Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemiddag alweer. @spirit wat sterk van je om je hier te melden en niet te gaan drinken. Hoop dat je beetje lief voor jezelf kan zijn:rose: je verdient het. @Zbb vanaf nu kan het alleen maar beter worden. Het is niet weggegooid, al die tijd dat je niet dronk en niet rookte. Hoop dat je hier blijft schrijven en niet opgeeft:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met oudste zoon naar museum geweest en daarna geluncht. Hij zit in het huis van zijn vader die op vakantie is, om te oefenen met alleen wonen:) dus ben alleen met mn jongste zoon, vast een voorproefje voor als oudste het huis uit gaat. Wel ff wennen hoor.:( eerst lekker rustig, maar mis hem nu wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal, lang blijven liggen. Regen, storm. Nu gezwommen en ontbeten en moeder gesproken, alles gedaan. 
 

@Lieke7777wat je schrijft over suikers. Ik ben weer even terug naar mijn eerdere manier van eten, koolhydraatbeperkt. Ik eet ze wel, maar maar 1 keer per dag en dan volgens bepaald patroon. Klinkt ingewikkeld, is het juist verre van.

Heb het idee dat het helpt om mijn buien en gemoed gelijkmatiger te laten zijn. Ik volg de methode grip op koolhydraten.  Heb ook het idee dat het mijn gewrichten helpt. Heb nu geen kniepijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei IJsvogel:

Wat interessant @Lika, ik heb veel pijn in mijn benen,  ws door schildklier problemen. Probeer dat te verbeteren door trainen, maar dat voeding invloed heeft klinkt ook wel logisch

Ja, dat is het ook. Maar ook daarin: er zijn veel meningen al dan niet onderbouwd. Deze methode heb ik jaren gevolgd naar grote tevredenheid. Er zijn diëtisten die hem hanteren. Maar nogmaals: ik ben geen arts en doe alles proefondervindelijk. 
 

Ik was ermee gestopt omdat de hoeveelheid vet me ging tegenstaan. Eigenlijk volgde ik de manier van eten niet goed meer, want dat is helemaal niet nodig. Ik kom erin tot eetrust en merk nu dus opeens dat mijn kniepijn ook afwezig is. Kijken of dat blijft. Misschien voor jou ook behulpzaam @IJsvogel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo rondje ardeche  gereden , was leuk. 

 

De geschenken van drank zijn weggegeven aan nieuwe  buren :lol:

Ze waren er blij mee. 

 

@Lika ga mij thuis eens verdiepen in suikers  koolhydraten  , merk het vaker dat ik suiker wil eten om energie en mij beter wil  voelen en dan bereik ik het tegenovergestelde. 

 

@spirit  hoe is het gegaan met AA bellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...