Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lonster:

Gisteren heb ik pasta gemaakt, zo ongeveer wat Jane at, omdat ik nog een grote bos verse basilicum heb. Ben ik die basilicum vergeten :wacko: 

Vandaag een ander recept zoeken waarin basilicum moet.

Stamppot rauwe basilicum een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bor:

Wow..........

 

5 uur geleden zei Bor:

Ehm.. Dankjewel hoor @Yvonnemaar waar is dat voor? 

Het was een reactie op jouw berichtje van 11.04 van vanmorgen Bor.
Ik was blij voor jou dat jouw oren het weer goed doen en dat je groen licht hebt gekregen voor de lifestyle training ... ... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vega kipschnitzel op, die moest op en vind ik erg lekker. Ook een bak sla op zoals Bor, met ijsbergsla tomaten, mozzarella, pesto en groenten. Daar mijn basilicum doorheen gedaan. Een basilicum stamppotje vind ik ook wel een leuk idee

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb keelpijn. Bij verkoudheidsklachten ben ik meteen bang dat ik corona heb :( naar is dat toch, die angst. Want dan kan ik niet uit eten of een weekendje weg, wat ik graag wil. Eind vorige week bij iemand thuis een etentje gehad en nu ga ik vrezen dat ik daar iets opgelopen heb. Iedereen was ingeënt en 40+ dus dat zal wel loslopen. Maar toch.

Maar vooral voor de jongeren vind ik het naar, deze tijd. Ben echt blij dat ik een vijftiger ben, en geen twintiger, in deze tijd.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik veel basilicum heb dan doe ik dat met een staafmixer, samen met wat olie, teen knoflook
een paar noten en wat rucola malen tot een soort van pesto. Ook lekker op brood.
Met restjes vaak de lekkerste dingen merk ik steeds meer.
De bonenpasta staan ongeopend en vergeten in de koelkast. Zal m maar weg doen, trekt me ook
helemaal niet. Koreaans he, denk ik altijd aan die Kim Jong Un, en dan is mn trek weg☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat is een goede tip, pesto. Dat maak ik eigenlijk nooit, maar eigenlijk heel makkelijk. Ik heb alles ervoor, ook pijnboompitten. 

Eten maken met restjes vind ik ook erg leuk, dat heb ik van mijn moeder geleerd. Je trekt de koelkast open en gaat bedenken wat je kunt maken met de dingen die in huis zijn. Ik koop vaak van alles, zonder te weten wat het gaat worden. 

Koreaans eten ken ik niet zo, maar dat schijnt wel lekker te zijn zag ik laatst op 24 Kitchen. 

Waar die rode bonenpasta met veel suiker nu eigenlijk voor dient weet ik ook niet.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Jannigje:

Dat komt vanzelf wel, dat weten.

Dat hoeft (voor mij) niet eens. Een beetje nietigheidsgevoel, dat onder de indruk zijn, een gevoel van overweldigend, zonder 'het waarom' te weten maakt dat ik nog oprecht onder de indruk kan zijn, me oprecht nietig kan voelen, en heeft me geholpen me over te geven aan die 'beruchte' hogere machten en krachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

9 uur geleden zei jopie:

Ervaren, zien, voelen, maar niet bestrijden of bevechten of overwinnen van die krachten....

Die raken mij ook die krachten. Mijn plek kennen. Overgeven. Meebewegen is wellicht een beter woord.

Zelfs een stilte of een zonsondergang kan van zo’n kracht zijn. Anders natuurlijk. Maar toch.

en dat je in en temidden van dit alles kunt zijn. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...