rapilos Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Wie wil je gaan bellen @spirit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Zojuist zei spirit: Mn zus bel ik ook miet Die zuipt Ja, daar heb je ook niets aan dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goed om iemand te bellen @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Kregen net van vertrekkende buren een 3 kwart fles shot drankje van 45 % heb al gezegd tegen mijn man DIE moet straks weg. We gaan het weggooien straks of weggeven weer . karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 19 minuten geleden zei spirit: Iemand van aa Goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 @spirit Ja belt iemand op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Vervelend hè @Lieke7777, die " geschenken " Zelfs als ze weten dat je niet drinkt, geven ze toch nog rustig een fles alcohol Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 3 uur geleden zei Lieke7777: Goedemorgen , hier ook veel wind en vandaag veel bewolking we gaan een dagje er op uit rijden door de gorge the ardeche . Lekker joh. Hebbie al gekanood? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: We gaan het weggooien straks of weggeven weer . Ook een goed plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 @spiritje weet het: elke dag gaat het beter. Hou vol! Rustgevende thee of valeriaan geven ook wat rust. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 17 minuten geleden zei bumperjim: Lekker joh. Hebbie al gekanood? Nee wij zitten zelf niet in de ardeche maar vanaf hier is fallon pont du arc goed aan te rijden daar gaan we wel heen iig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Goedemiddag alweer. @spirit wat sterk van je om je hier te melden en niet te gaan drinken. Hoop dat je beetje lief voor jezelf kan zijn je verdient het. @Zbb vanaf nu kan het alleen maar beter worden. Het is niet weggegooid, al die tijd dat je niet dronk en niet rookte. Hoop dat je hier blijft schrijven en niet opgeeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Gisteren met oudste zoon naar museum geweest en daarna geluncht. Hij zit in het huis van zijn vader die op vakantie is, om te oefenen met alleen wonen dus ben alleen met mn jongste zoon, vast een voorproefje voor als oudste het huis uit gaat. Wel ff wennen hoor. eerst lekker rustig, maar mis hem nu wel. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ha allemaal, lang blijven liggen. Regen, storm. Nu gezwommen en ontbeten en moeder gesproken, alles gedaan. @Lieke7777wat je schrijft over suikers. Ik ben weer even terug naar mijn eerdere manier van eten, koolhydraatbeperkt. Ik eet ze wel, maar maar 1 keer per dag en dan volgens bepaald patroon. Klinkt ingewikkeld, is het juist verre van. Heb het idee dat het helpt om mijn buien en gemoed gelijkmatiger te laten zijn. Ik volg de methode grip op koolhydraten. Heb ook het idee dat het mijn gewrichten helpt. Heb nu geen kniepijn. Tatum, Lieke7777, Artemis en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Nu ben ik weer even thuis, dat is al verschillende dagen geleden. Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Wat fijn voor je, Claudius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Hier dadelijk uit eten. Afgelopen zondag moeten verzetten wegens pijn in de mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Wat interessant @Lika, ik heb veel pijn in mijn benen, ws door schildklier problemen. Probeer dat te verbeteren door trainen, maar dat voeding invloed heeft klinkt ook wel logisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 18 minuten geleden zei IJsvogel: Wat interessant @Lika, ik heb veel pijn in mijn benen, ws door schildklier problemen. Probeer dat te verbeteren door trainen, maar dat voeding invloed heeft klinkt ook wel logisch Ja, dat is het ook. Maar ook daarin: er zijn veel meningen al dan niet onderbouwd. Deze methode heb ik jaren gevolgd naar grote tevredenheid. Er zijn diëtisten die hem hanteren. Maar nogmaals: ik ben geen arts en doe alles proefondervindelijk. Ik was ermee gestopt omdat de hoeveelheid vet me ging tegenstaan. Eigenlijk volgde ik de manier van eten niet goed meer, want dat is helemaal niet nodig. Ik kom erin tot eetrust en merk nu dus opeens dat mijn kniepijn ook afwezig is. Kijken of dat blijft. Misschien voor jou ook behulpzaam @IJsvogel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Interessant ! Ik merk altijd dat als ik erg veel zoet eet en daarnaast ook nog veel koolhydraten, dat ik ook last van mijn gewrichten krijg. Voeding heeft dus wel degelijk invloed nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ja, en suiker is verslavend! Dat is ook de reden dat mensen aan alcohol verslaafd raken: daar zit veel suiker in. Eet geen suiker en in het begin krijg je hoofdpijn en algeheel gevoel van malaise. Zelfs trillende handen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Geen last van de regen @Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Wat leuk Bor! Goed om te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Zo rondje ardeche gereden , was leuk. De geschenken van drank zijn weggegeven aan nieuwe buren Ze waren er blij mee. @Lika ga mij thuis eens verdiepen in suikers koolhydraten , merk het vaker dat ik suiker wil eten om energie en mij beter wil voelen en dan bereik ik het tegenovergestelde. @spirit hoe is het gegaan met AA bellen? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden