Claudius Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Goedemorgen . Iemand slaaptips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Vijfde dag volledig droog karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Goedemorgen frummers en goedemorgen @claudius. Mooi dat je inmiddels vijf dag droog staat. En slaaptips? Uhm, geef jouw lijf de tijd om aan de nieuwe situatie van 'droog' te wennen, dat om te beginnen. Ga overdag niet slapen. Ga 's avonds op dezelfde tijd naar bed. Geen televisie, tablet of mobieltje meer het laatste uur voor je gaat slapen. Drink warme melk (met honing) voor je gaat slapen. Slik melatonine een uurtje voor je naar bed gaat(vrij verkrijgbaar bij de drogist en niet verslavend) als extra steuntje in het begin. Ga als je echt niet kunt slapen je bed even uit, maar geen beeldschermgebruik dan. Doe ontspanningsoefeningen als je naar bed gaat... Dat is het wel voor nu even... Heb je inmiddels een arts gesproken? Of heeft de verpleging jou wat meer duidelijkheid kunnen geven? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ik lees dat de @moderator een hele dagdraad heeft verwijderd. En dat zonder enige toelichting. Laat ik het netjes zeggen: te gek voor woorden dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Vergeet ik nog de koffie neer te zetten En natuurlijk: DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Goedemorgen! Inderdaad @Yvonne heb een strafpunt, oké terecht. Met de mededeling, volgende keer een ban... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 (bewerkt) Lekker motiverend idd gewoon een dagdraad weghalen. Toch maar ergens een ander forum beginnen? Dit is nl wel een duidelijk voorbeeld van hoe het niet moet. 8 juli 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Nou, dat gaat wel heel rigoureus opeens dan weer. Een strafpunt oké, maar gelijk een ban er overheen bij een volgende keer? Laten we het er maar op houden dat de moderator ruzie thuis had gehad of een slechte beoordeling had gekregen of hard aan vakantie toe is of gewoon aartslui is en geen zin had aparte berichtjes te modereren of .... of..... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 27 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers en goedemorgen @claudius. Mooi dat je inmiddels vijf dag droog staat. En slaaptips? Uhm, geef jouw lijf de tijd om aan de nieuwe situatie van 'droog' te wennen, dat om te beginnen. Ga overdag niet slapen. Ga 's avonds op dezelfde tijd naar bed. Geen televisie, tablet of mobieltje meer het laatste uur voor je gaat slapen. Drink warme melk (met honing) voor je gaat slapen. Slik melatonine een uurtje voor je naar bed gaat(vrij verkrijgbaar bij de drogist en niet verslavend) als extra steuntje in het begin. Ga als je echt niet kunt slapen je bed even uit, maar geen beeldschermgebruik dan. Doe ontspanningsoefeningen als je naar bed gaat... Dat is het wel voor nu even... Heb je inmiddels een arts gesproken? Of heeft de verpleging jou wat meer duidelijkheid kunnen geven? Ik heb geen enkel probleem meer met s avonds de slaap te vatten. Maar als ik wakker wordt dan is meestal gedaan. Eigen medicatie mag niet . Arts ga pas voor maandag zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ja ik vindt hier ook wel wat van. Ik had dat niet moeten zeggen van dat IQ, heb mijn excuses ook aangeboden. Maar kom op zeg, volgende keer meteen een ban? Nou ja, dan weten jullie dat als ik binnenkort een tijd weg ben. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 @Claudius bespreek het daar eens met de verpleging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Aartslui? Iemand moet dat gewauwel van ons doorlezen en heeft vast wel wat nuttigers te doen. En er werd gewoon ordinair gescholden op elkaar, een ban lijkt me dan logisch. Ik mis die dagdraad niet. haddock en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Dan heb je misschien genoeg slaap gehad? Sommige mensen kunnen toe met heel weinig slaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Jij ook goedemorgen Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Een ban logisch? Sorry hoor, als ik hier nu continue scheldend aanwezig ben, een reeks strafpunten heb, of gehad ja dan wel. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Hi @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ja maar joh @niks die mod kent jou toch niet? Die ligt toch niet de hele dag hier alles te lezen zodat ze weten dat je een engel bent? Ze zien gewoon gescheld en dat willen ze hier niet hebben. Gewoon niet meer schelden, niks aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 2 minuten geleden zei Yana: Aartslui? Iemand moet dat gewauwel van ons doorlezen en heeft vast wel wat nuttigers te doen. Dan moet hij / zij dat maar gaan doen... maar voor nu is die persoon moderator en is het gewoon zijn / haar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ik ben zeker geen engel. Ik kan mijn strafpunten zien, dus een moderator ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Morning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Datzelfde berichtje had ik ook @niks tamelijk overtrokken, vind ik. En ik dacht dat na vier punten een ban volgt, maar dat kan ik niet terugvinden. Nou ja, het zal allemaal wel. Ik mis de betreffende verwijderde dagdraad wel, omdat het me even weer met de neus op gevoelige punten duwde. Wat leer je nou als je geheugens wist? Morgen. Omdat ik geen zin heb om alsnog te struikelen, dagpact. Vandaag drink ik niet. DAGPACT:Yvonne Quinn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 5 minuten geleden zei Quinn: DAGPACT:Yvonne Quinn Lika Goed plan @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Je staat tussen twee stevige dames in. Gezellig vandaag. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Laatste dagen voor vakantie. Altijd slecht in. Maar komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden