Spring naar bijdragen

Woensdag 4 augustus 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ziet er mooi uit buiten
Straks maar een flink eind wandelen met vriend
lekker ergens lunchen onderweg
Het leven is zo slecht nog niet :)

Net het ontstoppingsbedrijf gebeld
Douche loopt voor de zoveelste keer weer niet door
Ontstoppen met azijn en soda heeft niet geholpen
Ontstoppingsbedrijf lijkt onbereikbaar, na 12 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik maar opgehangen
Later nog maar eens proberen
de leidingen hier zijn waardeloos
Flat uit 1970, in die tijd waren er alleen nog maar geisers denk ik, die heel weinig water gaven, dus hoefde de leidingen ook niet zo veel af te voeren.
Enfin, toch maar eerst lekker aan de koffie dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zwem niet lang hoor. Op 10 minuten fietsen is hier een prachtige plas. Zonde om die te laten liggen….

Man en jongste kwamen gisteren thuis. Die vonden ons huis ook weer zo prettig. We hebben mazzel gehad. Ruimte, uitzicht en heerlijke binnentemperatuur. 
 

werken …. Zo geen zin in!

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blaasontsteking is pijn in je onderbuik, geen kriebel ergens op de buitenkant. 

Ze hebben regen voorspeld, maar de voorspellingen zitten er nogal eens naast. Gisteren zou het de hele dag droog blijven en kreeg ik een verschrikkelijke bui op mijn kop toen ik net ergens heen fietste. Vanmiddag maar gewoon lekker wandelen, plu mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei spirit:

DAGPACT:
Claudius
Yvonne 

Spirit

 

Vraag me af of het wel blaasontsteking is. Gewoon jeuk op een gek plekkie en blijven krabben tot het rood word en zelds gaat bloeden. Ga capsules halen voor schimmelinfectie, want zalf helpt niet. Uiteraard drink ik veel :D. Crawberry capsules is nooit weg. Ga ik ook zo halen. Bami misschien verkeerd gevallen van maandagavond. Moest natuyrlijk weer superveel eten. 

Zou je dan niet naar de huisarts gaan @spirit
Moet je niet laten verwaarlozen zoiets hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik val weer in de prijzen. Schilders gaan weer aan de slag. Mooi weer, maar mijn balkon stoelen staan in de huiskamer om plaats te maken voor een rolsteiger. 

Gelukkig heb ik de afgelopen week kunnen genieten van rust en alleen zijn. Dat is nu écht over.

DAGPACT:

Claudius

Yvonne 

Spirit

Tatum

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Claudius
Yvonne 
Spirit

Tatum

IJsvogel

 

Dag 7 hier.  Slapen is nog lastig en omdat ik vakantie heb mis ik de discipline om op tijd op te staan. Dat wil ik omdraaien, morgen maar eens op tijd opstaan. Deze x echt:rolleyes:

 

 

bewerkt door IJsvogel
Tegelijk met tantum, haar toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Pinkman:

Hier krijgen we binnenkort ook onderhoud. Volledige isolatie muren dak etc. Gaat in fase maar voel me toch wel in mijn privacy aangetast wanneer er in en rond mijn huis voor langere tijd geklust wordt. 

Maar eerst morgen nog een dag werken en dan 2 weken vakantie.

Ik vind dat ook altijd heel naar,  ook al zijn het verbeteringen.  Ik weet niet goed wat ik moet doen,  wat er van mij verwacht wordt ( koffie, koeken,  praatje of juist niet), en ik denk altijd dat ze me een raar wijf vinden:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Pinkman:

Je in je eigen huis bekeken voelen door wild vreemden. En dan van s morgens tot s avonds dat geroeptoeter naar elkaar over wat dan ook. Hoort er allemaal bij maar ik wordt er zelf helemaal vervelend van na een tijdje. Nog maar even niet aan denken nu:)

Klopt. Ik ga nu ook maar flink veel wandelen. Voel me toch wel weggestuurd uit eigen huis omdat dit niet mijn eigen keuze is.

Het moet wel gebeuren, maar wanneer dat bepaalt de VVE. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar zomer waren mijn bovenburen continu aan het klussen en moesten ze ook wel eens in mijn tuin zijn, om bij hun balkon te kunnen. Beste mensen, maar goh wat ben ik blij dat ze nu drie weken op vakantie zijn. Dat heen- en weer geloop door mijn huis, weer een appje of ik thuis ben en het kan, en een appje van de andere buren die klagen over de herrie van het schuren. Vooral het je niet thuis voelen in je eigen huis is vervelend.

image.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond 

Ik voel me nog niet oké, dus ik heb de lessen in de sportschool afgezegd, even rustig aan doen. Dat leek even aantrekkelijk, maar ik was eigenlijk meteen van slag. Een hele dag niks, o jee.
Niet lekker + geen afspraken vertaalde zich in onrust en verveling en dat vertaalde zich weer in onmatig eten.
Heel veel chocola en koek later voel ik me helemaal niet lekker. En dan bedoel ik niet van de keel- en hoofdpijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...