Spring naar bijdragen

Donderdag 15 juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Dank voor de lieve reacties, ben ook blij dat ik niets meegenomen heb. Bedoel ik weet zo goed dat ik het a niet eens kan doen wat een risico neem ik, maar B het levert me helemaal niets goeds op. Ik moet gewoon accepteren dat een rot dag er gewoon mag zijn, en ja ook de kids reageren erop maar dat maakt me geen slechte moeder, gewoon even eentje die moe is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei knakker:

Ja, er zijn best veel vliegende monsters @Reacher. Ik heb het niet zo op insecten. Teveel poten. Die mag de kat gratis opeten van mij.

Ik heb ook minder met insecten. Ik red ze wel natuurlijk. Maar er gaan geen aaitjes over het bolletje als ik ze vrijlaat. Brrr.

Eergisteren zag ik twee van mijn katten in de aanloop met van die wiegelende achterwerken op een prooi loeren. Dus ik dacht ‘mooi niet bengels’ en stortte me met een wilde kreet naar buiten. 
Wappert er verschrikt een vlindertje weg.

En de katten en ik weer in relatietherapie. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wat een naar nieuws allemaal vandaag.:( Ben er stil van. @Fabienne1985 wat je schrijft, een rotdag hebben mag. Goed dat je niet voor de bijl gaat.:rose: @Cleo66 herkenbaar, ik word ook vaak gebeld door goede doelen waar ik al donateur van ben. Tijdje geleden vroeg Amnesty International of ik wilde collecteren, ik zei dat ik daar geen tijd voor had maar ze bleven maar aandringen. Uiteindelijk zei die jongen: volgens mij heeft u er gewoon geen zin in. Ik raakte echt geirriteerd en zei: ook dat! (En daarna natuurlijk schuldgevoel) Als ik meer wil doneren dan ik al doe dan kom ik daar zelf wel mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei knakker:

.

Overigens krijgt iedereen die de moeite neemt om zijn vrije tijd op te offeren om voor een goed doel langs de deur te gaan van mij geld. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen om die weg te sturen.

En zo is het ook nog eens een keer ;) ik kan me nog herinneren hoe het was om de huizen langs re gaan voor kinderpostzegels...

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...