Spring naar bijdragen

Maandag 9 augustus 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Cleo66:

Lieve mensen ik ben blij met al jullie reacties , hierdoor kan ik een voor mij goede keuze maken . Werkgever zegt dat ik gewoon moet gaan werken .  Ggd zegt dat ik niet in quarantaine hoef maar bij kwetsbare mensen een medisch mondkapje moet dragen , die hebben we niet . Ik heb met mijn coördinator overlegd dat ik de mensen zelf bel en vraag wat ze willen .  Ik leg dan de verantwoordelijkheid bij hun . Dat voelt voor mij prettiger. Ik ben net bij cliënt 1 geweest , cliënt 2 wil liever niet dat ik kom .  Donderdag mag ik niet naar de desbetreffende besmette cliënt,  dus moet voor woensdag de cliënten nog bellen 

Opgelost :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

Vroeger had je van die schudemmers voor de was. Bestaan die dingen nog? Van dat wassen op de hand ben ik wat flauw van. 
Wasmachines vind je volgens mij alleen in passantenhavens maar daar kom ik niet, vind ik niks aan. :D
Niet teveel gedoe met mensen hebben joh. :P

Hopje hopje hopje even in het sopje.......een rijmpje dat men op de Tupperwareparty gebruikte... 
Tupperware bestaat in Nederland niet meer @Bor, maar er staan er zat op Marktplaats én Amazon Duitsland heeft ze ook nog... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bor:

Vroeger had je van die schudemmers voor de was. Bestaan die dingen nog? Van dat wassen op de hand ben ik wat flauw van. 

Wasmachines vind je volgens mij alleen in passantenhavens maar daar kom ik niet, vind ik niks aan. :D

Niet teveel gedoe met mensen hebben joh. :P

Bor er zijn een soort opvouwbare electriche wasmachines maar me foto bestand is te groot om te uploaden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee echt,die druk je een soort van in elkaar en dan is het een plat ding heel handig om op te bergen ook. 
 

Ik had er ooit een foto van gemaakt voor mezelf,maar als ik op die naam Google krijg ik hele andere dingen te zien. 
 

dus het adress kan ik je ook niet geven. 
 

en ze kosten maar iets van 30 of 40 euro dacht ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eten proberen te maken,na ja het maken zal wel lukken. 
 

maar dan nog maar binnen zien te werken. 
 

speklap,aardappelen en stoofperen (uit pot)

 

heb zowaar vandaag al Brinta,een mandarijn en 4 (witte) boterhammen op  

moet zelf wel echt dwingen te eten want het wil er nog steeds niet vanzelf in  

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei jopie:

En de regels zijn wel helder, maar gaan inderdaad om idiote redenen (onmisbaarheid??? ) niet op voor cruciale beroepen. Die moeten pas thuisblijven bij klachten. Buschauffeurs ook dus. 

Lekker doorgeven, dat virus, vooral aan kwetsbare groepen. 

Daar zat mijn ergernis, niet bij jullie (de prikkelijkheid natuurlijk elders). Sorry, had teruglezend pas door hoe t er stond. 

Verstandig, zorgvuldig gedaan @Cleo66

Maar Cleo is gevaccineerd als ik het goed gelezen heb. Neem aan dat het protocol anders thuisblijven had gezegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zorgvuldig aangepakt @Cleo66.

Iedereen is in de war van de regels. Gisteren in de trein kwam ik als enige met mondmasker op binnen. Mijn medereizigers deden de hunne pas op toen de trein ging rijden. :D 

Ik heb zo zitten grinniken in die trein. 
 

Het leven is doordrenkt met humor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...