Claudius Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Piekeren, Piekeren, Piekeren, Piekeren, Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Zwiep! Ik lig hier alweer op de loer vanwege het project ‘bange katten naar buiten’. De ramen op de eerste verdieping staan open dus ze kunnen vanaf het dakterras van de buren de achtertuinen in. Maar om die ramen open te laten zonder toezicht is geen goed idee ivm insluip. Vandaar op de loer. Dagpact Claudius Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Waar pieker je over @Claudius? Ik kan me er wel wat bij voorstellen maar misschien is het heel wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Hoe dat ik er ga in lukken om vooral een persoon los te laten. Eenmaal dag en nacht thuis gaat dan weer het alcohol probleem op de loer liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Altijd datzelfde hopeloze kringetje. Doorbreek het. Benoem het bij je hulpverleners. Maak duidelijk dat je nog niet klaar bent om naar huis te gaan. Stel een duidelijke hulpvraag. Gericht op het verleden achter je laten, enkel je blik op de toekomst. Je hebt nog een week de tijd om dit echt op te starten. Begin er nu mee en herhaal je concrete, praktische hulpvraag dagelijks meerdere keren bij de zorgverleners. Laat merken dat het je nu serieus meent te werken aan het nu en wat komen gaat. Laat het verleden los. Dat is geweest, komt niet meer en heeft je volgens mij weinig goeds gebracht. Hup! Actie. Zet je doelen op papier, zoek de zorgverleners op en plaats hier berichten over je acties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 1 uur geleden zei Reacher: Dagpact Claudius Reacher Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Buiten is het sombertjes en het regent. Gek ik kan me zomervakanties herinneren waarin het 6 weken regende en somber was. Nu vind ik het een welkome afwisseling... Eerst maar een bakje Dagpact Claudius Reacher Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Ik ben het helemaal met @Maja eens @Claudius. Jouw ogen zitten niet voor niets aan de voorkant van jouw lijf.... Door alsmaar achterom te kijken (en te voelen en te leven) knal je constant tegen dingen aan.... Kom inderdaad nu in actie en ga aan jouw toekomst werken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 goeienattemorgen frummers een extra saunadag geboekt anders blijf ik de hele dag binnen en nat worden kan op meer manieren dan dansen in de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Klinkt goed @lady jane! En ik geniet van een kop muntthee @Yvonne. Ontbijt komt later. lady jane en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Goedemorgen, idd wat een regen valt er. Gisteravond gezellige avond gehad, bbq, kaarten. Iemand had mijn favoriete wijn bij zich. Ik had zelf mijn favoriete 0% ipa bij me. Eigenlijk geen moeite gehad. Maar het moment dat ze tegenover mij die wijn aan het inschenken was, deed me toch iets. Maar ik ben weer fris wakker, heerlijk. Nog niet energiek, maar dat komt wel weer. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 dat het er maar 2 x staat IJsvogel☺ ik heb het expres ook 2 x gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Huh? Ik zie het maar 1x staan @lady jane. Maar het mag ook dubbel, zo fijn is het . Saunadag lijkt me ook heerlijk! Ik ga zo een yogalesje doen, een heel rustig lesje (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 2 uur geleden zei Reacher: Zwiep! Ik lig hier alweer op de loer vanwege het project ‘bange katten naar buiten’. De ramen op de eerste verdieping staan open dus ze kunnen vanaf het dakterras van de buren de achtertuinen in. Maar om die ramen open te laten zonder toezicht is geen goed idee ivm insluip. Vandaar op de loer. Er bestaan ook waakkatten Reachie. Zijn wel duur maar misschien op Marktplaats. Een goeie morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 18 minuten geleden zei IJsvogel: Huh? Ik zie het maar 1x staan @lady jane. Maar het mag ook dubbel, zo fijn is het . Saunadag lijkt me ook heerlijk! Ik ga zo een yogalesje doen, een heel rustig lesje (hoop ik) Thuis op laptop zag ik t 2 x staan. Hier op tel. 1 x Tijd om los te komen van adb ( voor nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Vandaag dan dag 1 maar weer wat voel ik me ongelofelijk naar haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Ik heb geen idee hoe of of ik er wel doorheenkom,alles is ziek in me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Gelukkig heb ik medicatie voor wat rust want anders weet ik zeker dat ik hier op de grond had liggen gaan shaken. paar honderd bier plus sterke drank in? Tweeenhalve week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Eten lukt me natuurlijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Eten lukt idd niet na een binge , zo beroerd dat je bent. Zorg idd eerst voor vocht met wat zouten , dat vond ik altijd wel te doen. Sterkte @Zbb haddock en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 Probeer t toch erin te wurgen, Zeilert. Tenminste, is mijn ervaring. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2021 @Claudius blijf voor jezelf opkomen en aangeven wat voor jou belangrijk is. Het kringetje waar je in zit van een persoon die in je gedachten zit is niet helpende voor je herstel. Daar blijf je op vastlopen, tijd om jezelf te omarmen van je zelf te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden