijbelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Goed aangekomen @Cleo66? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 33 minuten geleden zei Descartes33: slechter Des leen het boek, oei ik groei maar eens. Babies/ mensen moeten idd stapje terug doen vaak, als aanloop naar een volgende sprong/ fase. Heel normaal. Zo leren we. En met vallen en opstaan ook. Dus je doet het goed. Laat je niet ontmoedigen . Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Goedemorgen al om 05:00 wakker en om 06:30 de haven uitgevaren,stukje gezeild en nu op een rustig plekje voor anker. even een paar dagen de rust opzoeken. Rosee, rapilos, karin123 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 1 uur geleden zei Descartes33: Oh helemaal, het is een ellende. Ik ben al weken tussendoor werk aan het mediteren, afspraken met mezelf aan het maken etc. Maar het zit in je systeem, het is oefenen, oefenen, en nog eens door. Dat is het. Het zit in je systeem. Zonder dat je erbij stil staat. Dat is dus het begin van de oplossing. Erbij stil staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden