rapilos Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 8 minuten geleden zei Cleo66: Lieve mensen ik ben blij met al jullie reacties , hierdoor kan ik een voor mij goede keuze maken . Werkgever zegt dat ik gewoon moet gaan werken . Ggd zegt dat ik niet in quarantaine hoef maar bij kwetsbare mensen een medisch mondkapje moet dragen , die hebben we niet . Ik heb met mijn coördinator overlegd dat ik de mensen zelf bel en vraag wat ze willen . Ik leg dan de verantwoordelijkheid bij hun . Dat voelt voor mij prettiger. Ik ben net bij cliënt 1 geweest , cliënt 2 wil liever niet dat ik kom . Donderdag mag ik niet naar de desbetreffende besmette cliënt, dus moet voor woensdag de cliënten nog bellen Opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Hi. Ze hadden die dingen van tupperware dacht ik @Bor Verder weet ik niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 6 minuten geleden zei Bor: Vroeger had je van die schudemmers voor de was. Bestaan die dingen nog? Van dat wassen op de hand ben ik wat flauw van. Wasmachines vind je volgens mij alleen in passantenhavens maar daar kom ik niet, vind ik niks aan. Niet teveel gedoe met mensen hebben joh. Hopje hopje hopje even in het sopje.......een rijmpje dat men op de Tupperwareparty gebruikte... Tupperware bestaat in Nederland niet meer @Bor, maar er staan er zat op Marktplaats én Amazon Duitsland heeft ze ook nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 10 minuten geleden zei Bor: Vroeger had je van die schudemmers voor de was. Bestaan die dingen nog? Van dat wassen op de hand ben ik wat flauw van. Wasmachines vind je volgens mij alleen in passantenhavens maar daar kom ik niet, vind ik niks aan. Niet teveel gedoe met mensen hebben joh. Bor er zijn een soort opvouwbare electriche wasmachines maar me foto bestand is te groot om te uploaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Nee echt,die druk je een soort van in elkaar en dan is het een plat ding heel handig om op te bergen ook. Ik had er ooit een foto van gemaakt voor mezelf,maar als ik op die naam Google krijg ik hele andere dingen te zien. dus het adress kan ik je ook niet geven. en ze kosten maar iets van 30 of 40 euro dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 De site is? byolyviamarie.com Zullen wel uit China komen ofzo denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Sorry ik heb ook echt totaal geen idee hoe ik zo n foto kleiner kan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Gelukt geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Eten proberen te maken,na ja het maken zal wel lukken. maar dan nog maar binnen zien te werken. speklap,aardappelen en stoofperen (uit pot) heb zowaar vandaag al Brinta,een mandarijn en 4 (witte) boterhammen op moet zelf wel echt dwingen te eten want het wil er nog steeds niet vanzelf in Tatum en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Voordeel van die stoofperen,de rest kan eventueel later nog door de vla Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Beetje vroeg om te koken nog misschien,maar ik kan het maar gehad hebben. hoef ik er niet de hele middag tegenaan te hikken dat ik moet eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Dat is stevige kost @ zbb! Je hebt al heel wat opgekregen vandaag, gaat de goede kant op. Succes met koken. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Nu gaat het nog moeilijk,maar over een paar dagen eet ik alles wat los en vast zit weet ik uit ervaring maarja die eerste dagen e Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Bijna alles op nu ga ik eerst even liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 6 uur geleden zei Zbb: toch een lichte drang om te gaan drinken,maar hoe stom zou dat zijn om te gaan doen. Je zegt het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 16 minuten geleden zei Zbb: Bijna alles op nu ga ik eerst even liggen Of ging het over eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Ha, ha een speklap Dat zou ik dan weer niet naar binnen krijgen, maar het is gelukt lees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 4 uur geleden zei jopie: En de regels zijn wel helder, maar gaan inderdaad om idiote redenen (onmisbaarheid??? ) niet op voor cruciale beroepen. Die moeten pas thuisblijven bij klachten. Buschauffeurs ook dus. Lekker doorgeven, dat virus, vooral aan kwetsbare groepen. Daar zat mijn ergernis, niet bij jullie (de prikkelijkheid natuurlijk elders). Sorry, had teruglezend pas door hoe t er stond. Verstandig, zorgvuldig gedaan @Cleo66 Maar Cleo is gevaccineerd als ik het goed gelezen heb. Neem aan dat het protocol anders thuisblijven had gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: Ja maar het is bewezen dat we gevaccineerd gewoon besmet kunnen worden , we worden er niet zo ziek van of merken er niks van maar geven het wel door . En zo blijven we bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Goedenavond Wat een gedoe @Cleo66. En wonderlijke adviezen. Ik begrijp het niet geloof ik, ik heb vorige week heel gemakkelijk online een afspraak gemaakt. Oh wacht even, ik had klachten, zou dat het verschil zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Mooi zorgvuldig aangepakt @Cleo66. Iedereen is in de war van de regels. Gisteren in de trein kwam ik als enige met mondmasker op binnen. Mijn medereizigers deden de hunne pas op toen de trein ging rijden. Ik heb zo zitten grinniken in die trein. Het leven is doordrenkt met humor. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Hoe gaat het nu met je pols of arm @Jannigje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Kijk @Zbb dit zie ik echt als jouw symbool. Natuurlijk omdat je vaart, maar ook vanwege de symbolische betekenis: Hoop. Omdat je toch altijd blijft proberen en hoop blijft houden. lady jane en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2021 Het wel een tikje een groot plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden