lady jane Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Je bent een dappere dodo @Zbb en loyaal naar spirit, mooi in goede en slechte tijden maatjes Reacher, Zbb en Tatum reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 goeiemorgen frummers een gat in de dag geslapen hier, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, rondje gelopen, bij diverse winkels al wat boodschappen gedaan. Ik wens @Zbb heel veel kracht en sterkte vandaag Je hebt een enorm plichtsgevoel merk ik (herken het ) laat je ons weten hoe het gegaan is ? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 minuut geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers een gat in de dag geslapen hier, heerlijk! Goedemorgen Jane, Lukt mij helaas nooit, een gat in de dag slapen. Te onrustig voor Maar goed, aard van het beestje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 We zijn verschillend he Raps, nou had ik gisteren een slechte korte nacht dus dit was ook een inhaalslag hoor. Blij mee weer. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik moet even stoom afblazen. Holenbeer liet net de hond uit op het fietspad hier vlakbij, waar het sterft van de toeristen. Komen er 4 bejaarden op racefietsen voorbij, hoort ze zeggen "Zo die hadden we wel even bij dr paardenstaart kunnen grijpen. Zo'n merrie als het is!" (er valt wat weg bij de vertaling uit de frans maar de bedoeling is duidelijk). Holenbeer had even zoiets van gaat dit over mij?? Schreeuwde er vervolgens een paar enorme scheldwoorden achteraan waar natuurlijk geen reactie op kwam. Gvd ik heb het idee dat zo gauw een 65 plusser zich in teamverband in het lycra hijst, moet de verloren mannelijkheid op alle manieren gecompenseerd worden. Wat een verdorven geesten moeten daar achter zitten. Krijg je ook een harde piemel van je kleindochter, heb ik zin om te weten maar ze zijn natuurlijk al onvindbaar. Ik loop echt te ijsberen van kwaadheid. Even laten wegstromen... Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Zo goedemorgen allemaal , gisteren de auto gekocht kan hem woensdag ophalen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Tja, BJ, wat moet ik daar nu op zeggen... Stoer doenerij ja, elkaar een beetje aftroeven of zo Net kleine kinderen, maar dan erger Wat leuk @Lieke7777, Wat voor auto is het, of zeg je dat liever niet ivm privecy ? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 20 minuten geleden zei rapilos: Tja, BJ, wat moet ik daar nu op zeggen... Stoer doenerij ja, elkaar een beetje aftroeven of zo Net kleine kinderen, maar dan erger Ja en dat verwijst weer naar dat andere draadje, dat mensen in een bepaalde leeftijd zijn blijven hangen... Het gaat alweer @Pinkman en ik weet ook wel tussen praatjes en daden liggen misschien nog vele kilometers, sowieso hoe meer geblaat hoe minder wol bij dat soort figuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 52 minuten geleden zei rapilos: Wat leuk @Lieke7777, Wat voor auto is het, of zeg je dat liever niet ivm privecy ? Foto heb ik pm gedaan . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik heb even pauze,bedankt voor alle lieve bemoedigende woorden. makkelijk is het niet ,maar ik moet er doorheen. soms denk ik dat ik het niet meer trek de werkbeurt valt me heel zwaar,gelukkig is het maar een klein groepje mensen Reacher, lady jane, Rosee en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Hoi @Zbb! Ik weet dat je je niets aan zou moeten trekken van mensen maar het zijn wel je buren. Als ze vragen naar de politie en ambulance kun je altijd nog zeggen dat je een heftige allergische reactie had. En dat je daar heel raar door ging doen. Aangezien wij alcoholisten daadwerkelijk allergisch zijn voor drank zit daar wel iets van waarheid in. Ik wil je niet op het verkeerde pad brengen en tot jokken aanzetten maar ik kan me goed voorstellen dat je je privacy nodig hebt. Ik moest wel diep duiken in mijn creatieve brein maar dan heb je ook wat. lady jane en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik heb nog even wat geslapen. Nouja even… het gaat alweer de verkeerde richting op met het ritme Straks aan het werk in de tuin. Ontspanning door inspanning. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 En wat een hufters waren dat die jouw dochter zo misselijkmakend benaderden @bumperjim. Geen woorden voor. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 oh mensen, hebben jullie Sifan Hassan zien lopen? Wat een powervrouw, doorzetter, wereldwijf nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 26 minuten geleden zei lady jane: oh mensen, hebben jullie Sifan Hassan zien lopen? Wat een powervrouw, doorzetter, wereldwijf Gewéldig, hè...zo knap! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Nou ik heb het tuinpad opnieuw aangelegd. Onkruid is weg. Klimop gekortwiekt en daardoor, slakken dakloos gemaakt. Op het insectenhotel geklopt maar nog steeds wordt er niet open gedaan. Misschien moet ik wat langzamer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Stofzuigen. Niet in de tuin natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Hoe gaat het eigenlijk met je mos @Reacher? Heeft het aangeslagen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Voor het grootste deel groeit het goed @Musashi. Het deel wat wel eens in de zon komt doet het minder. Ik verwacht dat het mooie groene mos komende herfst de hele tuin overneemt. Hoe is het met jouw tuin? Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 @Reacher nat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Onze tuin, al ff geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 4 uur geleden zei jopie: je zou haar geen stuiver geven, zon tenger kleintje.... maar ze doet het, en weer, en weer.... wat een wicht. Over vallen en opstaan gesproken.... Je moet ook wel geen overtollige kilo's meeslepen zeker in die sport Ja als zo iemand als vluchteling hierkomt dan weet je al dat het een ontzettende survivor is. Toch worden dat soort mensen gigantisch onderschat. Gaan we lachen als ze een fout maken in het NL. Dat is godbetert het enige dat ze nog niet helemaaL beheersen. Enfin Gefeliciteerd. Slim gelopen ook. Die Ethiopische het kopwerk laten doen en gebruik maken van een achterblijver om de Eth klem te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Zolang jij je receptoren blijft voeden is het alcohol gebruik nog niet uit je systeem @spirit .. Belangrijkste is dat je leert op dat moment als je het niet zelf kan iemand van je groep te contacten die al langere termijn droog is. Is er iemand in de groep waar je deze afspraak mee kan maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik ben vandaag helemaal tot mezelf gekomen. Heerlijk. Hoe? Geen idee. Niet te veel hooi op mijn vork voornamelijk. Boodschappen uitbesteed aan man. Hij ‘mocht’ ook koken. Lekker naar de bibliotheek geweest. Daar was ik voor het eerst hier. Mooi!! En aardig allemaal. Tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden